A taligán azért van két nyél, hogy két kézzel tudd emelni. Az egynyomú futó, semmiben sem különbözik az "egynyelű" talicskától. Mind a kettő két ponton támaszkodik, függetlenül attól, hogy hány vázcső van.
Én még mindig a kétnyomú utánfutót tartanám ideálisnak, az három ponton támaszt. de ezt hatóságilag kicsukhatjuk.
Köszönjük szépen a topikot CSEBZON 250-nek, had gyüljön a sok vélemény, és ezzel alakuljon ki több olyan futó is, ami büszkesége lehet a magyar motoros társadalomnak...
A kuli előnye még, hogy kettő nyak cső jön fel a két széléről és így sokkal stabilabb.Nézzétek meg ,hogy az alsóhúzásuak mind egy nyakúak, ha ez jó lenne akkor a taligán is egy nyél lenne! De kettő van!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nem hitték volna el! csebzon,te tudod,hogy mennyi mindennel probálkoztam anyagot ,időt, energiát nem sajnálva, de rá kellett jönnöm, hogy a KULI FELÉPÍTÉSÉNÉL NINCS JOBB,ennyi év után sem!!!!!!!!!!!
Üdv itt is. Egyetértetek velem hogy a motorkuli egy iparmüvészeti alkotás? Csodálatos a formája, vonalvezetése, szerintem tökéletes összhangban van az egyhengeres Pannoniával. Elsö kulimat elkönyörögték tölem. Adtam mert nem használtam. Nemrég vettem egy másikat, most restaurálom. Nem fogom használni de kell gyönyörködni benne :) Szerintem mind a motorkuli, mind a duna oldalkocsi gyönyörü formatervezés, büszkék lehetünk rá. Gondoljunk csak a korabeli undoritó NDK-s és Csehszlovák oldalkocsikra... Érdemes lenne utánanézni a tervezök nevének. Van valakinek valami infoja?