Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Tegnap is 11Y-n járatták, ami szerintem zsúfoltabb egy midibusz kapacitású vonalnál. Mostanában többször látom az egyiket 39-en amikor jövök Debrecenbe, a másikat a Homokkerti felüljárónál látom 7 óra pár perckor 18Y-ként a Széna tér felé menetelni. Pontosabban Nagyálló felé megy mindig, de mindig Széna tér van kiírva.
De nézzük a jó oldalát is :) Jött, ha beállitják egy 15-ös mellé csúcsban, akkor nincsen utaslemaradás! Végülis, az utas eljut ahova menni szeretne, és ez a lényeg, nem az hogy csuklos-e vagy midi (ezt a plasmára értettem)
Hát igen. Ezerszer leírtuk a dolgot, megjelent a sajtóban is, többször nyilatkozták, hogy szükség esetén újabb buszokat állítanak a forgalomba. Mág a tavaszi bemutatón mondták az illetékesek, hogy több, mint valószínű, h szeptemberre újabb csuklósok jönnek. Elrefel megkaptuk a két Plasma-t, nem akarom őket bántani, de olyan kegyelem döfés szaga van.
Egy a sok közül... Egyre többször járok úgy, hogy nem sokon múlik, hogy ne tudjak leszállni egy-egy buszról, annyian vannak. 25-ös, 25Y legfőképp, 19-es, józsai vonalakra vetődő szólók esetén szintén. A többi járatot nem veszem igénybe rendszeresen, de gyanítom, hogy máshol is elmondható ez.
Huszonötször lerágtuk anno. az okát, kevés a 40 csuklós, amire a csúcsidőszakok érzékenyek. Legalábbis én még mindig ebből eredeztetem a történetet.. Nincs rajta mit masszírozni, bár tényleg gáz...
Minden nem lehet tökéletes. Csak nem tudják sokan kivárni, hogy beálljon a redszer. Sokan azt hitték, hogy egyből minden tökéletesen fog működni.Sajnos sok embernek nagyobb gondot jelent a kijelző, meg a z utastájékoztató, mint hogy megy a járat vagy nem. Idővel be fog állni. A volánnál még csak nem is álmodtak ilyesmiről.
Valahogy jól látod a dolgokat. A volánnál voltak furcsaságok. Vígh elvtárs mindíg talált ki valami hülyeséget. A csicskák meg hagyták. Neki aztán nem sok esze volt a közlekedéshez, mégis sokra vitte. A sofőröket, meg a többi kiszolgálót szidták miatta. Volt régen, hogy kiment a Doberdóra még a reggeli csúcs előtt, ami ott állt busz, mindet elküldte 1-2 percre 31-esbe. Amikor elfogytak, kihúzta magát, hogy így kell ezt csinálni, és szépen el ment. A forgalmista meg marta magát, mert a csúcsba nem volt kit küldeni. Az összes busz az állomás felé tartott.Még lehetne mit mesélni.Megcsinálta a fiacskájának is helyet, pedig az még hülyébb nálla is.
Hát igen. Emlékszem, amikor az utolsó hónapokban csodának néztük, amikor - féleg hétvégéken - szédszéledtek az Solarisok, ARCok. Viszont a legutolsó napokban volt olyan, amikor 31-32-esen 4-5 280-ast számoltam meg.
Volánnál furcsán csináltak pár dolgot... Arra gondolok, hogy voltak kirakat, előnyben részesített vonalak... a többire meg nagy ívben szartak. Ilyen pl hogy a 11-esen csak Solarisok és MAZ-ok dolgoztak, 31-esen nem lehetett szóló, 31-32-re ment az összes modernebb busz, viszont 28-ason és a józsai járatokon, amelyeken összességében talán több ember utazik, rendre ikarusok mentek. 25/25Y-n sem lehetett soha a büdös életben Ikarustól eltérő buszt látni. Talán egy szóló maz-t állandó jelleggel, és hétvégén a nagy semminek egy csuklós Solarist.
Szerintem eléggé megjátszott dolog az, hogy egyesek ahányszor látnak 31-en szólót, mindig leírják, hogy milyen szörnyű. Lehet nyomorogni más vonalakon is, mégsem hangsúlyozzuk. Amúgy a Volán idejében mér' volt az a bizonyos szabály? :S
Hétfőn az LMG-053 volt a 31es. Nem elég, hogy nem lehet közlekedni a városban a hó, latyak víz sár és társai miatt, de még egy C12-n nyomorigni a 31esen...
Milyen személyi feltételei vannak a trolibusz és villamos vezetésének? (Most nem arra a vicces válaszra várok, hogy legyen meg a hajtási engedélye, hanem arra, hogy ha pl. jelentkezik egy ilyen állásra az ember fia/lánya minek kell megfelelnie?)
Nem tudom miért szörnyülködtök, hogy szóló megy a 31-esen. A 32-en több az utas, mégis elfogadjátok. Azért, mert a Volánnál nem lehetett rajta csak csuklós, rugaszkodjunk már el tőlle. Inkább maradjon ki a járat? Mert a volánnál ha nem volt csuklós, kikellett hagyni a járatot, hiába lett volna 2 szóló is, akik ott álltak.
Ma reggel kb. 25-30 busz nem tudta elhagyni a telephelyet mert elfagytak vagy nem voltak hajlandóak beindulni. Kézifék befagyás és hasonló nyalánkságok voltak.