Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
Eladó lenne a képeken látható balos kipufogó dob. Van rajta egy kis benyomódás, ahogy a képeken is látszik. 2014-es gépről származik. Ha valakit érdekel az árban biztosan meg fogunk egyezni
Na nekem az FJR-en teljesen mindegy, hogy milyen volt fent, a hátsó általában 10-11ezer km-t ment el az első általában 12 ezer km-t. Volt már Z6,Z8,PR3,Pr4. Most Pr5-öt akartam felrakni de ebből még nincs GT változat,csak jövőre lesz.
Köszi, de kihagyom a lehrtőséget, mert Road 4-et szeretném lecserélni ha elkopik a hátsó Road 5, vagy Dunlop Roadsmart III-ra.
Tehát igazából csak "kipörgetem" én is a rajtalévőt.
Élettartam gondom van a 4-es verzióval. A 3-as sem volt túlzottan húha, de a 4-es annál is kevesebbet megy el nálam(kb 10ezer, a 3-as 14-et ment, a 2-es 18-at). És korántsem biztos, hogy Road 5 lesz, hiába vették szélesebbre a keményebb réteget hátul.
Csak egy balos van. Pénteken kerül haza hozzám, akkor tudok majd normális fotókat mutatni róla. Jelenleg csak egy olyan képem van, ami kárfelvételkor készült
Bal oldali gyári kipufogódobot keresek FJR-1300A-ra 2008 évjárat, az előző szériás is jó. Apró sérülések nem probléma, most Two Brothers M2 van rajta és szeretnék egy pár gyári dobot is. Műszaki vizsga, Osztrák motorozás stb. Jobbos már van!
FJR 2001-2005-ig szürke Bagster tank bőr + tanktáska(hátizsáknak is hordható)2 db literes termosz volt benne a túrákon + pár szendvics-a méret miatt-eladó -mint az új!! 40.000Ft, + utas lábtartó(TÜV papíros-) hosszabbító-hogy ne legyen olyan hegyes a térd szög 140Euró volt-100 ért vihető(Ft-is jó)-ill.Continental road attack 180/55-17 hátsó gumi-95%-os hibátlan-25000Ft-aki mindent visz-úgy alku lehet!T:20 9 246 716 akit érdekel a képes motoron van kép-ill. email címre küldök
Azt tudni kell, hogy ha pl A,CH a célpont, az ottani rendőrök elsősorban a hangot figyelik. De ha már megállítotak, akkor bizony megnézik, gyári-e, vagy nem. HA nem, akkor műbizonylat, és be van-e írva a forgalmiba. És ha nem felel meg, akkor adnak lehetőséget a cserére, kb 2000eur+bünti.... Találkoztam olyannal, hogy ki volt települve az itthoni KH-nak megfelelő szerv, meg egy kereskedő. Rendőr vizsgál, kötelez, majd a bünti helyett azt mondja, hogy ott a szerv, és a kereskedő, ha ott lecseréled, akkor nincs bünti. De akkor is 2000eur a költséged egy JFR esetében.
2. Akrapovic gyárt FJR -re homologizált E betűs dobokat. Itt csak a dob párban 800-1200EUR. De legalább papíros.....
Persze van még rajtuk kívül gyártó, az ár hasonló. Az Akra esetében láttam, hogy az e-betűs igazolás a honlapjukről letölthető.
Egyébként nekem Akrapovic van rajta, de Karintiai túrára visszatettem a gyárit. A tököm se idegeskedik a fakabátosok miatt, semmi kedvem nem volt ilyen miatt elbaszarintani a túrát.
Ro,PL, Hr,SLo,SK, Gr stb, Bulgária nem probléma. Csak tőlünk nyugatra szivóznak(D, A, CH,F, NL, GB)