Megnéztem a hűtőt és a klímahűtőt alulról és fölülről, vmint egy endoszkóppal a nagy felületet is, de korróziónak nyoma sincs - az eredeti PSA BEHR van benne (02-09-15) - és a csatlakozások, és a többi cső is fényes.
Viszont akad egy-két bogártetem, por, meg ilyesmi, úgyhogy azt finoman kifújom belőle fentről lefele, belülről kifele, vigyázva a lamellákra, már amennyire hozzáférek.
Az autót a vásárlás előtt vittem el a Citroën Őrmezőbe, ahol rendesen átvizsgálták - gondolom/remélem - mindent rendben találtak rajta, amivel megerősítették azt, amit már korábban a kereskedő mondott, illetve - különböző fizetős oldalakról - megtudtam az autó előéletéről - minden visszahíváson megjelent, törve nem volt, nem körözik, felszereltség, extrák...
A vásárlás után már volt szervizben (Citroën specialista), és megcsináltattam rajta a 150/175ezres szervizeket plusz hátsó féktárcsa és betét cserét.
A hátsó ajtót szemrevételeztük, repedés nyoma nem látható, a klímahűtőt nem néztem, de most megpróbálom megnézni, van-e vmi korrózióféle.
Amikor én megvettem az autót,nekem nem müködött abszolút a start-stop,a szervízkönyvben közölték,hogy az akkumulátorok nem az eredeti,és miután kicserélték,csak utána kezdett el müködött, és azóta is szépen müködött,bár én nyáron mindig kikapcsolódás, a klíma miatt
Nem, másról van szó, 150 ezer vagy 60 hónapon belül pl ezt is, a szétrohadó klímahűtőt is goodwillben cseréli a gyártó, vagyis az alkatrészt ők adják, a melót te fizeted. De az említett repedés sajnos más módon nem javítható, csak as komplett ajtó cseréjével, ami márkaszervizben kb 450 ezres tétel...
Igen, közben meglett, most már nem ijedek meg, ha mégsem kapcsolna, nyáron még bekapcsolt klímánál is leállt szinte mindig, de a fő probléma az én esetemben a hosszabb autópályás használat miatt a regeneratív fékezés hiánya, nem csak ott, városban is sokszor szoktam motorfékkel, meg óvatosan lassítani, az viszont nem tölti fel a bal első sárvédő alatti kondenzátort, ahhoz rendesen kell fékezni, hogy a computer emiatt megemelje a generátor általi töltési feszültséget... Ma városoztam, elő is jött az eco mode, leáll- indul szépen a motor.. :D
Mielőtt a 150 ezret túllépnéd, állj meg, és menj oda a hátsó ajtóhoz, nézd meg, a hátsó spoiler, aminek a közepén van a pótféklámpa, a felső szélénél el van-e repedve?
Egy hete lettem gazdija egy 2015.11havi C4GP - 1.6BlueHdi, S&S, Business (francia) felszereltségű, EAT6 váltós autónak.
147.000km volt benne, azóta belement még 1300km.
100ezer kmig a szerviz hivatalosan elvégezve, visszahívásokon, garis javításokon megjelent az autó még 136ezer kmnél is, de a 125ezres szervizről nincs semmilyen dokumentáció.
Nagyon tetszett/tetszik a GP, elég tágas, kényelmes, sok extával szerelt - napfénytető, 360°os rendszer, parkolás aszisztens, navi, 230Vos csatlakozó, LED fényszóró, fejtámlába épített monitor plug&play multimédia, JBL hangrendszer...
Néhány dolog hiányzik, de azok nem fájnak annyira - sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, távolságtartó tempomat, ülésfűtés, a harmadik sorhoz levegőbefúvó...
A Citroen szervízben történt átvizsgálás során is nagyon jó állapotúnak titulálták (a használat során, illetve a parkolókban szerzett fényezési sérülésekkel egyutt is), és rögtön jelezték is, hogy a márciusi "kampány" visszahíváson még nem vett részt, ezért pénteken ingyenesen azt meg is csinálták - katalizátor csere.
Most tervezem a nagykarbantartást az autón, ami terveim szerint a 150 es a 175ezres szervizt is magában foglalja + hátsó féktárcsák és betétek cseréje, FAP szűrő tisztítás - így nyugodtabb szívvel használhatom tovább az autót.
Kérdés/segítség kérés:
Lehet-e/Kell-e frissíteni a fedélzeti számítógépet, vagy a navigációt? - Többen írtátok, hogy a navit lehet frissíteni, de én letöltöttem a frissítést a Citroen oldaláról, kicsomagoltam, felmásoltam egy 16GBos Usbre és amikor csatlakoztatom, akkor kiirja, hogy inicializal, majd frissítés, de azután nem történik semmi.
A P&P multimédia rendszerhez Bluetooth fülest utólag be lehet-e szerezni, és ha igen hol és mennyiért? -Google-t nézem, de eddig nem volt találatom.
Milyen eszközzel érdemes megtáplálni a rendszert (konkrét típus érdekel), mert a gyerkőcök igényei magasak (mesefilm nézés, esetleg YouTube).
Nagyon sok esetben nem működik, talán azokat egyszerűbb felsorolni. :)
Kezelési Útmutató 151. oldal.
Különleges esetek, amikor a STOP üzemmód nem kapcsolható. A STOP üzemmód nem kapcsol be, ha: - a vezetőoldali ajtó nyitva van, - a vezető biztonsági öve ki van kapcsolva, - a START/STOP gombbal történt legutóbbi indítás óta a gépkocsi sebessége nem haladta meg a 10 km/h-t, - az elektromos rögzítőfék bekapcsolt állapotban van, vagy bekapcsolása éppen folyamatban van, - az utastér hőmérsékletének megőrzéséhez szükség van a motor működésére, - az ablakok páramentesítése folyamatban van, - bizonyos meghatározott körülmények (akkumulátortöltés, motorhőmérséklet, fékrásegítés, külső hőmérséklet stb.) szükségessé teszik a motor működését a rendszer felügyeletének biztosítására.
Köszönöm a lehetőséget régota szemezek vele és úgy tudom hogy nincs start stop, bosch injektorral szerelt nem siemens vdo a részecskeszürő érdekelne hogy milyen rendszerű ?
Üdv Mindenkinek ! Érdeklődnék .hogy esetleg van köztetek olyan akinek 1.6 hdi 92 le c4 picassoja van ? Szeretnék tőle pár dolgot kérdezni. Elöre is köszönöm ha jelentkezik
Mivel elsősorban navikra válaszolok... 1,5-2 év a lemaradás általában... A traffipax adatbázids ami IGOn van nekem pl nem rakhato fel egy az egyben. gy ok??
2014-es C4 grand picassoba vettem első- hátsó kamerát, tudja esetleg valaki, hogy a tükörnél lévőlámpa egység figyelve van-e a bsi által? Rákötném a kamera tápot, mert oda viszonylag egyszerű elvezetni, de néha parkoló módban maradna, vagyis olyan, mint ha az egyik belső lámpa égve maradna. Lekapcsolja a rendszer mindenképp, vagy ki lehet kerülni? Függönylégzsák miatt nem tudom, mennyire tanácsos az A oszlop környékén matatni, kábelt vezetgetni, mert akkor mehetne a biztitáblába, csak nem tudom, hogy van a függönylégzsák megoldva.
Tudna valaki segíteni abban, hogy milyen led fényforrásokat tegyek a rendszám megvilágításhoz, ami rendesen működik? Amit most használok az elég szarul érintkezik ebben a - nem is tudom milyen - foglalatban, ezért néha pislákol.
Más!
Frissítettem a legújabb térkép verzióra (2018-2).
Tavaly szeptember óta van egy 'új' körforgalom Kecskeméten az 5ös úton Kiskunfélegyháza felé kivezető szakaszon. Ez még mindig nincs benne.
Valakinek van olyan jellegű tapasztalata, hogy milyen delay-jel kerülnek be a változások a frissítésekbe?
Pont tegnap voltam egy több, mint 800 km-es úton, ebben sok kritikus rész is akadt, Szeged- Szentendre, onnan BP belváros, Budaörs, Diósd, majd M7 Székesfehérvár, utána Dunaújváros és vissza Szeged, én nemrég frissítettem a térképeimet a 2018 második félévi (vagy második kiadás? ) van fent, pár apró hülyeség volt csak a Balaton fölötti részen Devecser környékén, ott nem tudta, merre járunk. Pont emiatt a "dobozka" miatt néztem együtt a kettőt, tudni szerettem volna, lesz-e létjogosultsága a plusz navis megoldásnak, de a waze-zel összevetve nem tudott kevesebbet, nyilván a waze igazi előnye, hogy dugóról értesít ,áttervez, nem működik, viszont én kb 10 éve minden héten járok fel BP-re, eddig egyetlenegy alkalommal sem ültem dugóban, autópálya baleset miatti torlódásban, ha volt is valami, max 40-50 perc késéssel járó 1-2 alkalom, 15-20 perces késéssel járó 10-15 alkalom, és 5-10 percek mostanság, a felújítások során is összejönnek, én ez ellen azzal védekezek, hogy picivel hamarabb indulok. A waze pl pont tegnap csinálta meg, hogy felfelé menet eléggé megszorult a sor egy sávlezárás miatt, végül egy 4-5 km-es alig 10-15 km/h-val haladó dugó lett, amit ugyan jelzett, de azt kenhetem a hajamra, ha más alternatívát nem kínál.. Pesten is többször nézve, délutáni nagyobb forgalomban is 10-15 km-es távokon max 5-8-10 percekről beszélünk, nekem arra, hogy megnézzem 160 km alatt 3X, az ismert lehajtók előtt pár km-rel, van-e gond, elég a telefon.
Amúgy ha emlékeztek, én voltam az, aki úgy állított be ide, hogy a haverja DS5-ösében ülve (ami elvileg ugyanez a platform, azonos futóművel) nagyon meg volt lepődve, hogy új és modern autó létére az úton pattog, félrehúz, hangos kopogós, egyszóval rossz a futómű, és ilyen-e mind, aztán jól le lettel szólva, hogy elég erős kezdés, pedig tényleg így volt. Nos a sajátommal közlekedve egész más a tapasztalat, (2014.4 havi exclusive + felszereltség, meg még ez-az bele, 2.0 HDI EAT) és nagyon kellemes meglepetés, mert minden rendben, szerintem ez a plusz tömeg jót tett a rugózásnak is, vagy csak a 40 ezer km-es DS-sel volt valami baj.