Fémből készült autó és motormodellek számára nyitott topik, legyen az bármilyen gyártó és méretarány, vagy versenysorozat, és minden más szóba jöhet ami az autó vagy motorversenyzéshez kapcsolódik.
Hejj de sok 10 forintost bele dobáltam kölyök koromba:-)))
Volt még ebből a Senna verziós is 92-93 környékén,abban már volt kézi váltó,a garfikája az már akkor nagyon modernek számított (onboard nézet),meg rángatott az ülés ahogy illik.Ez néha egyébként rohadt idegesítő volt,mert nem volt az mindig realisztikus,és mivel rájöttünk hogy hol az érzékelője az ülésnek egy kólás üveget egyszerűen elé tettünk,aztán többé már nem akart kidobálni a kasztinból:-)))
Be is talált!! :-) De remélem hogy tud tyukot pucolni, paszulylevest megfőzi, disznót rendberakja, éteti / ganézza, MTZ-re ráakassza a tárcsát stb... Amúgy tárgytalan. :-)))))
Királyság lenne az biztos. Ott tényleg minden van ami számított, vagy számít a motorsport történelemben. Testközelből lehet látni, érinteni, illatozni a gépsárkányokat. Az tényleg kajakra nekünk való hely skacok!! A nőkről is lehetne szó természetesen, de csak ha nem angolok. :-)) Bár' azok közt is akad szép menyecske.
Egyébként komoly az a Williams fotó. Ott is el lehetne tölteni pár napot hideg élelemmel, fényképezőgéppel. :-)
Igen, hát kellett az időpont is és a gulyáskommunizmus is a kezünkre játszott meg a cseheknek mutathattunk egy jó nagy fricskát hogy a Legvidámabb Barakk kapta az F1-et.
Szabó Robi nyugodt, de NEKEM nem elegendő a lexikális tudása.
Zoli sajnos nem láttam mert még mindig nem tudok felmenni a vaterára. 4 darab 50-ért az szerintem jó árban volt, persze csak ha hibátlan, és minden stimmel vele. Nem csodálkoznék ha nemsokára a 4 autó megjelenne külön-külön 46 ezerért valahol. :-)
Igen, csak az a baj hogy szaporodnak a versenynaptárban a pályának csúfolt Tilke förmedvények. Indiai Nagydíj... :-) Szerinted az milyen lesz? Ezek már csak betoncsíkok, nincs történelmük, jellegtelen, balra-jobbra-sikán kaptafa szarok, DRS zóna stb.... szóval vicc. :-) Régebben minden pályának volt jellegzetessége, arculata, tudtad hol-melyik kanyarban mi történt az évek folyamán, ismered a legendás kanyarokat, szerinted ezeken az új pályákon mikor lesz olyan legendás részek mint pl. az Eau Rouge, a Parabolica, a Loews stb....? Soha. Bezzeg wellness seggáztató meg 20 csillagos étterem ott van a boxutcában, hogy a sok milliomos gyökérnek legyen hol mutogatnia magát a kamerának. Szörnyű... És ez már csak rosszabb lesz.
Jaja, tényleg félreérthetően írtam a dolgot, nem írtam oda hogy Forma1-es GP.
Ahogy tudom, Ecclestone mindenképpen akart egy futamot a vasfüggönyön belül, még a KGB-vel is tárgyalt állítólag emiatt. Mondjuk 86' már az olyan volt hogy érződött a gengszerváltás szele, a Szovjetúnió már halálán volt, tehát rendesen felpuhult a kommunizmus, persze Kádár papáék ugyanúgy integettek Május 1-én a dolgozó proletároknak, mint ha minden rendben lenne. Szerintem az időpontnak is köszönheti a Magyar Nagydíj a létrejöttét, próbálták volna ezt meglépni a 60'-as évek végén, vagy a 70'-es évek közepén. Hogy nézett volna ki az, hogy a szocialista emberek lássák ahogy a rothadó nyugatról bejön egy rahedli versenyautó szállító kamion meg ilyesmi, és bemutattak volna egy kis nyugati életszínvonalat. :-) A párt még azért is pampogott amikor az NSZK-ból Opellel, Ford-okkal jöttek a turisták a Balatonra. Azonnal magyarázó cikkek jelentek meg több napilapban, mondván hogy megtévesztő lehet ez a látvány, merthogy ezek a kizsákmányoló rétegből érkeztek, és hogy az ottani munkások sem élnek jobban mint az itthoniak. :-) És szerintem ezt be is szopta a sok agymosott. Amúgy én Ecclestone-t soha nem komáztam különösebben, de a tavalyi gyalázatos megnyilvánulása után ( amikor a Szent Jobbot gúnyolta ) most már utálom mint a szart. Azért "valamivel" komolyabb történelmünk van mint az Angoloknak.....
Érted ezt a Palik jelenséget a múltkor kibeszéltük.... ő egy nyomorék médiamajom "autóversenyző". Nem beszélve a többi szakértőről.... Walter Csabának a Hungaroring ZRT. felső vezetésében van pereputtya. A Wéber azért van ott mert Wéber.... olyan arca van hogy egy kétajtós ruhásszekrényt nem lehetne rázárni bazmeg, utálom azt a kis zsidót.
Szerintem az állandó bandában Szabó Róbert az akinek van rálátása a dolgokra, sok mindent jól lát, és nem arcozik. Egyáltalán nem bánnám ha ő kommentálná a futamokat is.
Miki ! Volt fent vaterán is nem rég Porsche 917L, meg a rövid is. Azt hiszem 4 verzió volt eladó egy embernél. 50 ezer forint volt rá írva, gondolom ez az összes ára volt. Meg volt egy neki 19000 licitről 21000 villám árral vagy hogy.
Hííííjjj, de jó kép ez !!!!!!!! Most olvastam vissza magam hogy mit írtam....Burns :))))))) !!!!!!!
Mondjuk ez pont Grönholm gépe :) ! Kész vagyok mostanában :) Majd az enyém lesz Burns gépe.Jó dolog nagyon a kis krampusz itthon, csak néha aludni is kéne....
Csak a többieknek mondom, hogy volt 2 ilyen gép amiről tudtunk. A másik gyakorlatilag Ati gépe megvétele után bukkant fel, 3-4 napra..... "ugyan ez" csak aszfaltos kis túlzással. Szóval az is 2003-as, csak Monte-s gép. Elég mákos volt a vétele, tudtunk róla hogy ennél a srácnál van és váratlanul megjelent vaterán miután Atival pont erről diskuráltunk. Fura véletlen. Én voltam a szerencsés aki először meglátta, és még ismerem is a srácot, így a vatera is kimaradt a jóból :) Ha Ati nem veszi meg az övét, akkor neki szólok. Így viszont nagyon örülünk, mert mindketőnknek kijutott a jóból.
Jaaaa és a "legfontosabb"...... Ritka :)))))))))))) !!!!!!! Mondjuk ki Ati !!! KELLETT !!!!!!!!
Hííííjjj, de jó kép ez !!!!!!!! Most olvastam vissza magam hogy mit írtam....Burns :))))))) !!!!!!!
Mondjuk ez pont Grönholm gépe :) ! Kész vagyok mostanában :) Majd az enyém lesz Burns gépe.Jó dolog nagyon a kis krampusz itthon, csak néha aludni is kéne....
Csak a többieknek mondom, hogy volt 2 ilyen gép amiről tudtunk. A másik gyakorlatilag Ati gépe megvétele után bukkant fel, 3-4 napra..... "ugyan ez" csak aszfaltos kis túlzással. Szóval az is 2003-as, csak Monte-s gép. Elég mákos volt a vétele, tudtunk róla hogy ennél a srácnál van és váratlanul megjelent vaterán miután Atival pont erről diskuráltunk. Fura véletlen. Én voltam a szerencsés aki először meglátta, és még ismerem is a srácot, így a vatera is kimaradt a jóból :) Ha Ati nem veszi meg az övét, akkor neki szólok. Így viszont nagyon örülünk, mert mindketőnknek kijutott a jóból.
Jaaaa és a "legfontosabb"...... Ritka :)))))))))))) !!!!!!! Mondjuk ki Ati !!! KELLETT !!!!!!!!
Ott lenne a helyünk. :-) Vagy fél éve kiszámoltam hogy 1 főre kb. mennyi lenne egy Goodwood-i kiruccanás cakk-pakk. Hát elég ha annyit írok hogy bőven hat számjegyű az összeg.......... Nem a Magyar pénztárcának való az. :-( Lófasszal egyenlő a mi Forintunk.
Ati, ez a kis méregputtony nagyon ott van ám a szeren!!! Valóban szép, részletes kidolgozottságú, és ahogy látom minden más is stimmel, valósághű a gép. Ahogy olvasom már régóta vágytál rá, de meg is lett! Egy szó mint száz, nálad a helye.
És itt vannak végre a képek ! Nagyon jók lettek. Én nem annyira szeretem az internetes fotókat, nekem ezek sokkal többet engednek láttatni. Nagyon szép, arányos kis gép ez !
Szegény Burns.....
Ati, annyit szenvedtél ezért a gépért, nagyon örülök hogy ennyi hónap után beparkolt hozzád. Össze sem lehet hasolítani a Solidoval. Szerintem a 206 WRC az Autoart egyik legszebb modellje. Nyílik mindene és fantasztikus a kidolgozottsága, viszont nem elszállt áron adták a különböző verzióit.