Sziasztok. Pár hónapja vettem egy 2005-ös peugeot 607-est. Ez a 607-nek a felujitott változata, és emiatt a muszerfalon már egy kicsit nagyobb navigácios képernyöt kapott. De sajnos a lejátszója még DVD-k lejátszására nem alkalmas. De mivel a kesztyütartóba van egy audió-videó bemenet, ezért ugy határoztam hogy veszek egy samsung galaxy s-t, amihez már aránylag olcsón hozzá lehet jutni, és összekötöb egy kábellel, és igy majd simán tudok az autó 7-incses kijelzöjén akár filmeket is nézni. Na már most a párositás az sikerült, de a gond az ott kezdödött amikor elindulam az autóval, és ö fogta, és simán kikapcsolta a videó, söt még az audió jelet is. Igy rákellett jönnöm hogy a gyártó azt a kesztyütartóban található bizonyos audio-video bemenetet, ugy tervezte meg hogy ha valaki filmezni szeretne, akkor azt biztonsági okokból, csak kizárólag álló jármüben tehesse meg. Mivel ebben nem akartam ilyen könnyen beletörödni, kicsit utánna néztem, és megtudtam hogy másik gyártmányu autóknál ezt ugy oldották meg, hogy szoftverileg ki lehessen kapcsolni ezt az audió-videó blokkolót, és utánna már az ember simán tudja a rácsatlakoztatott okos telefonjáról a zenét hallgatni az auto hangszóróján keresztül, vagy ha éppen ahoz van kedve akkor külömbözö video klippeket, vagy még akár filmet nézni is rajat(ez utóbbit persze csak autó pályán). A kérdésem a következö: tud-e valaki valamijen megoldást erre a dologra, hogy az autó ne kapcsolja ki a videó jelet amikor az autó elindul ? És persze hol, és mennyiért tudnám ezt megvenni ? Hallottam hogy léteznek bizonyos "vido-box"-ok, amit az ember ha rácsatlakoztat az auto gyári cd-lejátszójára, akkor az már megfogj akadályozni a rendszernek, hogy ezt megtegy. És igy nyugodtan tudnám ezt a galaxy s-t akár egy pendrive-ként használni, és simán engedni rola a zenét vagy filmeket, és nem kellene a cd-kkel bajlódni. Lécci ha tudtok erre a dologra megoldást irjatok, mert nekem ez fontos lenne.
Sziasztok 607 -es tulajdonosok.Nemrég vásároltam az automhoz egy donort.Nem sok fogyott belőle.Ha valakit érdekel alkatrész a hirdetést megnézheti a használtautó.hu-n. Peugeot 607 V6 3l-es benzines hiányos .Azt hiszem minden extra benne van ami ebben az évjáratban lehet.Az autó nem volt törve és jó állapotban van.
Sziasztok a kovetkezo problemaval fordulnek hozzatok, kulfoldon tartozkodom eloszor is ezzel kezdenem es meg egy darabig leszek is, nos az auto reggel hideg motornal normalisan mukodik majd kesobb ahogy megszik be kb 50 km utan , alapjaratnal par perc de van hogy 10-20-30 masodperc is eleg es leall az auto, egy hibauzenet szokot kiirni nagy ritkan hogy nem megfelelo olajnyomas, oil pressure insufficient, nos elvittem olajcsere es szurot is csereltek benne a hiba ugyan ugy fenn al voltam a peugeot salonban ott felraktak a gepre nem talaltak semit sem csak ujrainditottak a rendszert vagy valami hasonlo mivel nem igazan beszelem meg a nyelvet epp epp higy csak megertsuk itt kint egymast de a lenyeg mindenki elkuld mondvan nincs semi baj nem tudnak mit csinalni, most en attol tartok hogy nem tudok esetleg haza menni a kocsival mivel multkor egy esetben eddig menetkozben is leallt az auto, szoval nem szeretnek 1000 km alatt vslahol az autopalya kozepen leallni az autoval mikozben a seggemben vannak ezerrel, nem tudom mit tegyek ezek a senkihazi olaszok nem vegzik a munkalyukat normalisan mivel mondtam nekik hogy eseleg valamelyk kabel serult vagy nincs normalisan bekotve , erre ok hogy minden jo a gep nem talalt semmit.... O maga mar felsem akarja nyitni a motorhaztetot, hivatkozik arra hogy regi auto sok km van benne stb. Szoval terel, egyebkent 2.2, benzines, 2000 evjaratu automatarol van szo, kerek velemenyt mi lehet a baj, olaj van sz sutobsn hem folyik el nem eszi meg.
Tegnap este rá tudott nézni a szerelőm a BSI diagnosztikával a futott (bsi-ben tárolt) km-re..
Nagy megkönnyebbülésemre a régi műszerfal egység szerinti 237,000 van bent.
A mostani fehér számlapossal viszont 212,000.. Tehát a műszerfal egység tárolja a futott adatot, s ő saját magát nem hangolja vissza a BSI-hez..
Most már tudom, hogy elő diagnosztika nélkül nem szabad megvenni autót.., simán átvághatják az embert egy pár tiz ezer Ft-os műszerfal egység cserével a futott km illetően….
Viszont az autó másképp viselkedik ezzel a műszerfallal..
Ha odalépek neki jobban felpörög és többet is fogyaszt ilyen csúcsokban. Ez számomra érthetetlen még mindig..
Reggel észrevettem, hogy eddig nálam az eddigi km/h 50-es sebességnél 3-ba 2000-es RPM volt. Most ezzel az órával kb 57Km/h-val megy 2000-es RPM-nél. Navit reggel bekapcsoltam és stimmel is amit mutat az óra.
A műszerfal egységnek lenne bármi köze is a motorvezérlő működéséhez?
Beszéltem a Győri Peugeot szervizzel, ott azt mondta most nekem az illető, hogy a km/h egység megjegyzi saját maga által számolt futott km-ert..
Akkor lehet hogy nekem most először kiírta mérföldbe majd km/h-ba az ő általa számolt km-ert és a BSI meg nem írta át valósra..?
Ennél komolyabb biztonsági egységre számítottam.., Akkor most ha én veszek egy 60,000Km/h futott kijelző egységet akkor azzal enyhén szólva verem át a következő tulaját az autónak..
Vagy arról van szó, hogy ilyen autóknál már csak a BSI egységből kiolvasott érték az igazán valós? És ilyen elő diagnosztika nélkül ne is higgye senki a km/h egységnek?
Most már nagyon kíváncsi vagyok ezek után hogy mit mutat a BSI.. remélem nem 300,000km körüli értéket….
Tegnap sikerült vennem egy kiváló állapotú műszerfal egységet. Az enyémben fekete hátlapos volt. Ez fehér, s ami nagyon tetszett bent igazán, hogy Mp/h és Km/h skálás. (jobb kormányosból bontott)
Az autóban az eddigi műszerfala szerint 233,000Km van. Tegnap rákötöttem ezt a másikat, s először az mentett 157,000Km írta ki. Majd újra indítás után viszont 212,000Km írt. Szóval nem ugrott fel az eddig bennlévő által megjelenített 233-ra..
Ennek mi lehet az oka?
Vagy most ez lehet a valós adat?
A műszerfalnak elvileg azt kell kiírnia amit a bsi-től kap, én legalább is ezt tartom logikusnak.
Rákellene tenni gépre, ott talán van olyan menüpont ami mutatja a futott km-t. Így kiderülhetne az igazság, mert ez eddig rejtélyes számomra..
"Lehetővé teszi a csomagtér kireteszelését a központi zár meghibásodása esetén.- Döntsük le a hátsó üléseket, hogy a csomagtér belsejéből hozzáférjünk a zárhoz.- Illesszünk bele egy kis csavarhúzót a zár A nyílásába a csomagtartó nyitásához." (ezt írja a szervízbox)
Ha nekem le van merülve az aksim és nem nyílik a csomagtartó akkor hogy döntöm le az üléseket?
Tulajdonképpen a kijelző modulon kívül tehát még két további egység kell ami őt vezérli. -na ez a pont nem volt nekem világos mert nincs blokk diagramom amin ez átlátható lenne..
Én arra gondoltam hogy a kijelzőt a BSI rendszer táplálja és látja el információval. De akkor vannak még itt köztes modulok is ezek szerint.
Pontosan mi lennének ezek? Navi cd-rom az csak egy beviteli periféria gondolom, -vagyis annak nincs köze a kijelző vezérléséhez. (Nekem legalább is Navi nem kell bele)
Mennyibe fájna még is egy ilyen lcd-s kijelző bekötése?
Itt a BSI-t is most valamilyen formában a kijelzőhöz kell kalibrálni?, vagy hogy megy ez a folyamat.
Ez nem ilyen egyszerű , a kijelző egy rendszer része amihez tartozik 2 elektronika egy halom kábelezés stb stb , a kijelző csak ezekkel műkődik egyben másképpen nem, ez min 1 napos munka.
Olyan kérdésben szeretnék tájékozódni, hogy cserélt e -már valaki kis kijelzős fedélzeti komputert színes "nagy kijelzős lcd-s " -re?
2000-2004 közt gyártott szériára gondolok.
Nekem a kocsiban a "standard" piros háttér világításos kijelzőm van, amely már sajnos elég sűrűn becsíkozza a képet. (Elvileg cserélhető annak is a folyadék kristályos része). Bár én arra gondoltam, hogy ha komptatbilis a színes lcd-s verzió, akkor inkább olyanra cserélném már le..
A fő kérdés igazándiból, hogy a színes lcd-s kijelzős betehető-e a kocsimba? -Ha igen akkor esetleg lenne valakinek eladó?
Sziasztok! Van egy hibajelenség a 3.0 v6-os omnál amit a szerelő sem ért. A fordulat 1000 es tartományról menet közben 1050-re ugrik és vissza 1000-re.Közben vibrálás érezhető.Álló helyzetben ha finoman pöckölöd a gázpedált fullad az említett tartományban,és a vibrálás is jelentkezik.Valaki tapasztalt már hasonló hibát?