Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vargamunka Creative Commons License 2016.12.24 0 0 9442

Áldott Békés Karácsonyt Mindenkinek ,

piti1 Creative Commons License 2016.12.23 0 0 9441

Sziasztok!
Másfél éve vagyok tulajdonosa egy 114 lovas Vivaronak 191.000 km futott példányt vettem, végig márkaszervízben szervizelték.
Egyetlen problémája az 1800-as fordulat alatti beremegés intenzív gyorsuláskor. amikor vettem több darabot kipróbáltam, de csak ennél vettem észre. Miután a KCtuningnál kicsit izmosabbá tették talán a remegés is erősödött valamennyit.
Nekem úgy tünik, hogy a váltótól indul a remegés, de megszoktam, hogy egy kicsit később váltok. 2200-2400-as fordulatig elhuzatom, akkor jó, vagy ha hamarabb váltok akkor óvatosabban gyorsítók.
A másfél év alatt 60.000 km-ert mentem vele, eddig a kötelezőkön kívűl 2 db. kormányösszekötőt kellet cserélnem.
A KCtunning Chippelte és beletette a tempomatot, teljesen elégedett vagyok vele.
Fogyasztásom 7,5-7,8 liter körül mozog, (mióta megvan, miden tankolást feljegyeztem) többnyire városom kívűl használom (kb. 70%) 110-120 km/h körüli tempoval, de intenzív előzésekkel.
Eddig kétszer kipróbáltam, autópályán, óra szerint (ami nyilván csal valamennyit) a mutató nyaldossa a 200-at.
2018 elején kezdik majd leadni a cégnél az 1,6-os 120 lovasokat, akkor tervezem, hogy beruházok egy olyanra, de ha tehetem, akkor ezt is megtartom, mert imádom.
Üdv: Piti

vargamunka Creative Commons License 2016.12.23 0 0 9440

azt nem hinném hiszen eddig jó volt ?tehát működöt akkor pedig látnia kellet ,,

Előzmény: Mano.66 (9439)
Mano.66 Creative Commons License 2016.12.23 0 0 9439

Két géppel is próbálták kiolvasni,de hibakódot egyik sem írt ki.Az egyik egy Bosch a másik egy mindentudó kínai masina.A kiegészítő fűtést egyik sem látta.Nem lehet az a gond,hogy volt egy szoftver frissítés KCTuning-nál.Egy olyan szoft van rajta amin nem a kiegészítő fűtés szerepel ha nem a gyári ami a turbó előtti csőben van.Azt adja is mindig a hozzá való hibakódot,hogy szálszakadás van benne.

Előzmény: vargamunka (9438)
vargamunka Creative Commons License 2016.12.23 0 0 9438

hibakód olvasáskor látnia kell a kiegészítő fűtést :olvasható memorizált hiba  :miért tilt :vagy nem látja és azért kell  új vagy bontott ? ha nem látja lehet a műhely nem megfelelő eszközzel vallatja, általános kiolvasás nem fogja látni ezt vedd figyelembe --   

Előzmény: Mano.66 (9437)
Mano.66 Creative Commons License 2016.12.22 0 0 9437

Hibakód nincs,de nem indul.Januárban lesz szétszedve.Érdemes felújítani,vagy vegyek újat,vagy bontóból?Igaz,hogy szétnéztem a jobb autóalkatrész áruházakban,de sehol nem találtam.

Előzmény: vargamunka (9436)
vargamunka Creative Commons License 2016.12.22 0 0 9436

Szép reggelt  ,

Valóban lehetséges de így szerencsésebb erre érdemes odafigyelni kell az elektronikának 3 teljes perc ....

üdv vargamunka  

Előzmény: Mano.66 (9435)
Mano.66 Creative Commons License 2016.12.22 0 0 9435

Kösz.Elviszem megnézetni,hogy mit ír a diagnosztika ki.Lehet,hogy csak tényleg letiltott mert emlékszem rövid idő alatt kb 3 perc többször is újra indítottam.Próbált a fűtés beindulni,de mire begyújtott volna leállítottam a motort és még sokáig halottam,hogy dolgozik a rendszer.

Előzmény: vargamunka (9433)
vargamunka Creative Commons License 2016.12.21 0 0 9434

Szép napot 

Sima légtelenítő, jó helyen van nem kell vele foglalkozni 

üdv vargamunka

Előzmény: Login1 (9431)
vargamunka Creative Commons License 2016.12.21 0 0 9433

Szép napot !

Többszöri hibás indítást.Ilyenkor letilt, attól még lehet jó csak diagnosztika oldja fel .....vagy a hiba megjavítása.. 

üdv vargamunka

 

Előzmény: Mano.66 (9432)
Mano.66 Creative Commons License 2016.12.21 0 0 9432

Pár napja nem kapcsol be a gyári kiegészítő fűtésem.Nem is hallani a piezo szikrázását.Nézegettem a biztosítékokat rosszat nem találtam.Mi lehet a gondja?

Login1 Creative Commons License 2016.12.21 0 0 9431

 

upsz... a kép meg lemaradt...

 

 

Login1 Creative Commons License 2016.12.21 0 0 9430

Üdvözlet az Uraknak,

2hónapja vagyok tulajdonosa egy 2012 ECOFlex-es Vivaronak. Nagyon szeretem most próbálom kiismerni...

A kérdésem, hogy a bekarikázott valami az micsoda?

 

válaszotokat előre is köszi...

 

Geza59a Creative Commons License 2016.12.17 0 0 9429

A 2001-es Vivarómban Grunding auto 2002-es rádiós magnóban nemrég csipet cseréltettem, mert korruptálódott a memóriája és már nem tudtam többet bekapcsolni, most minden nagyon  jól működik, csak egy dolog tűnt fel, hogy amióta a csip (eeprom) ki volt cserélve mintha a magas hangszínek eltűntek volna mert túlságosan mély hangszínű a rádió hangja, akár beszélgetést, akár zenét hallgatok.

 

Próbáltam hangszínszabályzást keresni a rádión, de sehogy sem jöttem rá, hogy az hogyan lehetséges. Egyedül a balanszot találtam meg, ha kihúzom a hangerőszabályzó gombot akkor tudom azt állítani de semmi mást.

 

Lehet, hogy rosszul emlékszem, de nekem úgy rémlik mintha nem csak balanszot hanem fadert is tudtam állítani rajta előtte, (az ajtóban lévő hangsugárzók lennének a hátsó és a szélvédő alattiak az első), de ennek sem találtam meg a módját.

 

Tehát a kérdésem az, hogy ezen a rádión lehet egyáltalán hangszínt vagy fadert állítani vagy csak hangerőt?

 

Kicsit furcsának találom, hogy 2001-es kiadású rádióban ne lehetne ezt a két dolgot állítani, hiszen már a 80-as években a Sanyo rádiós magnón is lehetett.

 

A másik pedig, hogyha lehet ezeket állítani, akkor lehetséges, hogy az eeprom cseréje okozhatj ennek a két lehetőségnek a hiányát?

 

(A srác aki az eepromot kicserélte többször konfirmálta velem a rádió típusát, hogy mire odaérek a műhelyhez addigra az eeprom készen legyen és csak forrasztani kelljen.)

Geza59a Creative Commons License 2016.12.17 0 0 9428

Írtad, hogy használod a Unixautót, ott neked milyen árakat hozott ki neked kuplung készletre? Az én 2001-es dobozos Vivarómra, 1,9es dti motorral 73 és 130 ezer Ft körül.

 

A készletben szerkezet, tárcsa és kinyomó csapágy van, ez kell neked is nem?

 

Dunakeszin ismerek egy jó és becsületes autószerelőt, ha érdekel megadom a kontakt infóját.

 

Előzmény: karlo1 (9422)
Geza59a Creative Commons License 2016.12.17 0 0 9427

Ürömön vagy Ürömben vam egy nagyon jó Vivaró bontó, nemrég fedeztem fel őket, náluk már próbálkoztál:

 

http://www.olcsokorrektbontoszerviz.hu/

 

 

Előzmény: biga 11 (9420)
Geza59a Creative Commons License 2016.12.17 0 0 9426

Köszi az infót! Most egy kicsit hideg van, hogy a kocsin bütyköljek, de amint felenged az idő, megnézem amit mondtál.

 

Előzmény: I-200TX (9415)
karlo1 Creative Commons License 2016.12.16 0 0 9425

Ugyan akkor kezdte a remegés az enyém is!

138.000-el vettem 145.000körül kezdett remegni.Most 174.000 van benne a remegés viszont lassan de fokozatosan erősödik.

Persze az én szerelőm is azt mondta kuplunggal indít és leállít (ezt más kocsiknál is így csinálom). illetve ugyan az mint nálad is,hogy jobban pörgessem kicsit.Nem tudom miért de ez ellenkezik az elveimmel és inkább a fülemre hagyatkozok.

Előzmény: Mano.66 (9424)
Mano.66 Creative Commons License 2016.12.16 0 0 9424

Nálam is 1600-1800-as fordulatszám között érezhetően remeg a motor.1800-tól kisimul,húz rendesen.Régebben volt másnál is ilyen és valamelyik motortartó bak volt a hibás.Az enyémet megnéztük,de szerelő szerint inkább ne engedjem gyorsításkor a fordulatot 1800 alá és nem remeg.Ezt 150 ezer környékén kezdte most 260 van benne.

 

Vidd ki a gépedet "vargamuka"-hoz.Az az ár szerintem nagyon sok.

Előzmény: karlo1 (9422)
Crankshaft pulse sensor Creative Commons License 2016.12.15 0 0 9423

A segítségetek szeretném kérni: van egy 1995 ös évjáratú Renault Trafic furgonunk.

Az index néha működik, néha nem. Ezt a hibát az index relé okozhatja vagy annak a kontakthibája?

Hol található az index relé ebben az autóban? Van benne egy riasztó áramkör is, esetleg az okozhatja ezt a hibát?

A válaszokat előre is köszönöm!

karlo1 Creative Commons License 2016.12.15 0 0 9422

Köszönöm,hogy időt szánsz a problémámra!

 

Igen ám csak akkor azt nem értem,hogy miért állítja az opel azt,hogy alváz szám szerint márpedig ezt kettőssel szerelték.

Sőt tovább megyek...

Mondta,hogy menjek be és gépen ő ezt alá is támasztja.Akciósan pedig 415.000.-ért kis is cserélik a szettet munkadíjjal.

 

Közben a produktum amit az előző irományomhoz nem írtam:Tipikus kettős tömegű szindrómára utaló jel de mégsem akarom elhinni.Felváltogatáskor kisebb fordulatnál a nyomatékból való gyorsításkor beráz.De úgy hogy még a műszerfal is beleremeg.Esetleg nyomólap deformáció vagy a tárcsában lévő rezgéscsillapító rugók fáradása is okozhat vajon ilyet?(Motortartó bakok jók)

 

Üdvözlettel

Előzmény: Mano.66 (9421)
Mano.66 Creative Commons License 2016.12.15 0 0 9421

Téged leakarnak húzni.Tudtommal,ha nem tévedek a Trafic II 1,9 motorhoz nincs kettős tömegű lendkerék.De ha visszakeresel a fórumon sem találsz arra utaló hozzászólást,hogy valakinek lenne olyan gépe.A Laguna II-nél szereltek csak és ahhoz van kiváltó szett.

 

Itt vannak a Renault kettős tömegű lendkerék és kuplung szettek típusonként.

 

http://www.futomuwebshop.hu/Renault-kettos-tomegu-lendkerek-es-kuplung-szett

 

Itt meg az Opel-hez valók.

 

http://www.futomuwebshop.hu/Opel-kettos-tomegu-lendkerek-es-kuplung-szett

Előzmény: karlo1 (9417)
biga 11 Creative Commons License 2016.12.15 0 0 9420

Jobb oldali hátsó ablakot keresek( nem kell bukósnak lennie). 5 bontót hívtam sehol nincs. Van ötletetek hol tudnék venni? Jah és egy ablakmosó tartály is kellene.

Köszi

korimv6 Creative Commons License 2016.12.14 0 0 9419

Sajnos eznnem VW Transporter, aminek a hátsótere fűthető a tetőben levő rácsokon keresztül. Itt a hátsótér fűtés az első és második üléssor lábterénél levő rácsokon beáramló levegő oldja meg, inkább kevesebb, mint több sikerrel. A csomagtartóban a ventillátornál csak a klímának van hőcserélője.

Előzmény: Lipták T (9418)
Lipták T Creative Commons License 2016.12.14 0 0 9418

sziasztok . 

Már 4 éve vetem egy 2006 os Vivárot 1.9 cdti 8 üléses és megvagyok elégedve . Csak nemtudom a hátso fütést bekapcsolni . A vetilátor forog de cak hideget fuj . Aki tud segitsen 

kőszőnőm

karlo1 Creative Commons License 2016.12.14 0 0 9417

Tisztelt Urak!

 

 

 

Arra kérném a témában otthon lévőket mentsenek meg mert a mélyen tisztelt "szervizek,, olyannyira a helyzet magaslatán állnak hogy csoda!

 

Továbbá itt és most keresek kifejezetten Vivaro és Traffic specialistát aki az alábbi problémát orvosolná is nekem szakszerűen!!!

 

Szám szerint ezidáig 6 különböző szervizzel (ebből 2 márkaszerviz) egyeztettem ez ügyben de mind hiába,egyik Á-t mond a másik B-t.

 

Adott a típus: Vivaro 2005 1.9 CDTi 74KW Kézi 6-os Motor:F9QU760C452978 (Még a régi elejű de már CDTi feliratos hátha ez fontos) a váltón lévő szám: PK6*075 L4 774172298

 

 

EZ MOST KETTŐS TÖMEGŰVEL SZERELT VAGY PEDIG SZIMPLA???

 

Mert az egyik opel-nél egyértelműen szimpla a másiknál egyértelműen kettős tömegűvel szereltről beszélnek.

 

Ha egy kisebb értékű alkatrészről és munkadíjról beszélnének pont nem is ráznám magam de azért ez már igencsak tétel.Pláne úgy hogy cirka pont a duplája egyik a másikának.

 

Na már most baromira nem a szétszedés után szeretnék  szembesülni a dolgokkal. 

 

A másik amin hanyatt estem....

 

 

Azt mondja az egyik OPEL MÁRKASZERVÍZ!!!: Igen ez kettős tömegűvel szerelt de ha elfogad egy tanácsot simán át lehet szerelni szimplára.NESZEEEE!

 

Agyhugy követ kapok esküszöm.

 

Ezért is vagyok itt és kérem azok segítségét akik napi szinten ott vannak a témában és szerelik őket.

 

Előre is nagyon köszönöm!

 

elérhetőségem: karlo1@freemail.hu

(Ui:Bárdis,unixos,start és társai programokat én is ismerem használom.)

sky777 Creative Commons License 2016.12.14 0 0 9416
Üdv mindenkinek.
Most volt pár hete olaj cserén a Traficom és mivel azóta alacsonyabb olaj szintet jelzett vissza a computer így ma ràtöltöttem még egy litert. Rendben is van minden viszont amikor kiszedtem a nivopálcát a végén érdekes vaj szerű lerakódás volt (állagra és színre is) amit aztán a betöltő nyílásban is látszik lerakódva. Vajon mi lehet ez ? Valami gondra utal?

Üdv.Gábor
I-200TX Creative Commons License 2016.12.13 0 1 9415

"Van még más biztosíték is a képben pl. motortérben a relék mellett?"  Hát szerintem ha azok közül kiolvad valamelyik akkor sok minden nem menne. Viszont nem nagy kaland megnézni. Lehet érdemes.

"Tehát akkor nincs másik csoki ebben az áramkörben valahol a műszerfal alatt?" a kilóméteróra alatt van a bcm( én ezt uch -nak ismerem). Hozzáférni az óracsoportnál lehet. Sokat segít ha leveszed a fekete műanyag kormány burkolatot.   Van még egy relé tábla a gázpedál mellet-fölött. - Fogalmam se nincs, hogy van e kapcsolat a lámpával.

Nekem egyszer volt gond a raktér világítással. Akkor leszedtem az egész foglalatot, és az oldotta meg a problémát. Már nem emlékszem mi de van valami csel a dologban. Lehet butaság amit most mondtam, jó pár éve volt ez már szerencsére.

Előzmény: Geza59a (9414)
Geza59a Creative Commons License 2016.12.12 0 0 9414

Azt mondod, hogy biztosíté"kok", több is van a képben? Pár hete amikor elkezdtem foglalkozni a problémával akkor megnéztem a pohártartó alatt-mögött lévő biztosíték táblán azt a 15 A-es kék biztosítékot amelyik alulról a 3. a jobb szélső oszlopban, az rendben volt. Van még más biztosíték is a képben pl. motortérben a relék mellett?

 

Lépcső mögötti csatlakozót is megnéztem két héttel ezelőtt, szét is húztam és megtisztítottam elektromos tisztító spray-el, de az sem segített.

 

Tehát akkor nincs másik csoki ebben az áramkörben valahol a műszerfal alatt?

 

Voltmérővel megmértem az egyik belső világítás izzó érintkezőjénél, hogy kap-e áramot, nem kap, tehát az a probléma, hogy esetleg a földeléssel lehet baj, kizárt, mivel kicsi az esélye annak, hogy a rendszer úgy romlik el, hogy egyszerre megy tönkre a forró vezeték is és a foldelés is.

 

Azt megtudod mondani, hogy a lépcső mögötti csatlakozásban melyik színű kábelen kell a 12V-nak jönnie?

Előzmény: I-200TX (9413)
I-200TX Creative Commons License 2016.12.12 0 1 9413

Szia!

 

ÁÁÁ égnek áll a hajam ettől a lengőkábel dologtól. 

Egy szót sem írtál a biztosítékokról. Ha elől és hátul sem világít akkor ez szerintem biztosíték lesz. Ha nem akkor nem kap "tesztet" vagy amit neked is mondtak a kék csati. A kék csati a vezető oldali műanyag küszöb alatt található. Ha nincs rajta még zacsi akkor rakni kell rá, hogy ne tudjon ráfolyni a víz.

Szerintem a motortéri kék csati nem játszik most.

Sok sikert:)

Előzmény: Geza59a (9412)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!