Veled ismét vitába kell szállnom. Mi ugyan csináltunk utánfutót, de a Szkif speciel a szovjet ipar terméke. Nézd meg rajt az UAZ-on is használatos hátsólámpákat.
motorkami én is ezt hittem,de nem így van!a taliga két nyelét képzeletben kösd össze egy pontban és úgy emeld meg,vagy ha csak egy nyele van. Akét nyél egy pontban sokkal stabilabb!Függetlenül attol,hogy két ponton támaszkodi fel, a vonórésznél és a guminál.
A CSEH IPAR remek termékeiről jut eszem,88 ban őriztük a határt Sopronnál. A HATÁR ÁTKELŐ a domb tetején, látjuk ám, hogy egy skoda mb 1000-es kapaszkodik fel a domra,mely szegény skodának majdnem leküzdhetetlen akadályt jelentett. Ami tudott az füstölt és forrt szegényen.Sorompó fel, skoda be a placra és akkor látjuk ám, hogy szegény egy futót huz. a forgalom megállt. még a sokatlátott Nszk,Osztrák és minden náció polgára oda sereglett! Ijet még a világ nem látott! CSeh lakókocsi. Egy utánfutora tettek tetőt,Bejutás hátul,mint egy rendes utánfuton,mikor lenyitod max 40cm magas hátfalat és bekúszol.Két skoda szellőző volt kétoldalt és kész. Azok a BARMOK nagyon büszkék voltak magukra ,ha már ennyi emer idesereglett ezt a cseh ipar remekét megnézni. Arra nem jöttek rá,hogy mindenki szörnyülködik. Főleg az akkor még nyugatiak. mutogatással megkérdeztük,hogy ezt a fáin terméket ki csinálta?Ezek büszkén mutatták a skoda logot az oldalán Úgy hogy 88-ban volt szerencsém egy eredeti skoda lakóutánfutóhoz.megjegyzem mi akkor már javában csináltuk a Skif sátras utánfutót! Pecsét az utlevélbe skoda indul füst és átpöfögtek az Osztrákokhoz
A taligán azért van két nyél, hogy két kézzel tudd emelni. Az egynyomú futó, semmiben sem különbözik az "egynyelű" talicskától. Mind a kettő két ponton támaszkodik, függetlenül attól, hogy hány vázcső van.
Én még mindig a kétnyomú utánfutót tartanám ideálisnak, az három ponton támaszt. de ezt hatóságilag kicsukhatjuk.