Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Nekem a meglepetés 2006-ban volt, amikor 8 nagyvárost felkerestünk azzal, hogy milyen vasúti fejlesztéseket várnak/képzelnek el a jövőben?
Gondolom nem árulok egy nagy titkot, hogy bár 60 napjuk volt felkészülni, egyikük se tudott épkézláb kéréseket megfogalmazni a kormányzat felé, inkább hirtelen felindulásból ötleteltek.
Már akkor minimális (bőven 10% alatti) volt a vasút szerepe sok hazai város elővárosi közlekedésében.
A két kivétel Szolnok és Szombathely, ahol számottevő volt a vasúton a városba érkezők száma.
> Hát ahogy pl. a 471-est bővítik 2x2-esre, úgy biztos nem. Mert ha a Debrecen-tábla tövében véget ér az átépített útszakasz, és leszűkül 1x1-esre, ugyanott vagyunk, ahol a part szakad.
Ez így ebben a formában nem igaz. A városhatártól a 2x1 sávon gyorsabban lehet haladni ezért ott kapacitás majdnem megegyezik a 2x2 sávos lassú szakasszal. A városi szakasz 2x2 sávosítása a Kassai út-Árpád tér szakaszon fog gondot okozni, mivel a mostani forgalom koncentráltabban fog megjelenni ott.
Egy dolog döbbentett meg, a Hajdúsámsoni útirány 1%-os vasúti részesedése.
No oda többet gondoltam.
Ha csak Hajdúsámsont nézzük, akkor nem olyan meglepő. Nem épp a legjobb helyen van a vasútállomás és rengeteg busz van. A vasúti utasok nagy része 110-es vonal többi szakaszáról érkezik. Ezek után felmerül bennem, hogy mennyire mond bármit ez az ábra ilyen torz adatokkal. Annak idején részletesen leírtuk, hogy mi a baj a SUMP-ban megfogalmazott dolgokkal. Inkább azért készült mert kellet a pályázati forrásokhoz, nem pedig azért, hogy ez legyen a fejlesztések alapdokumentuma. Sok szép színes ábra van benne.
Mercedes nem lesz, azt benézték. A Volvók meg azért néha kimozdulnak a reptérről és gondolom hosszabb távon úgyis lesz majd cserebere, mert az nem a legideálisabb, hogy az egyik busz megy egy évben 5000, a másik meg 50.000 km-t.
Hát ahogy pl. a 471-est bővítik 2x2-esre, úgy biztos nem. Mert ha a Debrecen-tábla tövében véget ér az átépített útszakasz, és leszűkül 1x1-esre, ugyanott vagyunk, ahol a part szakad.
A Sámsoni út belterületi szakaszának bővítésére van terv?
Ha az Inter Tanker megállótól akarok jönni a buszvég felé, és a 146-ost lekéstem (mert nagyon gyakran jár!), van egy megálló valahol fentebb, ahova érdemes elgyalogolni (tehát nem 5km), mert onnan gyakrabban megy?
Szerintem 17 szóló van Budapesten, tehát 83 maradt itt. A Civis 18 valójában Volvo 7700A, de az 5 db ex-oslói még nem közlekedik (csak a reptéren használnak egyet időnként, de az más).