Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sz946cs Creative Commons License 2006.02.19 0 0 2105

Teljesen egyetértek veled, én is csak hasonló fogyasztásokat tudok mérni (1,6 Elit), pedig nem egy kezdő vezető vagyok. A fogyasztás az egyetlen a kocsiban, amivel nem vagyok maradéktalanul elégedett. Azért még egy kicsit reménykedem, hogy lesz ez még jobb, mert még csak 5800 km van benne.

Szép napot !

Sziasztok

Előzmény: Törölt nick (2104)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.19 0 0 2104

Ez nem magas, ez ennyi.

Nekem eddig a minimum, szinte csak országút 90-100-zal, 8,4l. A legtöbb eddig 10,7 volt, de akkor Óbudáról Kispestre több, mint két órát utaztam (parkoltam? :) ). Mondjuk az én lábam elég nehéz, én szeretem érezni, hogy az 1,6-os motor húz.

Szóval  a papíron feltüntetett fogyasztást csak laboratóriumi körülmények között tudja teljeseíteni, de a konkurrencia is ilyen vagy még rosszabb. Ha végigolvasod a topicot, meg a Chevy Klub ide vonatkozó topicját, meglátod.

 

Előzmény: Ficium (2103)
Ficium Creative Commons License 2006.02.19 0 0 2103

Sziasztok,

 

Érdeklődni szeretnék, hogy találtatok-e valami megoldást az 1,6-os Lacetti magas fogyasztására. (Nekem országút 90-es temponál 8 litert eszik, nagyon óvatos vezetéssel).

 

Kérlek segítsetek!

Mi lehet a baj?

 

Köszönöm,

Ficium

Toljadneki Creative Commons License 2006.02.18 0 0 2102

Madárcsicsergést hallok kintről ! Jön a tavasz ! Végre !

Toli. :))
Előzmény: Toljadneki (2101)
Toljadneki Creative Commons License 2006.02.18 0 0 2101

Hi !

No mán végre mán ! :))

Hmm... Különleges az biztos, olyan vad, főleg így, hogy a keréktárcsák is feketék. Egy igazi Mad Max verda !

Köszönjük !

Én most a közepes fekete és a közepes zöld fólia ( mint az első gyári napvédő csík felül ) között vacillálok. Ki tudja, melyik lenne jobb az ezüsthöz. Fekete - ezüst már volt két autóm esetében is. Hmm... Vélemény, vagy van valakinek zöld esetleg ?

Üdv. Toli.



Előzmény: KNÉ (2100)
KNÉ Creative Commons License 2006.02.18 0 0 2100

Sziasztok!

 

Íme az átmenetesre fóliázott Fekete Veszedelem :))

    

Holo-Tron Creative Commons License 2006.02.17 0 0 2099

Na, itt az ötajtós:

Daewoo Lacetti

Chevrolet Lacetti (Europe)

Suzuki Reno (United States)

Chevrolet (Optra5 Canada, India, Japan)

Buick Excelle HRV (China)

Holden Viva (Australia and New Zealand)

 

Ez meg a négyjtós:

Daewoo Nubira

Chevrolet Optra (Canada, South Africa, Thailand, India, Chile)

Chevrolet Nubira (Western Europe)

Chevrolet Lacetti (Eastern Europe)

Suzuki Forenza (United States)

Buick Excelle (China)

 

Hmm... ennyi erővel akár Csepel, Rába, Ikarus, Pannónia néven is forgalmazhatnák nálunk a daewookat.

Milyen jól hangzana Csepel Lacetti, Rába Kalos :DDD

Így magyar autó feelingje lenne, noha nem magyar, de biztosan többen vennék ezekkel a nevekkel. De nem hangzana rosszul egy sima GM Csepel sem. 

Előzmény: Törölt nick (2033)
zénó1 Creative Commons License 2006.02.17 0 0 2098

hello

Én is lizingre akarom majd venni.Te menyi futamidöre vetted ,és milyen törlesztörészletre.ill. mennyi önrész vállaltál.Ha megkérdezhetem.

Már többen ajánlottak kereskedöket ,akitket majd végig is járok.Te is tudsz ajánlani kereskedöt,vagyis te pl hol vetted.

 

És ha hitelre veszem mire figyeljek oda a hitelügyintézésnél.

 

kösz

Előzmény: lassú (2089)
Toljadneki Creative Commons License 2006.02.17 0 0 2097

Hali !

Nekem talán első napon párásodott, azóta nem tűnt fel, hogy párás lenne. Hmm ?!
Ki tudja...

Üdv. Toli.
Előzmény: lassú (2096)
lassú Creative Commons License 2006.02.17 0 0 2096

 

 

   Fényszóró!

lassú Creative Commons License 2006.02.17 0 0 2095

Szeva!

 

 Amióta kicserélték pontosan úgy történt ahogy írtad - mármint a fényszoró - először az is párásodott de azóta eltünt a jelenség. (Ezt tegnep nem is írtam.)

 

 

          Szeva.             Árpi

Előzmény: hicar (2091)
JUZ1970 Creative Commons License 2006.02.17 0 0 2094

Szia Befejez!

 

kb 12.000 ft-ba kerül, és telefonon rendelem. 2 nagy flakont kapok, egy aktív bőr és műanyagápolót, illetve egy felnitisztítót, valamint egy szélvédőre használatos antirain (esővízlepergető) anyagot. illetve  nagy meglepetésemre kapta egy rovareltávolító nagy flakont is. Ha szeretnéd kipróbálni szívesen adok belőle annyit, hogy 1 alkalommal lekend vele a kincsedet. olyan lesz utána, hogy a légy is hasraesik rajta.  A VS teleshop-ban szoktam rendelni. hétvégén megnézem,  a számlájukat és megírom hétfőn reggel.

Egyébként a 2 flakon majd 2 évig elegendő.

Szólj ha kell.

Jó hétvégét mindenkinek.

Bea

Előzmény: Bejfez (2081)
Komis Creative Commons License 2006.02.17 0 0 2093

Nagyon sok pozitív álláspont a kocsiról. :-))

Van valaki aki megbánta, hogy Lacettit vett..?

 

Előzmény: hicar (2091)
Toljadneki Creative Commons License 2006.02.17 0 0 2092


Hali Fanok !

Jó ennyi elégedett hozzászólást olvasni !

Így tovább !

Toli. :))
hicar Creative Commons License 2006.02.17 0 0 2091
Ahogy hallottam és olvastam is több helyen sokunknak párásodott a fényszoró pár napig. Nekem is 2-3 napig párás volt belülről még vadi új korában aztán ez teljesen megszünt. Azóta egyszer sem volt párás!
Csatlakozom hozzád nagyon jó ez a sevy, nekem sedan 1.6-osom van. Ez egy szép, nagy kocsi, piszok kényelmes! Én is nagyon szeretem!
Előzmény: lassú (2083)
georgbob Creative Commons License 2006.02.17 0 0 2090

Sziasztok!

Először is javitok:a szine melange beige. Az ára, mivel többen is irtak ilyet:2,7 M, ami szerintem nagyon jó! DTM képet megpróbálok jövő héten feltenni, mert otthon még nincs net, a melóban pedig ritkán jutok hozzá. Meg persze le is kell takaritani, hogy mutasson is valahogy. Addig is sok sikert a képzelőerőhöz. Még egy érdekesség: alufelnit keresek hozzá, a neten akciósan 23 ezer, a gumisomnál láss csodát 16!!!!

A téligumi is, 185/60 R15 polaris 2, 4db szereléssel együtt 43 ezer. Érdemes tehát jól körülnézni. A p300-as hibához: nem féltem az autót, csak mire kimegyek a főútra addig be is jön a hiba, utánna meg már hiába a padlógáz. Amúgy kapja rendesen az 5000 fordulatot.

Sziasztok, jó hétvégét mindenkinek.

lassú Creative Commons License 2006.02.17 0 0 2089

Szeva!

 

 

                      Lízingre

Előzmény: zénó1 (2084)
subvoice Creative Commons License 2006.02.17 0 0 2088
Nem értem, miért kellene? Műanyagfelület, nem fog elrozsdásodni... Nekem is van egy pici fényezéshiány a hátsó lökösön jobb oldalon, de nem vagyok benne biztos, hogy egyáltalán valaha is megcsináltatom. Az éves szervizen senki nem szólt érte.
Ormió Creative Commons License 2006.02.17 0 0 2087
Egyik alábbi hozzászólás kapcsán jut eszembe: nekünk is meghúzták picit a bal első ütközőt (milyen kár, hogy nins rajta valami gumi védő), olyan, mintha egy tigris karmolta volna meg. Kb. két hónapja történt, nem is csináltattam meg így télen, háthamegint bevág elénk valaki... Azért sem siettem vele, mert a műanyag úgysem rozsdásodik, és annyira nem zavar a sebesülés. A kötelező szervízig muszály megcsináltatni?
sz_peter Creative Commons License 2006.02.16 0 0 2086
De de, elég gyakran szokott felétek is forgolódni:-)

Elnézést kérek az OFF-ért Mindenkitől!
Előzmény: athee60 (2066)
Toljadneki Creative Commons License 2006.02.16 0 0 2085

Úgy a' !

Nekem még az is bejön nagyon, hogy olyan "nagyautós" feeling van benne. Semmi nincs túl közel, nem kell feszengeni benne, hogy ehhez vagy ahhoz ne érjél hozzá folyton, meg a motorhang is olyan szép távoli duruzsolás, ahogy ésszel gyorsítok. Tetszik nekem is na ! Nem kicsit ! :))

Toli.
Előzmény: lassú (2083)
zénó1 Creative Commons License 2006.02.16 0 0 2084

Szevasz!

 

Te lizingre vagy hitelre vetted?

Előzmény: lassú (2083)
lassú Creative Commons License 2006.02.16 0 0 2083

Szevasztok!

 

Kb másfél- két hete csak olvasom az élmény és tapasztalat beszámolókat most viszont irnék egy kicsit. Próbálok mindenkihez szólni aki olyan témában írt amiben érdekelt lehetek. Az én gépem 1.4 elite, sikerült 2,9M-ig lenyomni az árát DE nekem ez az első ( korábban írtam ) 0KM-es autóm. Így utólag be kell vallanom magamnak is, hogy amikor választottam nem különösebben figyeltem az árát a gépnek. Ímádtam eljátszadozni a gondolattal, hogy VÉGRE nekem is sikerült. Vadonatúj autó, ez az ENYÉM, kerül amibe kerül. Azután átvettem és......... NAGYON NEM BÁNTAM MEG; Kerül amibe kerül. Most ott tartok, hogy 2078km van benne és észbontóan jó döntés volt. Egyszerüen imádom. Amikor reggel beindítom, megszólal a motor, minden gyári és gyönyörű a hangja. Félretéve az álmodozást, ami nem is álmodozás, A reggeli indításkor 3-4 mp-ig morgó hang hallatszik. Ez ugyebár a váltóból jön. Aztán a motor 94 LE-je ami még nem is igazán áll a rendelkezésemre de egy kis kíváncsiság és kiderül, hogy (ismét) jó döntés volt. A fogyasztásról meg nincs véleményem , egyenlőre. Hallomásból gondolom, hogy a kokszosodás nem jelentkezik ha időnként meghúzatjuk a motort. Persze ésszel. "Mintha kétütemü lenne, városi használat, stb.   Én biztos, hogy elfogult vagyok, DE ez életem legjobb autója,..... eddig. Tudom, hogy vannak jobbak is, sajnos azokra nincs pénzem amit meggondolatlanul elköltenék.  A következő kb 90%, hogy Chevy lesz. Ja igen, visszavittem a szervízbe mert a fényszorók párásodtak. Kicserélték garanciában. Ez egy száraz nap volt, de mire hazaértem a vadiúj búrák is bepárásodtak. Azt godolom, hogy a 34. hónap körül ismét  csere lesz esedékes. Természetesen garanciában. Mint írtam elfogult vagyok, és senki nem tudna semmivel  meggyőzni az ellenkezőjéről. A Chevrolet Lacetti (mindegy milyen motorral) jó döntés. Ha valakit untattam: BOCCS. Ha valakinek segítettem: szívesen. Vigyázzatok magatokra és minden jót kívánok.

 

 

 

       Szevasztok:    Árpi 

Toljadneki Creative Commons License 2006.02.16 0 0 2082

Sziasztok !

Igen, igen, kérnénk képet a DTM - es Lacsiról ! De mán jelleggel !

Isteni hangja lehet, zenél gondolom, ááá...

Amúgy KNÉ is adósunk még fotóügyileg !


Más. Ezt az EGR hibát illetően. Az nem lehet, hogy azokban az autókban jelenik meg ez a hiba, melyekre túlontúl vigyáz a gazdája ? Már úgy értem, hogy soha nem kap egy kis bántást a verda. Nekem az 1,6 - os Lanosomban egyszer világított a check, nem sokkal azután, hogy megvettem, okát nem találták, aztán használtam majd' két évig, sok volt a rövid, városi út hideg mocival, de ahogy adódott rá alkalom, mindíg megkergettem azért rendesen. Ezek után soha semmilyen motorikus gond nem volt vele. Mondjuk másmilyen sem. Sokan rámkiabálnak, hogy ütöm az autóimat, de szerintem az igazság az, hogy néha ki kell kormolni őket, mint ahogy alább is íródott, mert meghálálja a technika. Igyekszem így tenni a Lacsival is, lassan 800 km lesz benne, eddig kopp - kopp. 4000 - körül úgy menne, de még nem merem bántani..... 5000 km. - ig valahogy kibírom, aztán friss olaj és kormolás !

Na csőgáz. Toli. :)
Előzmény: georgbob (2077)
Bejfez Creative Commons License 2006.02.16 0 0 2081

3 havonta ápolom a VS Platimummal (teflonadalék) ezt már 4 éve használom és a különbség látható

 

Hogy jutsz hozzá és mennyiért?

Előzmény: JUZ1970 (2075)
Bejfez Creative Commons License 2006.02.16 0 0 2080
istenien néz ki a kipufogó.

Mindenki tanácsát, hozzászólását szívesen veszem

 

Ha képen látnám, hozzá tudnék szólni.

Előzmény: georgbob (2077)
Komis Creative Commons License 2006.02.16 0 0 2079

"Daewoo Lacetti

Chevrolet Lacetti (Europe)

Suzuki Reno (United States)"

 

Suzuki a MI autónk, ezt tudtam. Közös autónak véres a torka, ezt tudtam.

Ezért vettem egy Chevyt, erre kiderül ez se csak az enyém. Ezt nem tudtam :-(

Előzmény: Törölt nick (2033)
nazzoli_1 Creative Commons License 2006.02.16 0 0 2078

 

 

 nekem ugyan suzukim van, de nekem is kivillanat, elöször csak kivillant.aztán elaludt, majd nemsokkal késöbb újra világított de akkor folyamatosan.

bevittema szervizbe.javitották, majd kb 200km után ujra világitott.másnapra elaludt.aztán újra.

ujra szerviz.újra javitás.ujra jó egy darabig, aztán megint csak kigyulladt, akkor már idegbeteg lettem, és kértem hogy nagyon gyorsan cseréljenek valamit, mert még egyszer nem vok hajlandó emiatt hozni.

egr szelep hibásodott meg!!egr--remélem jól irtam.igazábol a kocsit nem károsítja viszont az emissziot növeli.

kicserélték, amúgy ez a kis szelep 70000rugót kostált volna-de cserélték.

amúgy ez a károsanyag kibocsátást szabályzó rendszer visszajelzője.kormozodott meg hasonlók, igen igen elképzelhetö hogy egy kis hajtás jót tett neki.amúgy azt mondták hogy általában ha netán elő is fordul(ritka)de akkor a városi kocsiknál leginkáb!!

 

na csak ennyit szerettem volna

 

Előzmény: Gmanus (2074)
georgbob Creative Commons License 2006.02.16 0 0 2077

Üdv mindenkinek! Bob vagyok Győrből, egy Lacetti 1,4 Elite bahama beige 5a. 2005. 08.tulaja. Most kerültem netközelbe, és egyből itt kötöttem ki. Ennek főként az autó hibái az oka.

1. P300-as hibakód többször. Valaki írta, hogy emiatt megy szelepcserére. Kérném, hogy későbbi tapasztalatát ismertesse, mert én még várok vele.

2. Nagy hidegben surrog a kuplung vagy a nyelestengely, mig meg nem langyul a rendszer. Ez mennyire normális? A25 éves kadettemben az volt.

3. Bizony hidegben kuplung nélküli indításkor megmoccan az autó. A 25 éves kadettembe ekkor automata váltóolaj került, jelenség megszűnt ennek 7 éve.

4. Hidegen a kettest nehézkesen veszi, erre azt mondták kopnia kell még.7000 Km van már benne.

5. Hidegen a kuplungot megpumpálva annyira felkeményedik a pedál hogy alig lehet benyomni. Én itt is a hidraulika dermedésére gyanakszom.

6. Meghúztam az oldalát. árajánlatkérés több helyről:

márkakereskedés:150000

Hödlmayr:45000

maszek:20000

Mindegyik esküszik a minőségre. Kérdésem:mi van akkor ha az első szervízig nem csináltatom meg?(feljegyzik, majd később ha maszeknál csináltatom elvesztem a garanciát?)

A POZITÍVUM: kényelmes, a leírt problémák kivételével megbízható, nagyon megy de nem halk, bár az utóbbi kettő a VM dupla DTM 100-as spotdobnak köszönhető. Ez a legszebb hang, amit valaha hallottam és istenien néz ki a kipufogó.

Mindenki tanácsát, hozzászólását szívesen veszem, előre is köszi.

hicar Creative Commons License 2006.02.16 0 0 2076
A mai kocsikat valóban már nem kell bejáratni úgy mint régen a zsigákat. A motorokat nagy precizitással jobb ötvözetekből rakják össze és a motorolajok is egészen más adalékokat tartalmaznak. De ettől függetlenül az első 5 ezer kilómétert nem árt kiméletesen vezetni. Ez azt jelenti, hogy ne járassuk tartósan a motort nagy fordulatszámon. Próbáljunk hosszabb távokat egyenletes sebességgel megtenni. De ha a körülmények úgy hozzák, hogy ezt nem tudod betartani akkor sem lehet semmi gond a kocsival.
Jó "bejáratást"!
Előzmény: zénó1 (2070)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!