Elvileg igen, de a toltvonati üzemre kiváncsi leszek, mert az elmúlt két hétben busz helyett bringával jártam melóba és délután rendszeresen láttam a vonatokat illetve figyelem is meló közben. lényegében 1 vonatot látok ahol nem a mozdony van Füzesabony felé.
Sajnos a GOSA kocsikban ha jól tudom gyárilag 12 eres UIC kábel van a vezérlőkocsis üzemhez pedig a 18 eres kábel kell ráadásul mindkét csatlásfejen. Ezek átalakítása, a plusz kábelek behúzása, az ajtók mozdonyvezetői parancsra történő zárása(merhogy a kalauz kulcsal képes ezeket a z ajtókat zárni) , és a "zöld hurok" továbbítása (ajtók zárva, homlokajtó a mozdony felé reteszelve- ezen funkciókat a GOSA nem tudja csak átengedi a posta bhv-k jelzéseit-), a vonókengyel felakasztó horog hiánya miatt nem tudnak a többi kocsik ingába közlekedni csak a 001-004 tartományban.
Ezt mondjuk én sem értem mitől függ, hogy pl. az egyik Gosa miért körüljárós és a másik meg miért nem, de majd valaki aki nálam jobban átlátja ezeket talán megmondja.
Felnémettel kapcsolatban nekem sokkal alapvetőbb kérdéseim vannak:
- Takarítást meg tudják oldani ott?
- Nem fogják jobban összegraffitizni, mint Egerben?
- IC-pénztár? Vagy majd Egerben rohannak be az utasok megvenni a jegyet aztán vagy elindul a vonat időben vagy nem?
Azért érdekes ez az első osztály-kérdés! Én nemrég szemmértékkel összehasonlítottam a Gosa első és másod osztályát, de az ülések színre és kialakításra is tök egyforma volt csak annyi különbséget láttam, hogy az első osztályon nagyobb hely van a lábnak.
Kérdés megéri -e ezért 500 forinttal többet fizetni?
Mondjuk vasárnap talán nyugodtabban lehet utazni de ez se életbiztosítás, ha az esetlegesen melletted levő másod osztályú fülkében olyanok utaznak akik hangosak (diákok, nagycsalád, stb.)!
És persze egyikőtök se felejtse el amit moatanában nyilatkoztak, h lesz benne 1. osztályú kocsi is
Ezt úgy is érthették, hogy két fajta jegyet fognak árulni az AB-s Gosa-ra. Mondjuk nem tudom mennyi van belőle, jutna -e az összes ingára! Én 3-ra tippelek és akkor nem.
És persze egyikőtök se felejtse el amit moatanában nyilatkoztak, h lesz benne 1. osztályú kocsi is, de még a meglevő kocsik sem jók ingának, egyenlőre fikció ez, sőt a Felsővárosi megálló is, persze az a mostani állás szerint túl magasan egy jó nagy kaptató tetején van. Vajnon ki fog oda felmászni? A legnagyobb balgaságot nem is említve: a meglévő Tihamér kihasználatlansága, oda csak a peronk kellene hosszabbítani...
A gyakorlatban gondolom ez majd úgy néz ki, hogy a Pest felőli IC átlagban késik 3-4 percet, így a Szilvás felől jövővel meg lehet oldani egy sorompó alatt, ha az pontosan jön - és akkor mindig a 2. vágányról megy Pest fele. Különben nem tudnak egyszerre bejönni! Az összes szerelvény távvezérlését én az eddig látottak alapján egy szép álomnak tartom (hacsak nem lesz valami változás a fordulóban) de ne nekem legyen igazam.
Flirt meg jöhet IC-be, de az ami a Westbahn-on jár nem az, ami nálunk :) Hosszú távon a miénk nagyon kényelmetlen, én továbbra is ezt mondom!
Ilyet én nem írtam! Eddig ha eljött páratlan óra 4-kor Egerből az IC, Füzesabonyból meg két perc késéssel indították el a személyt akkor az IC mindig Maklár 2. vágányán várt rá 4 percet. Jövőre - mivel később indulunk Egerből elvileg ha el is csúszik a személy nem kell rá (annyit) várni - én így értettem!
gondolom a teljesíthető menetidőhöz feltétel lesz a tökéletes távvezérlés. Ide mondjuk mennyivel jobb lenne a flirtes gyors. illetve én pl a reggeli ingát behoznám suliidőben Felnémetig, persze úgy hogy a lakótelep mögött lenne egy megálló, így jópár iskola elérhető közelségbe kerül és pár reggeli helyi járat is tehermentesítődik ugyanis a diákok jelentős része ilyenkor csak átutazik a Shell kútig.
Végül is örülök neki, mert megmaradnak az IC-k, de a 15 perces menetidő Füzesabonyba nekem elég futurisztikusnak tűnik (bár legalább nem Makláron kell várnunk a személyre)!
Mondjuk kiváncsi leszek így a Sas úton mennyit kell majd várni az autósoknak, bejön az IC 50-kor, 56-kor, megy 02-kor és óra 8-kor. Pláne ha még gépcserézni is kell. Vagy megoldják valahogy a távvezérlést (egy hétvége alkalmával egy vagy két szerelvényt látok csak, aminél megy)? Vagy én néztem valamit be?
No már nem csak beszédben hallok róla hanem láthatom is. :) Örülök neki. Bár én olyat is hallottam hogy egy új megállót létesítenének itt a CCCP mögött ahogy látom ez a tervezetben nem szerepel.