Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

1.4 Elite Creative Commons License 2006.02.26 0 0 2164
Ha nem is keményebbre, de az eleje az törik, hogy elnyelje az ütközés energiáját. Ugynevezett gyürődési zónák vannak, előre ki találják hogy hogy kéne törnie a kocsinak ahoz hogy a legtöbb energiát elnyelje, és utánna a jóval merevebb atastér ne sérüljön.
Négyesi Creative Commons License 2006.02.26 0 0 2163
Szerinted a kocsi hátuját készítik keményebbre??? Érdekes lenne!
Előzmény: vinettu (2160)
1.4 Elite Creative Commons License 2006.02.26 0 0 2162
Kivétel erősiti a szabályt! :)
vinettu Creative Commons License 2006.02.26 0 0 2161
Ha mindig kézifék-üressel teszed le a kocsit, akkor ez hogy is fordulhatott elő? :)
Előzmény: 1.4 Elite (2159)
vinettu Creative Commons License 2006.02.26 0 0 2160
Azért azt nem árt tudni, hogy fordított esetben a Kalos eleje tört volna rommá. Mindig a hátsó húzza a rövidebbet.
Előzmény: Négyesi (2158)
1.4 Elite Creative Commons License 2006.02.26 0 0 2159

Hello mindenkinek!

Most meg kaptam a magamét a tegnapi irásaimért!

Tegnap az udvarban állt az autó! Enyhén lejt, kb 4méteren 30cm. Mindig kézifék, üressel teszem le az autót. Mentem a kamionba vmiért, és gondoltam beinditom a Lacsit, hogy had melegedjen. Mellette állva benyúltam, kulcs fordit, az autó meg megindult mint állat. Beindult a motor, és ment. Szük a hely, nem tudtam benyulni a fékért, mert ha nem sikerül, beszorulok az ajtó meg a kocsi közé. Becsaptam az ajtót, és a kilincsbe kapaszkodva probáltam lassitani, ö meg adta a gázt, hogy le ne fulladjon! Kb 6-7 méter múlva ért véget ez a számomra nagyon hosszú esemény.

Egy 1200 literes fém keretes műanyag tartály fogta meg, amit a garázs támasztott hátulról. Kész, végem! Casco, önrész, értékvesztés, ezek jártak a fejemben. Nem birtam le állni róla a hó miatt. Hivtam 2 havert, megtolni. A végeredmény kb. 50.000ft kár.

Ennyit ért az a tartály ami kb 800 literes lett! :D :D A kocsinak semmi baja! Semmi!

A rendszám kicsit meggyűrődött, de az ugyis az államé! :))))

Bár nem volt nagy ütés, de egy régi Swift rommá tört volna, az tuti! Bocs Lacsika, nem is faragtak tégeg olyan rossz fából!

Négyesi Creative Commons License 2006.02.25 0 0 2158

Ez a Kalos az én Kalosom volt. Nejem fával találkozott 2-en ültek elől és sérülés nélkül szálltak ki.Ami még "tetszett"a jobb első ajtó úgy nyilott záródott ahogy új korában..Nemhiszem hogy nagyon kesergni kell. 1 Haverom kalosába hátulról ment bele 1 Alfa.Az Alfa eleje nagyon szét hullott míg a Kalos lökhárítója 3 cm re előbre nyomódott.Szerintem a Lacetti nek jobb a tesztje.
1.4 Elite Creative Commons License 2006.02.25 0 0 2157

Ha megnézzük a 2 képet, akkor megnyugodhatunk, hogy a lacetti sokkal jobb mint az aveo.

Ha jobban megnézzük, akkor meg nem. Egyik kép sem az utközés után, hanem közben készült. Sokkal szebb lenne az aveo is 0,5 másodpercel előbb.

A másik, hogy az NCAP-fél frontált tör, ami nagyobb terhelés, mert csak a bal eleje kapja az ütést, mig az amerikai teszten szerintem a teljes eleje kapta a a pofont.

De mind1, ne legyen rá szükség!

Én meg nem érzem magam szarul, mert a hét 5 napján 3m magasban ülök, amikor a lacsiban, akkor meg majd imádkozok!!!

Picuj Creative Commons License 2006.02.25 0 0 2156
A Lacettikben ki se lehet kapcsolni a vezető oldali lufit. :) Akkor ezt nem is engednék forgalmazni az usások?
Előzmény: Toljadneki (2154)
t-bird Creative Commons License 2006.02.25 0 0 2155
A Kalost 4*-ra törték, az Evandát 3-ra az USÁban. Európában meg az európai kocsik törnek feltűnően sok csillagra, azért vhol ez is üzlet. Bizonyos méretnél kisebb autóknál úgyis tök mindegy. Olyan, mintha felvennénk egy páncélt, ésfejest ugranánk egy szakadékba. Az 5*-os francia cuccban ugyanúgy megmurgálnánk, mint a kétsárkányos kínaiban. : )
Előzmény: Törölt nick (2149)
Toljadneki Creative Commons License 2006.02.25 0 0 2154
Szia !

Az NHTSA szigoráról annyit, hogy valamelyik új Ferrari (!) modellt nem engedi addíg forgalmazni az USA - ban, míg meg nem oldja a gyár azt, hogy a jobb kettőben lévő légzsákot manuálisan is ki lehessen kapcsolni. Az nem elég nekik, hogy az önműködően kikapcsol ha gyerekülés bekötését érzékelik a szenzorok. Szóval nem gondolom, hogy a töréstesztjök gagyi lenne...

Cső. Toli. :)
Előzmény: 1.4 Elite (2150)
Toljadneki Creative Commons License 2006.02.25 0 0 2153

Csákány !

No, ez azért megnyugtató ! Anno a Lanos 3 csillagot kapott, nem gondolom azt, hogy a közel 1,2 tonnás Lacetti ennél rosszabb lenne. Szerintem valahol a 4 csillag környékén vagyunk mi is NCAP szinten.

Hali. Toli. :)
Előzmény: t-bird (2148)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.25 0 0 2152

Jó, akkor érezd magad szarul.

 

Előzmény: 1.4 Elite (2150)
Picuj Creative Commons License 2006.02.25 0 0 2151
Én is utána néztem valóban 4 csillagosra törte az amerikai teszt a Lacettivel műszakilag azonos Forenzát. Azért az Aveonál érdemes megnézni még a képet is, ami a törés után készült. Beszédes hogy a vezető feje feletti tetőrész is sz*rrá ment. Ebből a kocsiból bizony kispórolták az anyagot. A Spark 2 és fél csillagjára se lehet büszke a Chevrolet, ma már a kisautóknál is elvárt szint a 4 csillag.
1.4 Elite Creative Commons License 2006.02.25 0 0 2150

Azt nem az Euro NCAP csinálta!

Van rengeteg szabvány, lehet hogy ott a swift 8 csillagot volna!

 

Törölt nick Creative Commons License 2006.02.25 0 0 2149

Ennek ellenére, érdekes, hogy két új Koreában tervezett autó ekkorát bukott. A Spark is meg az Aveo is minden kritikán alul teljesített. Eddig az új Epicára gyúrtam (gondolatban és nem anyagilag :) ), de már nem vagyok meggyőzve...

 

Előzmény: t-bird (2148)
t-bird Creative Commons License 2006.02.25 0 0 2148
Azért nem kell elkeseredni. Megvolt a teszt, csak másik emblémával:
http://www.nhtsa.gov/NCAP/Cars/3029.html
Az a 4* elmegy ennyi pénzért. : )
Előzmény: 1.4 Elite (2146)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.25 0 0 2147
Olvas vissza, Amerikában 4 csillag (Suzuki Forenza).
Előzmény: 1.4 Elite (2146)
1.4 Elite Creative Commons License 2006.02.25 0 0 2146

Hello!

Másfél csillagot kapott az Aveo!!!

Szerintetek a Lacetti mennyit kapna? 2??? Talán!

Azt elég hama megtörték(mert biztak benne), a miénket meg össze sem merik törni!!!

A suzuki swift-et ugy adták ki, hogy meg volt a törésteszt, 4csillag. Az új SX4-et még nem is forgalmazzák, 4 csillag!

Elkeseredtem, és csalódtam az autómban!

sz946cs Creative Commons License 2006.02.24 0 0 2145

Szia Komis !

Az első szervíz alkalmával az olajon kívűl semmit sem cseréltek ? Gondolok itt pollenszűrőre (ezt nagyon szeretik cserélni), vagy levegőszűrőre, gyertyára. Tapasztalatom alapján szervíz számlán ezeken kívül általában még szerepel az ablakmosó feltöltés 1 literrel. Én az eddigi szervíztapasztalataim alapján általában megkérem, hogy csak az általam jóváhagyott dolgokat cseréljék. Ez egy rendes szervíz lehet ahol voltál. Fehér holló, de biztos van még ilyen.

Kedves klubtársak !

Írjuk meg a véleményünket a szervíz tapasztalatokról !

Üdv mindenkinek

Előzmény: Komis (2140)
Toljadneki Creative Commons License 2006.02.24 0 0 2144

Hali !

Höhö.. Azé' ne nyelezd le egyből, szoktasd a magasabb fordulatokhoz ! Szerintem.

Naon jó árov volt az a szervíz !

Toli. :))
Előzmény: Komis (2140)
polysilver Creative Commons License 2006.02.24 0 0 2143
bocs egy nullát elnyomtam az ár 1200 ft+ uánvét..:))
Előzmény: polysilver (2142)
polysilver Creative Commons License 2006.02.24 0 0 2142

Chevrolet lacetti 2004-től  telljes szerviz cd angol nyelvű, szerelési leírásokkal kapcsolási rajzokkal kompletten utánvéttel  is eladó. 12000ft+utánvét.

 

lacetti16sw kukac freemail.hu 

Komis Creative Commons License 2006.02.24 0 0 2141

Annak, aki akar 1 vagy még 1 Lacettit....

 

Fődíj egy Chevrolet Lacetti Star
http://www.webnyeremeny.hu/nyintjatek.php?id=5148

Komis Creative Commons License 2006.02.24 0 0 2140

Megvolt a garanciális 1éves átvizsgálás.

Kalocsa szervíz 10pontból 9 adtam nekik a tegnapi munkáért. Kellemes meglepetés, ahogyan az egészet kezelték. (1pont levonás mert se kávé, se bambi..:-))

 

1óra 4perc szervíz kaputól kapuig. Kérdésre (bármely bugyuta) mosolyogva türelmes válaszok. Amúgy néma csendben ülhettem volna, mert amit összeírtam magamnak azt kérés nélkül (alapból) megnézték. Motordiagnosztika futtatva, de tárolt hiba semmi. Vittem az olajat, így a szervíz ktg (5400km) 11.000Ft!!

 

Most érzem igazán, hogy megérte megvenni. Beülök, indítok, tankolom és +1év használat után szervíz. Valahogy nem vágyok használt autóra..:-))))) És most mondhatják a tudorok, hogy mennyit buktam ,mert új autót vettem. Egy rahedli idegbajt buktam a következő 5évre.:-))

 

Ugyanilyen pipec szervízmunkát kívánok minden Lacetti tulajdonosnak!!!

 

Ui: tegnap óta ilyen vagyok :-)))))))))))))))))))))))

Most már lehet pörgetni a fordulatszámlálót ??!!

Törölt nick Creative Commons License 2006.02.23 0 0 2139

A tesztek szerint a Lacetti alulszervózott, gondolom a Star és Elite modelleket tesztelték. Nekem ez a megoldás tetszik, mert az autópályán nem állsz keresztbe egy apró mozdulat miatt, viszont parkolni is könnyű vele. Előtte szervótlan Astrám volt, úgyhogy érzem a különbséget. :)))

 

Előzmény: Toljadneki (2138)
Toljadneki Creative Commons License 2006.02.23 0 0 2138

Köszi !

Emiatt azért nem fogok bánkódni, nem érzem azt a már - már túlzottan könnyű kormányzást, mint amit anno a Lanosnál éreztem. Mondjuk az sem zavart, mert imádtam azt az autót is.

Csőgáz. Toli. :))
Előzmény: nagyharcos (2137)
nagyharcos Creative Commons License 2006.02.23 0 0 2137
Amikor vettem (2005 október) a járgányom, átnéztem az összes felszereltségi listát. Ezek szerint a platinum felszereltségű sebességfüggő, az alatt sajna nem.
Toljadneki Creative Commons License 2006.02.23 0 0 2136

Azt a rejtélyes mindenit ! Akkor ezt most honnan tujdam meg, hogy az Elite - ben

milyen ? Dzsáááhheee...

Azért köcce ! Toli. :)
Előzmény: Sarkany (2135)
Sarkany Creative Commons License 2006.02.23 0 0 2135
A hivatkozott oldalon van egy csillagos bejegyzés, ami azt mondja, hogy tipustól és felszereltségtől függően, de ezt nem részletezi... :))
Előzmény: Toljadneki (2134)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!