Olyan képre volna szükségem amiből az ablaknál a belső fa díszlécet össze tudom hozni. Pirossal körbe is jelöltem.......A felső döntött rész megvan.... Textúra képnek kellene....
Ma fültanúja voltam egy érdekes beszélgetésnek. Míg vártam a busz három fiatal srác ment el mellettem akiknek ész helyett inkább izom jutott. Az egyik dicsekedett a másiknak milyen jól ismeri a haverját. E szavakkal és igaz nem a feltűnés volt a cél ők nem vették észre, de mi akik a buszmegállóban voltunk megdöbbentünk akiknek inkább ész jutott mint izom :-)
Szal: Annyira jól ismerem a haverom hogya ránézek tudom hogy sz@rnia vagy huggyoznia kell. És ezt képzeljétek el úgy, hogy jó hangosan monták, ugyan nem ez volt a cél :-) Szavaiikal élve besz@rtam a röhögéstől.............
Mr.Metro kipróbálta :D Amúgy a programozó úrnak nehéz dolga lehetett: valószínűleg át kellett írni 2, azaz kettő darab számot, ami az ablak szélességét és magasságát határozta meg. Kezdetnem nem is rossz teljesítmény :D :D :D
Ugyanúgy, mint minden normális pályaépítő programban, ott is van beépített tereprendezlő, amivel lehet hegyeket meg dombokat csinálni. Csak a BVE-ben kell így csinálni a domborzatot, ilyet még sehol máshol nem láttam.
Egyébként a vonatkatasztrófához visszatérve, elvileg azon a szakaszon másféle biztber van, mint a többi szakaszon, ami elvileg a többi részhez képest kevésbé nyúl bele a vezérlésbe.
MSTS-ben sok esetben előfordul olyan pályaszakasz ami dimbes-dombos néha már hegyes. Nagyon szépen megformált tájak születnek az alkotásokban.
Nem ástam magam bele annyira MSTS pályaépítésébe, kérdésem az lenne, hogy kézzel írják a dombokat, hegyeket vagy van valami külön beépített vagy külső porgram és kimenthetőek-e ezek az objektumok illetve át lehetne-e konvertálni openBVE-re? Mert ne legyen annyi szögletes táj.......
Már jöttek az összeesküvés elméletek, hogy robbantás volt. Amúgy látszik egy villanás, de az valószínüleg csak amikor elérte a vonat a felsővezetéket....
Teljesen le vagyok döbbenve, miért nem működött a biztonság berendezés?! Kikapcsolta talán, vagy terror támdás érte a vonatot, vagy talán naptevékenységnek van köze hozzá?! Ha utobbi akkor nagyon ki vagyunk téve a napnak.Sajnálom az áldozatokat és családtagjait.
Szerintem ne vegyél róla tudomást. Ismerve az FB profilját (valamikor volt itt róla szó) nem százas, nem éri meg, hogy felbosszantsd magad vele kapcsolatban. Mindegy, hogy elolvasta-e, szerintem akkor sem fogja megérteni, ha napokig személyesen magyaráznánk neki vagy nyolcan.
mrvillamost megint nem tudom megnem említeni. Szerintem holt semmit nem olvasott el abból ami létezik leírás. lásd mit művelt a coordinates részzel. Nekem még most is gondok vannak vele speciális esetekben, de ennyire hülye nem voltam a kezdetekben mint ő.............
Egyébként itt vannak az ígért képek a pályáról, illetve az időközben elkészült oszlopokról; maradjunk annyiban, hogy szerintem inkább a másoktól elkért oszlopokat fogom használni, mert az enyém 2000 poly-sra sikeredett (azt hiszem a HÉV kocsim nem áll ennyi felületből :DDD)
(Itt az elkészült remekmű :D)
Itt meg a pálya Szentendrei úti szakasza (Czetz J. köz - Emőd u. közötti szakasza)
Azt kell hogy mondjam, hogy szerkesztőúvel mérföldekkel könnyebb pályát építeni, igaz, hogy ritkán építgetek a pályán, de így is fél év alatt elkészült egy laza 6-7 kilométeres szakasz (oda vissza, plusz egy kis kerülő). Kár, hogy az openBVE-hez nem létezik használható pályaépítő program (A route builder szvsz. egy tragédia).
Rendben, köszi! Erről a programról még nem is hallottam, izibe utánanézek :) Egyébként a BVE fórumon olvastam, hogy holnap kés alá fekszel....Hát mielőbbi felépülést. Aztán ne folytatódjon a BVE fórumozói között a tendencia, hogy mindenki ágynak esik....Utánam már Te vagy a 2....