Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sebike05 Creative Commons License 2018.08.20 0 0 12659

újat tudok 20.000ft ért van készleten

Előzmény: Helimen (12658)
Helimen Creative Commons License 2018.08.20 0 0 12658

Sziasztok!

 

Van valakinek eladó "fűtő" ventillátora?

Lacetti 2005 1.6, kombi.

 

Előre is köszi!

captainb Creative Commons License 2018.08.20 0 0 12657

SW beszorult hátsó ablaktörlőre valami okosság? Állítólag a motor melegszik, de nem mozdul a tengrey. 

captainb Creative Commons License 2018.08.20 0 0 12656

Egyik sem az. 

Előzmény: sebike05 (12655)
sebike05 Creative Commons License 2018.08.20 0 1 12655

ha nem sebességfüggő  akkor igen

Előzmény: captainb (12654)
captainb Creative Commons License 2018.08.20 0 0 12654

1.6 Elite. Csak az egyik 2005, a másik 2006- os gyártás. 

Előzmény: sebike05 (12653)
sebike05 Creative Commons License 2018.08.20 0 0 12653

motorfggő felszereltségfüggő..

Előzmény: captainb (12652)
captainb Creative Commons License 2018.08.20 0 0 12652

Ide vágólag: az Eur3 és Eur4 motoron ugyanaz a szivattyú van? 

Előzmény: sebike05 (12650)
sebike05 Creative Commons License 2018.08.20 0 0 12651

azt úgy hívják ,hogy -200.000ft alsó hangon a zsebedből mert a motor eszi az olajat...

Előzmény: Fradika80 (12648)
sebike05 Creative Commons License 2018.08.20 0 0 12650

nem létezik szervoszívattyúhoz felújító klt új állja a helyét

Előzmény: dekoros1971 (12647)
captainb Creative Commons License 2018.08.20 0 0 12649

Kékedzürke füst: olaj. Eszi? 

Előzmény: Fradika80 (12648)
Fradika80 Creative Commons License 2018.08.18 0 0 12648

Sziasztok!

 

Egy kis észrevétel. Chevrolet nubira 1.8 kombi 2006.Héha indításkor kék pici füst áramlik ki a kipufogobol. De utánna azonnal megszunik. Mi lehez ez? Válaszotokat köszönöm. Üdv. Bandi

dekoros1971 Creative Commons License 2018.08.18 0 0 12647

Akkor csere? vagy van hozzá felújító készlet?

Előzmény: sebike05 (12645)
sebike05 Creative Commons License 2018.08.18 0 0 12646

ez egy butaság amit írtál! sebességfüggő van nem fordulatszámfüggő!

ami nagyobb temponál keményedik be a közvetlenebb visszajelzés miatt lacetti/nubira esetén csak platinum felszereltség része..

Előzmény: yonsi (12644)
sebike05 Creative Commons License 2018.08.18 0 1 12645

nem termel eleget a szívattyúd

Előzmény: dekoros1971 (12643)
yonsi Creative Commons License 2018.08.18 0 0 12644

Fordulatszámfüggő szervó!

Előzmény: dekoros1971 (12643)
dekoros1971 Creative Commons License 2018.08.17 0 0 12643

Szisztok, ha alapjáraton nehezebb a kormányzás, akkor szervoszivattyú gond lehet ?

Abdani Creative Commons License 2018.08.09 0 0 12642

Sziasztok! Érdeklődnék nincs valakinek Lacetti 1.4 kipufoó leömlője eladó?? Vagy estleg nem e tudja valaki tudom vajmi kevés esély van rá hogy Nubira 1.6 kompatibilis e?

Beren Creative Commons License 2018.08.07 0 0 12641

Igen, az volt, szerencsére az egyszerűbb fajtából. Egy komplett kábelkorbács átvizsgálás, netán csere jó eséllyel húzós anyagilag. Mondjuk, anyagiak ide vagy oda, ahogy ez a csatlakozó kinézett, lehet, hogy egy tejes átvizsgálás jó ötlet...

Előzmény: captainb (12640)
captainb Creative Commons License 2018.08.06 0 0 12640

Mármint volt. 

Előzmény: captainb (12639)
captainb Creative Commons License 2018.08.06 0 0 12639

Ahogy sebike írta, kábelszskadásod van....

Előzmény: Beren (12638)
Beren Creative Commons License 2018.08.06 0 0 12638

Nu, itt vagyok megint, kisnovellára való tapasztalatokkal...

 

Mivel az autószerelőm a múlt héten nem tudta vállalni a kocsimat, mert ezen a héten szabin van és ki kellett szórnia a már elvállalt munkákat, így az első menet a szerelőkeresés volt. Ahol lakom, ott 3 műhelybe mentem el (a maradék kettő régebbi tapasztalatok alapján megbízhatatlan), mindenhol ugyanezt mondták - szabadságok, augusztus második felében tudják vállalni, stb. Két nap volt, mire a szomszéd településen fel tudtam hajtani egy olyan szerelőt, aki egyáltalán elvállalta másnapra (mindenféle okok miatt nem nagyon tudom hosszabb időre nélkülözni a kocsit) a fék ellenőrzését.

 

Lényeg: a talált szerelővel csak a féket nézettem meg, mert úgy voltam vele, hogy az mindenképpen legyen rendben - egy sárga lámpától nem szakítom át a szalagkorlátot (a P0661-től legalábbis nem valószínű), de a fékprobléma nem játék... Mint kiderült, nem az üzemi fékkel volt gond, a kézifék volt megszorulva, hiába engedtem vissza a kart, akkor is fogta valamennyire a kocsit. Ezt meg is csinálták, de persze ellenőrizték az üzemi féket is, azzal szerencsére nem volt gond. A következő tankoláskor kiderül, emiatt evett-e többet a kocsi.

 

A gépet pénteken dél körül kaptam vissza, közben már kerestem a környéken autóvillamossági szakembert. Délutánra volt telefonszámom, gondoltam, majd hétfőn (azaz ma) megkeresem, egyeztetek, aztán majd lesz valahogy. Viszont még pénteken a szerelőtől hazafelé is előkerült a P0661, aztán szombaton is (hétvégi bevásárló körút, ha enni akarunk a családdal, akkor muszáj...) minden indításkor. Eddig nem volt ennyire gyakori ez a dolog, de mivel vasárnap is kellett a kocsi (a gyereket kellett a nagyszülőkhöz vinni nyaralni, neki mégse mondhatom, hogy bocs, de most nem mész nyaralni, mert sárgalámpázik a kocsi...), ezért megint rákerestem a P0661-re a neten. A megtalált orosz szövegekből ugyan nem sokat értek, de azt sikerült kisilabizálni, hogy melyik az az egy-két csatlakozó a motortérben, ami a leggyakrabban okozza ezt a hibát, és amit ellenőrizni tudok. Ez a csati volt a hunyó:

 

 

Két drót megy bele, az egyik tőből el volt szakadva, a másikat is már csak egy-két rézszál tartotta. Nem vagyok egy műszaki ember, de azért láttam már forrasztópákát, blankolófogót, a két dróton meg látszott, hogy nagyon vékonyak, nagy áram nem futkoshat bennük, ezért nekiláttam megjavítani. A tőből szakadt vezeték miatt nem volt egyszerű, mert rá kellett jönni, hogy hogyan lehet a csatlakozó roncsolása nélkül kiszedni a drótok maradékait, de sikerült megoldani. Azóta nincs sárga lámpa...

 

A kérdéses csatlakozó jobban elérhető, ha lekapjuk a motorborítást, a javításhoz szerintem mindenképpen jobb, de ellenőrizni szerintem akkor is lehet, ha nem vesszük le.

 

Egy dologra kell vigyázni. Amikor mindent megcsináltam, visszadugtam a csatlakozót, és elindítottam a kocsit, akkor elkezdett négyezres fordulatszámon pörögni alapjáratként. Egy kicsit megijedtem, hogy mit rontottam el... Szétszedtem, ellenőriztem, újra összeraktam, indítás után megint négyezret pörgött a dög. Végül észrevettem, hogy a nagy szerelgetésben kimozdult a gázbovden átvezetésénél lévő szigetelés a helyéről, emiatt feszült a bovden... :-D Helyreraktam, azóta mentem úgy 150 kilométert, probléma semmi.

 

Hát így. Kösz mindenkinek a segítséget. Azért a cürcögést még ki kell vizsgálni, de mivel a klímapanelt már lecseréltem 2-3 éve, ezért lehet, hogy először ezt is megpróbálom háztájiba'. :-D

 

Beren

sebike05 Creative Commons License 2018.08.03 0 0 12637

bohóc cégeket amiket írtál el kell felejteni cirka 2500ft a komplett gyári cső

Előzmény: Billzzz (12635)
captainb Creative Commons License 2018.08.02 0 1 12636

A cső keresttmetszete határozza meg a térfogatot és ezáltal a szenzor reakcióidejét. Ha nagyobb vagy kisebb a felrakott cső keresztmetszete, ezt befolyásolod. 

Előzmény: Billzzz (12633)
Billzzz Creative Commons License 2018.08.02 0 0 12635

Köszönöm a választ!

 

Én is hasonlókra gondoltam. Pont alattad fejtettem ki. :)

 

Én sem találtam sem Bárdiban, sem Lángban, sem Unixban gyárit, így meg lett oldva mással. 3-4 indítás után magától kitörölte a Check Engine-t a műszerfalról. Így gondolom jól sikerült a dolog. A kocsi jól működik. Persze majd az idő dönti el, mennyire lesz jó. 12 évet bírt a gyári. Ez a mérce. :)

Előzmény: captainb (12634)
captainb Creative Commons License 2018.08.02 0 1 12634

Mert a vákuum esetleg összehúzza a nem jó csövet, vagy egy résen falsot vesz és hibásan érzékel majd és hibás jelet közvetít. 

 

Megjegyzem nekem kb. 4 éve van rajta nem gyári könyök, mert akkor sehol nem volt kapható és nincs vele gond. 

Előzmény: Billzzz (12630)
Billzzz Creative Commons License 2018.08.02 0 0 12633

Én nem a véléményében kételkedem, csak kíváncsi vagyok. 
Elvileg mire tervezhették ezt? 

Gondolom, hogy bírja a motor hőjét. Hogy ne szívhasson fals levegőt a csatlakozásoknál. Illetve, hogy a vákuum hatására ne roppanjon meg.

Ezért kérdeztem volna, hogy mi a spéci a gyári cuccban.

Ez csak kíváncsiság.

Az biztos, hogy mindig a gyári megoldás a jó, hiszen az már garantáltan működik.
Sebi írását is elfogadom, nem kérdőjélezem meg.

 

Előzmény: Törölt nick (12631)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.02 0 0 12632

hogy nem rá=hogy nem hallgattam rá

Előzmény: Törölt nick (12631)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.02 0 0 12631

Az elmúlt évek tapasztatai azt mutatják, hogy Sebi véleményét érdemes elfogadni minden esetben.

Volt én is hogy nem rá, aztán jött a szopacs....

Előzmény: Billzzz (12630)
Billzzz Creative Commons License 2018.08.02 0 0 12630

Értem, de ennek mi a magyarázata?

Előzmény: sebike05 (12629)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!