Keresés

Részletes keresés

CSEBZON 250 Creative Commons License 2007.06.30 0 0 50
Ennek a rúgozása nem semmi
Előzmény: yamahamiki (43)
CSEBZON 250 Creative Commons License 2007.06.30 0 0 49
Én is csak ezt az eggyet láttam még
Előzmény: ErvinP20 (33)
CSEBZON 250 Creative Commons License 2007.06.30 0 0 48
Igen tudom , csak nem volt róla képem ,köszönet értük
Előzmény: abes (20)
CSEBZON 250 Creative Commons License 2007.06.30 0 0 47
Ez egy szép darab
Előzmény: yamahamiki (17)
CSEBZON 250 Creative Commons License 2007.06.30 0 0 46
Most már rajtatok áll, hogy életben marad e :-)))
Előzmény: yamahamiki (14)
CSEBZON 250 Creative Commons License 2007.06.30 0 0 45

Ma voltam egy kisebb motoros bulin és megnéztem az Mz -nek a futóját .

Neki is alsó húzású és egy cső jön fel és azt mondta a tulaj hogy stabil  a gép nincs vele baj .

Szerintem ahogy nézegettem a képeket itt a húzó részen van a hangsúly hogy van rögzitve a motorra.

Mz nek is olyan a húzó része mint a kulinak

 

 

Előzmény: travett (13)
CSEBZON 250 Creative Commons License 2007.06.30 0 0 44

Köszi ,....... Várom az anyagot

 

Előzmény: pancsipancser (9)
yamahamiki Creative Commons License 2007.06.30 0 0 43
Egy futó 1960 as gyártású, Lohner típusu motorkerékpárok után használták.
Előzmény: motorkami (42)
motorkami Creative Commons License 2007.06.30 0 0 42
Itt is van néhány érdekes darab. Jól szemlélteti a téma sokszínűségét.
motorkami Creative Commons License 2007.06.30 0 0 41
Jesz
Előzmény: yamahamiki (40)
yamahamiki Creative Commons License 2007.06.30 0 0 40

Zalaegerszegi, Te motorkami Gellénháza?

Előzmény: motorkami (30)
motorkami Creative Commons License 2007.06.30 0 0 39
Semmi gond. Az oroszok nagy része a mai napig azt hiszi, hogy az Ikarusz szovjet autóbusz.
Térjünk vissza a motorkerékpár utánfutóra.
Előzmény: travett (38)
travett Creative Commons License 2007.06.30 0 0 38
akkor elnézést!!!!!!!!!
abes Creative Commons License 2007.06.30 0 0 37
Szkif ruszki.
Előzmény: travett (36)
travett Creative Commons License 2007.06.30 0 0 36
nem csak uaz lámpát ragtunk ráés mi gyártottuk?Elnézésed ,ha tévedek
motorkami Creative Commons License 2007.06.29 0 0 35
Veled ismét vitába kell szállnom.
Mi ugyan csináltunk utánfutót, de a Szkif speciel a szovjet ipar terméke. Nézd meg rajt az UAZ-on is használatos hátsólámpákat.
Előzmény: travett (32)
travett Creative Commons License 2007.06.29 0 0 34
motorkami        én is ezt hittem,de nem így van!a taliga két nyelét képzeletben kösd össze egy pontban és úgy emeld meg,vagy ha csak egy nyele van. Akét nyél egy pontban sokkal stabilabb!Függetlenül attol,hogy két ponton támaszkodi fel, a vonórésznél és a guminál.
ErvinP20 Creative Commons License 2007.06.29 0 0 33
Gratulálok én is ehhez a "topic ötlethez"! Gyönyörű az NDK-s fogat is.Azért azt dícsérem,mert ilyet kis hazánkban igazán ritkán látunk.
Előzmény: CSEBZON 250 (1)
travett Creative Commons License 2007.06.29 0 0 32
A CSEH IPAR remek termékeiről jut eszem,88 ban őriztük a határt Sopronnál. A HATÁR ÁTKELŐ a domb tetején, látjuk ám, hogy egy skoda mb 1000-es kapaszkodik fel a domra,mely szegény skodának majdnem leküzdhetetlen akadályt jelentett. Ami tudott az füstölt és forrt szegényen.Sorompó fel, skoda be a placra és akkor látjuk ám, hogy szegény egy futót huz. a forgalom megállt. még a sokatlátott Nszk,Osztrák és minden náció polgára oda sereglett! Ijet még a világ nem látott! CSeh lakókocsi. Egy utánfutora tettek tetőt,Bejutás hátul,mint egy rendes utánfuton,mikor lenyitod max 40cm magas hátfalat és bekúszol.Két skoda szellőző volt kétoldalt és kész. Azok a BARMOK nagyon büszkék voltak magukra ,ha már ennyi emer idesereglett ezt a cseh ipar remekét megnézni. Arra nem jöttek rá,hogy mindenki szörnyülködik. Főleg az akkor még nyugatiak. mutogatással megkérdeztük,hogy ezt a fáin terméket ki csinálta?Ezek büszkén mutatták a skoda logot az oldalán Úgy hogy 88-ban volt szerencsém  egy eredeti skoda lakóutánfutóhoz.megjegyzem mi akkor már javában csináltuk a Skif sátras utánfutót! Pecsét az utlevélbe skoda indul füst és átpöfögtek az Osztrákokhoz  
abes Creative Commons License 2007.06.29 0 0 31
Ha már itt tartunk. Pilléhez dokumentáció: KATT.

Nem a legjobb minőségű, de sajnos jobbat még nem sikerült szereznem.

Kulihoz még nincsen, ha van valakinek ne tartsa magában.
motorkami Creative Commons License 2007.06.29 0 0 30
Yamahamiki te (is) zalai vagy, úgye?
Előzmény: yamahamiki (17)
motorkami Creative Commons License 2007.06.29 0 0 29
Miért? Helyes kis darab.
Előzmény: travett (25)
abes Creative Commons License 2007.06.29 0 0 28
Igazad van a Kuli, a csúcs.
Előzmény: motorkami (24)
motorkami Creative Commons License 2007.06.29 0 0 27
A taligán azért van két nyél, hogy két kézzel tudd emelni.
Az egynyomú futó, semmiben sem különbözik az "egynyelű" talicskától. Mind a kettő két ponton támaszkodik, függetlenül attól, hogy hány vázcső van.

Én még mindig a kétnyomú utánfutót tartanám ideálisnak, az három ponton támaszt. de ezt hatóságilag kicsukhatjuk.
Előzmény: travett (13)
travett Creative Commons License 2007.06.29 0 0 25
Ez a PAV ez Cseh? ijet még nem láttam. A sörük jobb!
motorkami Creative Commons License 2007.06.29 0 0 26
Képbeszúrás lemaradt
Előzmény: motorkami (24)
motorkami Creative Commons License 2007.06.29 0 0 24
PAV-40, később 41. érdekes kis konstrukció, de a Motorkuli veri.
Előzmény: abes (20)
travett Creative Commons License 2007.06.29 0 0 23
KÉRDÉS, Tudja valaki,hogy mely nemzet csinált először futót motorra????,és mikor????
abes Creative Commons License 2007.06.29 0 0 22
Na közben megtaláltam PAV a hivatalos neve.

Előzmény: abes (20)
travett Creative Commons License 2007.06.29 0 0 21
megnéztem az ismerősöd átalakítot, kuliját, érdekes, a festése gyönyörű, ha érdekli tudok segiteni a műszakiban, ha válalja a költségeit. kb.50000

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!