Ezért írtam, hogy nem a súly a fontos, hanem, hogy a harmadik-negyedik sorozat nyolcadik ismétlésének végén remeg a kéz és duzzad a mell, akkor az egy jó tréning volt.
A kérdésedre a válasz: 26 éves 181cm , magas 84kg-os "sportos" testalkatú vagyok. 11évig fociztam de már 5 éve abbahagytam, azóta egy kis úszógumim keletkezett.
"tehát van, hogy heti 2x jut sorra a mell" Arra figyelj azért minden izomcsoportnál hogy izomlázra ne eddz rá! Ha csak nagyon picit érzed akkor mehet, de ha nem múlt el rendesen akkor nem. szvsz.
"én a pincében edzek és nincs társam" Azért valakit biztosan tudsz keríteni, akár anyuka is jó hogy amikor azt látja hogy nem akar mozdulni súly felfelé akkor két kis ujjával rásegít. Jobb mint magadra engedni a súlyt... szvsz.
A másik hogy szerintem találj valakit edzőtársnak akivel le tudnál menni egy terembe... szvsz
:) azért a sok szvsz mert én is kezdő vagyok, és hasonló cipőben járok, nyárikonyhában eddzek egy kombinált gépen, de itt jóval több lehetőség van, és voltam már teremben: ég és föld.
Számomra nagyon érdekes, hogy azt mondjátok: sok a 48 nyomás. De elhiszem, mert többen állítjátok és tapasztaltabbak vagytok! Ezek szerint nem kell sokszor nyomni a súlyt.
Ki fogom próbálni mirmurr és izleo ötletét is.
Csak egyszerűen meglep, hogy így tulajdonképpen a fekvenyomás része az edzésnek nem sok időt vesz igénybe (10-20 perc max.). Mondjuk én A-B héttel edzek, tehát van, hogy heti 2x jut sorra a mell, úgyhogy csak lesz fejlődés...
Írjátok, hogy csúcsba ne "nyomjak bele" egyedül, de sajna én a pincében edzek és nincs társam, így marad ez. Majd nem kockáztatok (nagyon kellemetlen, amikor ki kell evickélni a rjtam maradt súly alól, legyen az akár csak ötvenegynehány kiló...sajna egyszer-kétszer tapasztaltam már...).
Nekem -már régen írtam- az a célom, hogy tudjak a saját súlyommal fekvenyomni (68-70kg). Erről azt feltételezem, hogy ha ki tudom nyomni, akkor biztos látszik majd a mellizmom :-)