Örülök, hogy jól megy a kicsike. De ha lehet, ne tartsd garázsban. ;) (Bocs. :) )
A Bravaval mi volt a gond? Nem tudok róla szinte semmit. Labilis volt?
Egy barátomnak van ismerőse egy Renault szalonban, megkérdezi a lökhárító árát, meg a szervízktg-t is, majd csak aztán fogok lépni. A fenébe, nem hiányzott most ez a plusz gond, főleg anyagilag :((((
Egyébként fantasztikus a kis kocsi! Szombaton volt egy 200 km-es utam (Tudod, amit említettem). Késésben voltunk, ezért rohannom kellett. 3 személy, full csomagtér, és 140-nel mentem, ahol tudtam. Egy csöppet se éreztem, hogy bizonytalan az autó, hogy dobálja az út, stabilan feküdt az úton, és suhant :)))
Fantasztikusan gyorsult, simán előzgettem a kocsikat halálfélelem nélkül :)))))) (Nem is tudjátok, ez mekkora szó a Brava után :))) ).
2 óra 10 perc alatt leértünk, pedig országút, tele kicsi falukkal, meg a kiinduló, ill. a cél-várossal :)))
Ma volt a visszaút, totál ködben jöttem végig, így maradtam a 100-110-es tempónál. Hallom, Pesten meg napsütés volt, protekciósok :)))
Meg kell venni a lökhárítót, be a kocsiba, és irány a szerviz. Bár a bontóban is felszerelik (nem mindenhol), de a garansia miatt tényleg jobb, ha a szervized cserél.
De lehet, hogy nem túl jó az ötlet, és nincs megfelelő alkatrész, vagy az is majdnem olyan drága, mint az új (bár ezt kétlem).
Nem a sarkáról, hanem majdnem a közepéről, és kiszakadt belőle egy rész :((((((
Hogy megy ez a bontós dolog? Elmegyek a bontóba, találok egy megfelelő darabot :)) és beszereltetem, DE HOL? Gondolom, nem a hivatalos Renault-szervízben... mi lesz a garival????
A 2.: Ismerem már a fantasztikus ötleteidet! ;)))))
Na ne kapkodjunk! Ha a sarkáról letört egy darab és megvan azt úgy megcsinálják, hogy látszódni se fog. De OK. Elfogadom, hogy újat szeretnél. Egyetértek azonban Kopival, hogy képzelj el egy tök új hátulról tört autót. Mi baja lenne az első lökhárítójának??? Szinte ugyanolyan mintha egy újat csavaroznának rá a kocsidra.
Ha nincs. Akkor kérj kölcsön egy markolót, keress egy cserkópiros Cliot és szállj bele hátulról, majd kézségesen vedd meg az első lökhárítóját! Még fényezni se kell. Arra vigyázz, hogy ne lökd neki semminek.
Amikor én kértem a cégesre, már akkor is ötven körül volt!
Lehet, hogy a 3 betű 3 számtól eltérő lett nagyon drága. Mivel már nem érínt, nem tudom a napi árakat.
(Amikor kötelező volt a rendszámcsere, akkor a sajátomra tizenvalamennyi volt a névreszóló.
De akkor Te még nem is éltél! :) )
Amikor én kértem, még jelentős különbség volt a 3 betű 3 szám, vagy a 4-5 betű 2-1 számos között! És azóta (3 év) jelentősen emelkedett. Lehet, hogy 150 felett van már. Mintha valaki ezt mondta volna a Mégane talin. De már nem emlékszem.
Képzelj el egy olyan autót, amelyiket viszonylag fiatalon megkínáltak hátulról! Már nem is kell annyira lenézni a bontót. Az alkatrész sérülésmentes, új állapotú is lehet, és jóval olcsóbb, mint a gyári.
Egyénileg előállított rendszámtábla: amely a sorozatba illik (3 betű 3 szám), de egyénileg választott betű-szám kombináció.
Egyedileg előállított rendszámtábla: legalább 4 legfeljebb 5 folyamatos betűjelből és legalább 1, legfeljebb 2 folyamatos számjegyből - együttesen legfeljebb 6 jelből - álló rendszám.