Még nem jött át. Át akarom majd elöbb küldeni a képeket, akkor adom majd meg a számát, hogy tudjad miröl beszélgettek. A képein jól körbe van fotózva és le van festve pirosra...
Beszéltem ma a komámmal, mondja, hogy odafagyott a Trabija az udvarra... :))) De jön... Elöbb-utóbb. Ö nem csabai, hanem vagy 40-50 kilométerre lakik tölem. Én nem nagyon járok felé, csak ha konkrétan hozzá megyek, de ö bejár csabára 1-2 hetente.
Hogy milyen vastag lesz, az attól függ milyen paplant használok és hány rétegben. Én 300 gramm/négyzetméter vastag paplannal dolgozom és 3-4 rétegben rakom, az 3-4 mm. Ahol összeragasztom a fémet a müanyaggal, ott van egy kb 3 centis "váll" a müanyagon, oda nyomok ragasztót és összehuzatom pár csavarral.
Elkészíted az alakot, aztán a negatívot azaz a formát.
Mikor csinálod vissza a végleges formát. Honnan jön ki, hogy milyen vastag anyagot kell csinálni és a több rétegű üveggyapot egyenletlen felületét hogy "egyenesíted" ki, hogy illeszkedjen a kasznira?
A cimborám meg annyira tehetös, hogy nem bírt ma átjönni Csabára, mert nem indult a Trabija a rossz aksi miatt. :)))) Jövöhéten jön és hoz képeket, azt be tudom szkennelni. Majd átküldöm mailba, meg az emberke számát hogy egyezkedjetek.
Elsőkörön úgyis az ár érdeklene!!! Ha beszélsz a sráccal lobbizz értem! Mond meg hogy szegény vagyok nagyon, de mindent megteszek hogy autó legyen belőle!!!
Talán jön ma hozzám az ember, majd kivallatom. :))) Képet nem tudom hogyan fogok csinálni, mert van gépem, de valamiért nem mennek át a képek a számítógépre, azt írja, hogy nincs megfelelöen csatlakoztatva...
Hmm... a freemailra küldtem... pedig nálam ez írja elment!
No akkor leírtom ide is:
Nos akkor érdeklődnék még egy kicsit erről a cuccról!
Szóval milyen hosszú? Milyen hosszú a tengelytávja és eredetileg mire akartátok ráépíteni? És jó lenne róla annyi fotó amennyi csak van! Érdekelne a hátulja és egy jó oldalkép is! Nekem amúgy alapvetően nincs bajon ez eljével, kicsit retró, de legalább van stílusa! ;o)
Mint tudod… anyagilag nem vagyok brutálisan eleresztve… Mindenképpen tudnom kéne mit gondol róla a srác, nem akarom megsérteni! Nekem nagyon jól jönne, hogy nem kéne az alapoktól indulni, nektek meg nem áll ott és látjátok ahogy a projektből mégiscsak autó lesz! ;o) Mondj egy kb irányárat… aztán alkudozhatunk! ;o)
Írj a lajerbalazs@axelero.hu-ra!
Vékony csöböl meghajlítgatta a kasznit és arra rakott lemezeket... Nézd meg amit Major belinkelt a 402-es hozzászólásában. Ott hungarocellböl faragják az F50-est.
Szerintem kis átalakítással, mint egy elsö lökhárító, a szögletes elsö lámpa helyett egy Aston-os buborék lámpa, stb lehet még szépíteni rajta. A méretei komolyak, kb 1 méter "magas" vagy alacsony :)) és 2 méter felett van a szélessége. Az ajtói nem nyílnak, odáig nem jutott a projekt... Írd meg mailban mit szánnál rá és tolmácsolom a gazdájának. Szerintem eladja valami szolid árért, nagy segítség lenne, hogy nem a nulláról kell kezdeni a kasznit építeni...
Figyu, ha úgyis ott áll az udvaron, nem adjátok el?
Mint tudod én tervezek egy komoly, közép motoros vasat, de egyre rá kellett jönnöm: elsőre úgysem lesz olyan mint amit szeretnék... azaz jó lenne egy "gyakorló" példányt összerakni! NEm baj, ha nem lesz nagy durranás, ha már működik annak örülök! És egy ilyen kaszni pont jó lenne hozzá!
Csak poénkodtam... Ezt egy barátom csinálta vagy 10 évvel ezelött, azóta ott díszeleg az udvaron... Az eleje nem tetszik, mert le akarta hozni a földig szinte a csomagtértetöt. Le kellene vágni egy 20 centit belöle és rátenni valami elsö lökhárítót. Meg elég rövidre sikerült a tengelytáv... Az érdekessége, hogy csinált vékony csövekböl egy formát és lemezzel borította be. Nagyon ügyes emberke egyégként, teszek fel pár képet, amit nála csináltam.Ezt a fehér kerítésbetétet például kigyurmázta agyagból, utánna megcsinálta müanyagból.