Grat, ezexerint a Nagy Bandi erősebb anyagokból és jobb lánccal van összerakva mint a DL 650, de ha én is huszonezernél fogok tartani, írok, hogy milyen állapotok uralkodnak láncilag!:-) Egyenlőre 1830 km-nél semmi baja sincs!:-) Legalábbis remélem, mert jónak láccik!:-)
Mivel én kötöttem be, és hetente ellenőriztem az adagolás mennyiségét, nem hiszem, hogy rosszul lett volna beállítva. Sőt, általában túlolajoztam inkább, hogy biztos ami biztos!:-) Igaz, 20.000-nél eladtam, nem tudom mennyit mehetett még el az új tulajnak, de 10.000 km-nél tuti nem többet. Az még így is csak kb. 30.000
Akkor bizonyára rosszul volt bekötve, illetve nem sikerült eltalálni a mennyiséget. Kérdezd vadászt a motorozz.hu-n. 57 ezernél jár a gyári lánccal. Télen-nyáron.
Hat csak okosan. 2 hete pont mondtam ZoldI-nek, hogy 2 nap alatt tonkrevagtam a lancot :) Na, nem felrakas utan, de elotte jo volt, aztan meg hirtelen kijottek a gumigyuruk :) Eso, autopalya, hajtas folyamatosan, nem-fujas. Alapjaraton lehet birta volna...egyebkent nem nyult meg, csak a gumigyuru ment tonkre. De sebaj, megvan az uj ZoldI batyotol ;)
A teflonos motul 2700, a fehér castrol v valvoline 1900. És mind jó. Milyet veszel ilyen drágán?
Kíváncsi leszek a végeredményre. Mondjuk a Safety Hungarin 50 fölé nem nagyon mennek. És kíváncsi lennék monjuk 150-nél egy kenetlen lánc milyen hőt termel.
Az biztos, hogy ha láncoljazót használsz, kb 50 ezret elmegy :)
Én olyat vettem, ami a BéKán is megállja a helyét, mert eléggé érdekes a csuklóm, és randán valamint gyorsan nyújtom a láncot, pedig fújtam rendszeresen. Meglássuk ez mennyit megy el.
Lánctéma: Voltam hétvégén a Safety-Hungary-nél oktatáson. Ott mondta az oktató, hogy ők most tesztelik azt, hogy mi történik akkor, ha nem fújják abszolút a láncot, mert mondjuk 20-25e km alatt ráfúj az ember vagy 4 flakon 4k HUF-os láncspray-t. Ez 16k HUF. Ha már 15e km-t megy el a lánc így, akkor többe kerül a madzag mint a malac :) Mondta hogy majd tájékoztatnak, bár ez erőteljesen függ attól, hogy ki mennyit megy esőben, poros úton...
Passz. Soha senki nem kért még olyat a nagyhoz. A 600-hoz is a VM-et ajánlják, mégis mindenki a VX-et viszi, az is túlméretes a maga 100 lovával.
Amúgy az erősebb nyilván tovább bírja, de nem tudni, mennyivel. Mivel egy tizessel drágább, mint a VM, nem valószínű, hogy futásteljesítményben visszahozza a befektett extra költséget.
Tudnál mutatni egy robbantottat az olcsóbbikról? A suzuki spare oldalon a 650-re való is 14e, ami elvileg az újabb 1000-re valóval egyezik, ami meg olcóbb...