Üdv Mindenkinek!
Tegnap sikerült átvennem a vasat, és sikerült elintéznem az átírást is.
Belekerült a Motol 5100-as, új szűrővel.
(Ha valaki tudja pontosan mennyi olaj kell bele szűrőcserével, megköszönném ha megírná, mert a srác 3,75 litert tett bele, és ráadásul úgy nézte az olaj szintet, hogy a közép sztenderen állt, le sem ért a hátsó kerék, meg nem úgy nézte, hogy bele tekerte a nívó pálcát, hanem csak beledugta, és így is a mximum jelzésen volt. Lehet le kellene belőle szívnom?)
Kaptam bele egy vadonat új, gyári akkumulátort, előttem bontotta ki, és töltötte bele azt a sűrű trutyit is.
Tegnap estig 200 km-t sikerült beletennem.
Természetesen 160 km-ig max 3.500-as fordulaton, most 480 km-ig 5.000 ig pörgethetem.
3.500-on kereken 100-at megy, 5.000-nél 140-et mutat az óra.
Első benyomásaim:
Fékek minden eddigi motoromnál jobbak.
Banditétól is.
Kivéve az MP3-at, ahol ugye 3 kerék tapadt az útra fékezéskor.
Szuper meleg van rajta, lábamat, hátsómat melegíti rendesen.:-)
Sajnos rezonanciája minden eddigi vasamnál erősebb, de ki lehet bírni, majd megszokom.
Kicsit jobban zsibbad a kezem, meg a hátsóm, de más negatívumot eddig nem éreztem.
Futóműve hajszállal jobb a Banditénál, egy picit jobban kisimítja a kereszt irányú úthibákat.
Átlag fogyasztásom eddig 5 liter.
Szélvédelem nekem tökéletes a 170 centimhez.
Eddig (már amilyen tempóban mentem) dinamikus, hangja tetszik.
Bár bevallom, az elején azt néztem, mikor esik szét, vagy könyököl ki belőle a főtengely, vagy mikor fullad le.:-)
Hörtyög, bugyborékol, visít, mindent csinál, ha jár, ehhez még hozzá kell szoknom.
Eddig összességében elégedett vagyok vele, nem bántam meg a cserét, de ugye ez még csak 200 km.
De remélem így is marad a véleményem.:-)
Ha tudok, ma csinálok fotókat is.
Már ha valakit érdekel...