Ezek meg azok a tipikus Keményvonalas vasútbuzik (+ a Tencer) akik már Rákosrendezőig besöröztek, s utána szerintük Pörkölttel megy a Nohab.
Szakmailag korrekt, de én ezeket Bécsben küldtem el a francba, hogy na most én itt kiszállok. Bemész az Opniba, s ezerszer jobb társaságot találsz, s még cigijük is van.
"Egy nálam merészebb néni levette a maszkját, de a villamosvezető résen volt, és rögtön benyomta az automata figyelmeztető üzenetet, mire a rendbontó is észhez tért."
Ha villamosozna rendszeresen, rájönne, hogy egy kb. 5 perces sűrüséggel folyamatosan játsza be ezt a fájlt a Futár. Végállomáson várakozva, jv nélkül is.
Amikor az életképtelen indexes újságíró vasútbarátnak képzeli magát és szocioriportot próbál kerekíteni a félresikerült vonatozásából, de egyik sem sikerül. Egyeseknek tényleg ekkora túlélőtúra, ha kiteszik a lábukat Pestről?
A mátrásban amúgy döglődik a gyújtáskapcsoló, úgyhogy most nagyjából két hétig nemigen megyek semerre. Ha szerencsém van, csak ki kell majd pucolni és jó lesz megint. (Vagy megy a helyére egy bontott, aztán lehet újrahangolni az egészet.) Már az utóbbi hetekben se szeretett beindulni, de valahogy végül mindig sikerült, most viszont mintha feladta volna a harcot. De legalább nem állt be minden előjel nélkül, mint a cövek (a Vandinál az volt). Ezt leszámítva amúgy nagyon rendben van.
Lehet, autószerelő jóbarátom javított már 700 000 kilométert futott Toyotát. A finn használtautón is hirdetnek hat-hétszázezret futott autókat, és nem bontásra.
A saját Nissanomban 303000 kilométer van.
Ha megeszi, kap friss olajat, télen minden reggel előfűtöm a motort.
A finn BKK 4%-os teljesítménycsökkentést jelentett be ősztől. Ezen a Pohjolan Liikenne két busza igencsak megsértődött, le is selejtezték magukat egy hét leforgása alatt.
Hát ez a RVY-os Conecto széria. Fotózni egy rakás szar....
A szürke lámpafészek totál beég a buszli nagy orrész mellé, rá kell ereszteni egy jó adag Clarity-t.
A oldalfalak feketítése valami borzasztó sötét, szerintem a NNE - PDB szériánál sötétebb, s mellé rögtön fölé a hófehér légkondi, ami azonnal kiég. Akármit csinálsz vele.
Van aki lőtt már ezekről a "Nap 10 pontos fotója"-t? :D
A Magyar Honvédség tök jófej volt, mert kitette az AN-26 búcsúrepülés részletes menetrendjét előre az oldalára. (Nem bennfentesek között forgott az infó, mint a buszos/vasutas/villamosos lobbinál oly gyakran...)
Ostoba emberek persze útszéli stílusban böfögnek alatta, mert nem értik az ICAO kódokat, és annyi eszük sincs, hogy inkább a Google-t használják,
ha már maguktól nem jönnek rá, hogy melyik kód melyik repteret jelenti.
Nézegettem ma fotóhelyeket Google Street View-on Miskolcon és környékén, és úgy láttam, Barcikán, a Szent Flórián téren a Hadak útjától a buszállomásig végig jó ajtósból kb. du 4-től. Eléggé sok kocsi fordul meg igen rövid idő alatt. Valaki volt már ott fotózni, van valakinek tapasztalata? Vagy a BorsodChem kapuja és a tűzoltóság miatt eléggé necces?
Nem vagyok benne a tutiban, de az a tippem, hogy a vidéki kocsikat jövő héttől nem nagyon fogjuk látni. Max 4-5, ha most kint van egyszerr napközben, s az útvonal, gondolom a kocsiszám is feleződik. Most 31 forgalmi van a héten.