Keresés

Részletes keresés

Joejoe1974 Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11690

Én azért hagytam rá,mert a befektetett munka és pénz nem érte volna meg.Ennyi erővel egy komplett saját gyujtást lehet építeni,darabokból.

Előzmény: 53zsiga (11688)
53zsiga Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11689

Talán 4db:-)))

Előzmény: TyerCorp01 (11685)
53zsiga Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11688

Igen, azt faragni kell. De szerintem nem rossz a mexás sem.

Előzmény: Joejoe1974 (11684)
Joejoe1974 Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11687

9 lóerő :-D

Turbóval 200?Nitróval meg 400? :-D

Előzmény: TyerCorp01 (11685)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11686

Cafe Racert az Angoloknál divat csinálni, Angol motorból, nem japánból. :)

Előzmény: Törölt nick (11676)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11685

A gyári honda is 3.4 ló volt. Nanehogymár a kínai fos, amit lemásoltak róla kicsi sárgák éhbérért telinyomva zárvánnyal, meg öntési hibával 9 ló legyen.

Előzmény: Törölt nick (11675)
Joejoe1974 Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11684

A Babetta gyujtás nem megy fel,mivel a kúp ugyan egyforma de a jeladó szoknyarész nem fér el.Tyer is úgy tette fel hogy a jeladót meg a mágnest a lendkerék tetejére rakta.Én levágtam a szoknyát és felülre akartam hegesztetni,de végül nem lett belőle semmi,mivel az alaplapot is át kellene faragni nagyon.

Előzmény: 53zsiga (11679)
53zsiga Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11683

Mondjuk a láda sör mellé még sokminden belefér árban:-))) . Gratulálok.

Előzmény: 53zsiga (11682)
53zsiga Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11682

Alaplap, lendkeró, trafó, tirisztor (vagy a FAGY) nem igen jön ki 5 rugóból ahhoz nagy mák kell.

Előzmény: KeMatyi (11680)
53zsiga Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11681

Az első kerék fordítva van benne.

Előzmény: KeMatyi (11678)
KeMatyi Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11680

:) Relatív mondjuk, hogy mennyi a kalap pénz. Jelenleg vaterán 4-5 ezer forinttól indulnak felfelé. Nekem megér ennyit, ha nem kell piszkálgatni :)

Előzmény: 53zsiga (11679)
53zsiga Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11679

Elég megbízható a gyujtás,csak mexas. A Babetta gyjtás megbízhatóbb de egy kalap pénz. Felrakható, kis faragással.

Előzmény: KeMatyi (11678)
KeMatyi Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11678

Sziasztok!

 

A minap lett egy Mustangom, 1982-es évjáratú. Egy rekesz sörért kaptam cserébe, gondoltam, annyit megér akár csak hobbiszintű használatra is (boltig lemenni, meg vissza).

 

A gyújtása kicsit szedett-vedett, ezen szeretnék kicsit alakítani változtatni. Itt rögtön lenne is egy kérdésem: a babetta megszakító nélküli gyújtását fel lehet rá valahogy, különösebb átalakítás nélkül szerelni?

 

Bocsánat, ha a kérdés és válasz korábban már elhangzott. Köszönöm előre is a válaszotokat!

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11677

Én ilyet nem mernék állítani.

Olyan gépről amit nem ismerek,nem állítok semmit.

Még az ellenkezője inkább igaz.

Arról nem beszélve hogy nem egy korosztály...és minthogy nem hasonlítunk össze versenyben egy nagyapát egy 15éves gyerekkel...

Előzmény: Joejoe1974 (11674)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11676

cafe racer.

Előzmény: TyerCorp01 (11671)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11675

De 50-es...csak éppen nem mindegy h milyen vezérmű tg és karbi van hozzá:)

különbn meg a kínai gyárak azért írnak gyökér teljesítményeket a táblákra,mert csak így a limitet betartva edgedik smkp-nak eu-ba.ténylegesen sokkal többet tudnak.

Előzmény: TyerCorp01 (11667)
Joejoe1974 Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11674

Egyiket vörösök,a másikat sárgák csinálták :-D

A Simson blokk,főleg a turbós még mindig jobb ezeknél az biztos.

Előzmény: TyerCorp01 (11673)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11673

Nemtudom, mennyivel jobb a helyzet ezzel, min a gyárival. :) Pont beszéltük nemrég Kristóffal, hogy a Mini rigájából kivágja a blokkot, mert habár a gyújtás már tirisztoros, "váltótengelytörés előfordul". Ja hogy ilyen apróságok... váltótengelytörés... :) Na, a Star blokk szerintem még a héten belekerül. :)

Előzmény: Joejoe1974 (11672)
Joejoe1974 Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11672

Amibe egy kínai erőművet raktak? ;-)

Előzmény: TyerCorp01 (11671)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11671

Most nézem csak... ez leginkább egy verhóra hajaz. :)

Előzmény: Törölt nick (11663)
Joejoe1974 Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11670

Fene tudja,embere válogatja.

Előzmény: Törölt nick (11663)
Joejoe1974 Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11669

Igen,M7-es,de a normál menetemelkedésű az 1mm-es.Mint ami a Skodákban is  van. Az  eredeti dinamóhoz 80mm hosszú kell,és a Mustang gyujtáshoz is ilyen hosszú szükséges.

Előzmény: TyerCorp01 (11651)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11668

Kiindulásnak tökéletesek... ha én 6 évvel ezelőtt belefutok egy ilyen bizniszbe... :)

Előzmény: Blászló76 (11666)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11667

Nem 50-es?

Előzmény: Törölt nick (11664)
Blászló76 Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11666

Üdv!

 

Itt vannak a képek a ménesről:2db 24A-1977,1db23-1979

ideal 64 Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11665

Úttól függően tökéletes beállítások és jó állapot mellett: 57-61 km/h 80kilós sofőrrel

Előzmény: Ikarus 256.50 (11662)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11664

Egy Schwalbe 79kg körül van...

Szerintem ha a 3,6 lovas turbós blokk elbírta,ez a 9 ló repítené.

Előzmény: TyerCorp01 (11635)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.20 0 0 11663

A stílusa miatt...

Hajaz a régi kis japó gépekre...

Előzmény: Joejoe1974 (11634)
Ikarus 256.50 Creative Commons License 2011.03.19 0 0 11662

Sziasztok.

 

A Jawa 05 Ideal-nak mennyi a végsebessége ?

Nem a gyári adatokra vagyok kíváncsi mivel az a vlóságtól mindig eltérnek.

Ha full gázt húzok a motornak és 3. sebességfokozatban van a motor akkor mennyi a végsebessége az Ideal-nak.

 

Üdv.: Ikarus 256.50

TyerCorp01 Creative Commons License 2011.03.19 0 0 11661

Hmm hát ez kicsit sok érte szerintem, még ha lenne benne betét... az még 6-700 Ft, meg a gumi is hozzá, és akkor még nincs kupak, meg betétlefogató...

Előzmény: Blászló76 (11657)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!