Keresés

Részletes keresés

Daty Creative Commons License 2006.02.10 0 0 3569
Elfelejtettem, hogy ki is írta nem rég, hogy megérkezett a középsztendere??
Felrakta már az a valaki??
Nehéz volt felűberelni??
Nem kap6nánk néhány fotót róla, leállítva, felhajtva, több irányból, hogy hol milyen alacsonyra ér fel-le, ugyanis csinálok(nék) valamit amihez tudnom kellene, hogy felhajtva hová is ér el és mennyire!!
Köcce!
Vadarédó Creative Commons License 2006.02.10 0 0 3568
Köszi!
Előzmény: hygy (3567)
hygy Creative Commons License 2006.02.10 0 0 3567
A riaszto egyenlore kulon projekt :)

A turaenduro.hu oldalra a cikkek kukuc turaenduro.hu cimre johetnek a levelek. Most mar telleg muxik. :)

HyGy
Előzmény: Vadarédó (3548)
Vadarédó Creative Commons License 2006.02.10 0 0 3566
Oké!



Nektek van ilyen!
Innen messziről az látszik, hogy - szép egyenes - 7-8000 fölé nem ok. viszont már 2000 - elindulástól, "alapjáratról" - lehet húzni, bár egyből van nagy nyomaték - nagy nekifeszülés - így 1-2-3-ben inkább csak rész - nem teljes - gáz az ok. ???
Én nem hiszek abban, hogy "ennyire" rosz az 1000-es, a hosszú nagy utazó sebességű használat biztos előidézheti a gyorsabb gyűrű kopást. Na mennyi a jó utazó sebesség ?
Ezek a modern motorok - autó motorok is - kicsit becsapósak a nagyon sima járásukkal, simán felpörögnek akár a max. fordulatig is, csak mész és mész sok száz km-t nem melegszenek és nem lehet érzékelni, hogy mikor kezdődik a sok ami hosszútávon már nem olajozot járást hanem kopást eredményez.
Szerintem sok autó és motor ezért dől ki idő előtt.
Előzmény: Daty (3565)
Daty Creative Commons License 2006.02.10 0 0 3565
Én a bejáratási dolgokat betartom, amiket a könyv ír, de ha túl vagyok a bejáratáson, akkor sem fogom minden sebességi fokozatban maximálisan kiforgatni!
Ugyanis én hosszabb távra tervezem a kapcsolatunkat!:-))
A bejáratási terhelésről annyit, hogy ha jól emléxek, erre nem írnak tiltást, de hülyeség is lenne, mert vannak 65-70 kilós zsokék, és vannak 120-130 körüliek is, tehát szerintem talán csak arra kell figyelni, hogy azért az 1.600 kilométerig ne pakoljuk púposra azt a 3 dobozt rajta, és még ennek tetejébe ne ültessünk egy utast is!!
De egy doboz, meg egy utas szerintem még belefér!
Szerintem!
Előzmény: Vadarédó (3562)
Daty Creative Commons License 2006.02.10 0 0 3564
Emléxek, ezt már egyszer leírtad!:-)
na oda is figyeltem, és ezért vettem a 650-est!:-)
Mert ha jól emléxek, ott azzal fojtattad, hogy azt mondta, hogy mindez a DL 650-re nem igaz!:-))
Egyébként nem ezért nem vettem 1000-est, hanem azért mert az már nekem nagy és nehéz!
171 cm és 65 kg vagyok, vagyis gizda egy olyan nagy vashoz!!:-))
Vagy nem is??:-))
Na majd néhány év múlva megmondom, és ha mégsem, akkor veszek egy nagyobbat!:-))
Még az is lehet, hogy Varát!:-)))
Szerintem akit igazán érdekelnek a motorok, és motorozás az nem fog neked esni, még ha 1000-e van, akkor sem, hanem beszámolnak tapasztalataikról!!
Szerintem!:-))
Előzmény: TDI-DRAG (3563)
TDI-DRAG Creative Commons License 2006.02.10 0 0 3563

Pfúúú...

Nem szeretnék topic háborút beindítani, mert ugye aki esetleg érzékeny a saját gépére, még nekem esik..

 

Először csak pletyka színtű híreket hallottam a TL 1000-ből származó blokkjáról. Ez elkezdett foglakoztatni és nekiálltam hiteles forrás után nézni. Az egyik motoros haverom fellelt egy régi cimboráját, aki németországban 8 évig volt szerelő suzuki színekben. Hazajött, három éve Hondát szerel. Na innen az info..

Állítólag a 20.000 km-en túl kezdődnek a DL 1000 nyűgjei. Olajfogyasztás, borzalmas mechanikai zörejek, rángatás, egyenetlen alapjárat.

Ezen túlmenően is azt állítja, hogy nem egy kategória a Varaderóval, annak ellenére, hogy mindkettő 1000-res turha endúró. Az állítása szerint a Vara járáskultúrája villanymotor szerű a DL 1000-hez képest. Élettartamban fényév a honda előnye.

 

Kb. ennyi. Forma alapján én a DL 1000-et venném ma is. De kénytelen voltam hosszú távra gondolni.

Előzmény: Hufi750 (3557)
Vadarédó Creative Commons License 2006.02.10 0 0 3562
Srácok egy fontos alap témáról nem fórumoztunk még, én a kis off felvetem a témát amire sokan - én biztos - kíváncsiak és szerintem fontos is :
-hogyan kell használni egy DL-t, 650-est illetve 1000-est?
A kereskedő, szervíz mindent elmond mit-hogyan azért, hogy a megszerzett - megszeretett álom- motor szépen, megbízhatóan működjön?
Vagy mindegy? Beindítja a dolgozó és kapcsolgat, + forgatja, + nyomja-húzza a féket, + terheli utassal + teherrel, aztán vagy jól csinálta vagy "Arról viszont már sok rosszat hallottam" eset lesz a gépből.
Szerintem ezek a gépek jók és vannak olyan "üzemeltetési elvárások" amiket a hosszantartó - láttátok a 140.000 km-es kilométer órát a DL1000-ből - használhatósághoz muszáj betartani.
Nem csak sablon dolgokra gondolok - üzemi hőfok elérése előtt ne pörgesd, stb. - hanem ... vagy nincs ilyen?
A fórum látogatói többség " kezdő" DL-es, hogy fogjátok használni?
Jó lenne a motor lehetőségeihez képest a legjobban koptatnátok, mert hadd tartsam jó gépnek amit majd használtan megveszek tőletek !
Biztos vannak - köntörfalazás nélkül ( magyarán : őszintén ) - amiket lehet 1 DL-el és amit nagyon nem vagy - ha hosszú használatott szánunk a gépnek - inkább ne!
Biztos értitek mire gondolok!?
Pl.: a vizet, mint rozsdásító közeget ...

Daty Creative Commons License 2006.02.10 0 0 3561
Köszi!!:-))))

Várom az értesítésedet, hogy kézben van az árú!!:-)))
Előzmény: Apimackó (3560)
Apimackó Creative Commons License 2006.02.10 0 0 3560
Vállalom!
Előzmény: Daty (3559)
Daty Creative Commons License 2006.02.10 0 0 3559
Szia Apimackó!

Persze, hogy ismerem az előzményeket, és rajtad kívül más is ezt mondta, hogy ne parázzak, lesz!
Erre most, mikor mondom, hogy nosza akkor küldjetek vagy 2 darabot, (mert amilyen b@lf@ssz vagyok addig nézegettem , míg az egyiket leejtettem!!:-((( ) akkor mindenki azt mondja, hogy jaj, most épp nincs, de utánanézünk!!:-((
Na erre köss csomót!
A Motorozz.hu-n ígérte egy srác, hogy hétfőn megy a Luisba, és hoz, ugyanis azoknak legalább a honlapjukon rajta volt, Magyarországon máshol sehol nem jegyezték eddig, még csak azt sem, hogy létezne ilyen!!:-((
Sőt!!!!
Tudod mit mondtak egyik -másik ismerősömnek aki megkérdezte nekem pl. Pesten??
Azt, hogy ilyen égő nem létezhet, mert ilyen kis búra nem bír el ilyen nagy hőhatást, napok alatt kiégne ha lenne is!!!:-)))
Mellesleg a tiéd hogy viselkedik?
Nem égett még ki?
Mit tudsz róla?
Na akkor figyi!
Itt van neked egy konkrét kérés, attól függetlenül, hogy hoznak-e a Luisból!
Megkérnélek szépen, hogy 2 db ilyen izzót vásárolj nekem, és ha megvan, írj, dobom a címemet mailban, és arra is megkérlek, hogy postázd légyszi!
Vállalod?



Előzmény: Apimackó (3558)
Apimackó Creative Commons License 2006.02.10 0 0 3558
Hali Daty! Szal neked, mint topikgazdának ismerned kéne az előzményeket... :o) Én már írtam neked, amikor felmerült először ez az index-téma, hogy simán lehet kapni ilyen izzót. Nem értem, hogy ez nektek miért probléma? Akkor, amikor ezt beszéltük, elmentem az egyik általam ismert üzletbe, és megkérdeztem. Akkor és ott volt nekik ilyen, és azt is mondták, hogy ne parázzak, mindig szokott lenni, ha éppen elfogy, hoznak másikat. Szal ha még nem találtál, én veszek neked. Ennyi. Üdv a tavaszváró motorosoknak! Az én kis vasam is a garázsban várja, hogy 173 km-jét szaporítsam.
Előzmény: Daty (3527)
Hufi750 Creative Commons License 2006.02.10 0 0 3557

"Akkor el kezdett birizgálni a DL 1000. Arról viszont már sok rosszat hallottam"

 

Szia!

 

Milyen rosszat hallottál az 1000-ről, ez most komolyan érdekelne...

 

Hufi

Előzmény: TDI-DRAG (3556)
TDI-DRAG Creative Commons License 2006.02.10 0 0 3556
Így igaz! Varát vettem, de a DL 650 ébresztett rá, hogy ilyen jellegű motorra vágyom! Majdnem megvettem a DL-t, csak elgondolkodtam azon, hogy 100 kg feletti testsúllyal nem kéne-e nagyobb gépet vennem. Akkor el kezdett birizgálni a DL 1000. Arról viszont már sok rosszat hallottam, a Varát meg dícsérte mindenki, így leteszteltem és megvettem. Ha elég lett volna a 650-es kategória, biztos, hogy a DL-t vettem volna meg!
Előzmény: Daty (3552)
Vadarédó Creative Commons License 2006.02.10 0 0 3555
Egyszer volt, bízz igaz volt, szép is volt!
Vadarédó Creative Commons License 2006.02.10 0 0 3554
Oké!
Előzmény: Ottokár (3550)
Vadarédó Creative Commons License 2006.02.10 0 0 3553
Először is azon nevetek, ahogy látlak menni a kis-varámmal, aztán meg köszönöm a megtisztelő felajánlást!
Kösz!
Pár napja megtaláltam ősrégi fotókat, amiken feszítek egy DR650RS-en meg más volt motorjaimon, majd feldobom egy kis humor kedvéért, meg döbbenet kedvéért, hogy milyen hirtelen léptünk jó sokat előre motorok terén.
Előzmény: toga (3549)
Daty Creative Commons License 2006.02.10 0 0 3552
Hali Drag!

Most, hogy beszéltünk az izzókal kapcsolatban, nem azt ecstelted, hogy Varát vettél?
Vagy roszul emléxek?
Vagy mint írtad, a DL csak az irányt adta meg??
Előzmény: TDI-DRAG (3551)
TDI-DRAG Creative Commons License 2006.02.09 0 0 3551
Tőlem nem kértek kauciót, csak a km díjat! De nagyon hasznos volt, nekik köszönhetem, hogy megtaláltam az utam a turaendúrók irányába! Előtte Hornet, fazer, Sv....játszott minden. Ráültem náluk a DL-re, és egyből meg volt a feeling: EZ AZ!!!!!
Előzmény: Ottokár (3550)
Ottokár Creative Commons License 2006.02.09 0 0 3550
Jómagam  felirattam a nevemet és a telefonszámomat a budaörsi uti Fullgasnál tesztmotorozásra, és márciusban, amint megkapják a teszmotorokat felhívnak. Kauciót kell letenni, és km-re kell a próbát fizetni, de el lehet vinni a motort akár egy napra is :)) http://www.full-gas.hu/teszt/teszt.htm
Előzmény: Vadarédó (3547)
toga Creative Commons License 2006.02.09 0 0 3549

Vadarédó!

Bármelyik közös guruláson tesztelheted az 1000-semet, én sem mentem még kis Varával.

toga

Előzmény: Vadarédó (3547)
Vadarédó Creative Commons License 2006.02.09 0 0 3548
Hajrá, Hős vagy HYGY!!!
Igérem most már szakítok időt és kiválogatom amim van és keresek ami kell!
Kérlek dobd ide fel mégegyszer, hol lehet megnézni és hova küldeni!?
Előzmény: hygy (3546)
Vadarédó Creative Commons License 2006.02.09 0 0 3547
Tisztelt fórumtagok!
Kérlek Benneteket - mélyen tisztelt sors-társaim - a lehetséges DL vásárlók érdekében az idén ( nem vagyok minden papnak magafelé ... ) ha bárki akciókról, teszt lehetőségekről, vásárlási tapasztalotokról hall, lát, tudd az legyen oly jó, intenzíven tájékoztassa a DL fórum virtuális valóságát.
Köszönöm.
hygy Creative Commons License 2006.02.09 0 0 3546
Na szep lassacskan haladunk a riasztoval elore, a led mar villog, :) a taviranyitot kezeli, az ISD ic-t amiben a hangos menuk lesznek kezeli, most epp a menu rendszert irjuk. :)
Aztan meg par dolog vissza lesz de biztatoak az eddigiek.

HyGy
TDI-DRAG Creative Commons License 2006.02.09 0 0 3545

Daty!

 

Ha méret ennyire behatárolt, a befoglaló méreteit küldd rám sms-ben lécci! Nehogy szart vegyek neked!

 

A számom:

 

06-70-457-40-50

Előzmény: Daty (3542)
TDI-DRAG Creative Commons License 2006.02.09 0 0 3544
Rámegyek..
Előzmény: Daty (3542)
TDI-DRAG Creative Commons License 2006.02.09 0 0 3543
ettől meg a nyálam csurog..:)
Előzmény: Vadarédó (3541)
Daty Creative Commons License 2006.02.09 0 0 3542
Megköszönném, már csak azért is, hogy legalább tudjam, hogy legközelebb hová kell forduljak, ha ilyen izzót akarrok, mert néhány izzóért nem kereshetek mindíg valakit aki megy a Luisba!
Ha van 2 db kellene nekem!!
Előre is köszi!!

Előzmény: TDI-DRAG (3540)
Vadarédó Creative Commons License 2006.02.09 0 0 3541
Na még egy kép - takony ellen - !
Előzmény: TDI-DRAG (3540)
TDI-DRAG Creative Commons License 2006.02.09 0 0 3540
Van a szomszédomban egy izzó nagyker! ha még aktuális, megnézem neked, csak már tudjak felkelni..elkapott a takonykór rendesen.
Előzmény: Daty (3527)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!