A tarifaközösség, szolgáltatói összehangolás nagyon jó és fontos ügy, tudjuk jól, hogy itthon is jelkép, a modernség záloga, aki ezekről beszél az jól érezhetően pozicionálja magát a meglévő vagy vélt "barnaköpenyesekhez" képest.
De.
Egy ilyen spéci eszköz esetében, ami nem lát el érdemi hivatásforgalmat (a hegyre fölmenő és ott piálgató meg állatnézegető imperial guten morgen turista és lokále utasokat ne tekintsük annak- ez nem negatív, félre ne essék az értés, nekem is tetszik ez az életforma) és egy valag pénzért újították föl, nos nem kifejezetten indokolt az, hogy a normál viteldíjért szállítson utast. Külön szolgáltatás (extra) tessék hát a viteldíjjal is szelektálni. Kicsit gondba vagyunk a mi fogas projekttervünkkel is, ha beleteszünk több mint 20 milliárdot (nyugalom, higgadtság, bőven lesz ennyi tokkal-vonóval) akkor nem biztos hogy jeden euróért kell majd az utasokat szállítgatni. Persze itt a részleges hivatásforgalom, meg a 21-esről tervezett (amúgy korlátozottan megvalósuló) eláramlás árnyalja a képet, ezt elismerem. Magam sem tudom a jó megoldást jelen szent helyzetben, igaz bárcsak itt tartanánk. Félek a projekt semmi olyan támogatást nem élvez most, amivel érdemben beindulhatna. Persze tudom, előkészíteni kell, és én ehhez a legjobb tudásommal hozzájárulok.
Nekem ahány alkalommal volt szerencsém arra járni, akár 1-es villamos, akár Pöstlingerpótló, akár troli, nos rendes volt. Ettől még neketek is lehet igazatok.
"A menetrendtől eltérésről kicsit bővebben kellene tudni, ez nem jellemző linz közlekedésére."
Pedig nekem is voltak negatív tapasztalataim, az 1-es vonal, amikor ott voltam, papíron negyedórázott, mégis össze-vissza haladtak a meghírdetetthez képest, 4-5 perc eltéréssel is akár, az egyik sietett, a másik késett. Egyedül a megállókban várakozókat nyugtathatta a dinamikus kijelző, ami mutatta a következő érkezést, csak én akkor épp nyílt pályán vártam a fotótémát.
Úgyse' ment vóna ki Hozzád a híradó, bármit is garázdálkodsz, mert a nap „nagy-nagy-nagy” eseményei mindent vittek.
- Jackó minden mennyiségben, mert az „nagyon fontos” nekünk, - Árvíz, no, ez már tényleg húsbavágó, - a 'lacházi gyilkos elkapása, illetve annak szánalmas PC-kommentárjai.
Így, ebben a sorrendben. Így nemnagyon ütötte meg a főszerkesztők ingerküszöbét az esztendő legnagyobb, leendő országos közlekedési „durranásának” sajtótájékoztatója sem... :-(
Volt egy nap, amikor a BKV két szakaszjegyet hirdetett a honlapján. Sajna azt a képet nem mentettem le, de ha bekopogsz az aktuális irodába, egész biztos, hogy készséggel elmondják az egynapos dezinformáció okát.
Más: Tegnap(előtt) meglátogattam a felújított Pöstlingbergbahn-t. A Fogasprojektben érdekeltek és a műkedvelők kedvéért összerittyentek majd belőle egy kis irományt is, miért tekintendő ez a rekonstrukció negatív példának.
Tudtommal nem változtattunk a viteldíjon, két vonaljegy az ára. Korlátozottan, a rendelkezésre álló kapacítás erejéig kaphatóak jegyek a helyszínen is.
Igen, azt gondolom a környezet rendbetétele mindenképp pozitívum, még ha az évforduló miatt is jött létre.
Így lesz mellékhelység az alsó végállomáson, és tábla is emlékezik a 135 éves történelemre.
Szépen helyrepofozták a széchenyi-hegyi végállomást. Lefestették az állomásépületet, új padokat tettek ki, virágokat ültettek, új lámpát szereltek fel, Svábhegyen felújították a biztonsági sávot pár nap alatt. Csak nem a nosztalgiamenet miatt ez a nagy sietség? :) Kíváncsi vagyok meddig marad a végállomás ilyen szép állapotú... A Széchenyi-hegyre kitehetnének egy "Kamerával megfigyelt terület" táblát, hátha az visszaszorítaná valamennyire a rongálásokat, és végülis nem alaptalanul lenne kint az a tábla...
Érdekes. Tavaly a helyszínen váltották be a vonaljegyeket. Bár gondolom el akarták kerülni a tavalyi népharagot. Mondjuk így is eggyel kevesebb kör lesz, mint tavaly az eredeti terv szerint, és kettővel kevesebb, mint tavaly valójában. Lesz itt még plusz kör úgy érzem.
A 24-én és 25-én közlekedő nosztalgiavonatok viteldíját a BKV az elmúlt napokban (ismeretlen okokból) többször is megváltoztatta. Jegyváltás előtt ezért javaslom mindenképp tájékozódj a hivatalos csatornáikon, hogy épp' menyiért mérik a tarifát.
EMBER! Kedden vizsgáztunk,a jogsival még a 12 napot le kell tekerni módszerátadó mellett!Így kissé hihetetlen,hogy már hétfőtől egyedül nyomom a köröket...! Ráadásul nem valószínű,hogy egyedül,önállóan fogok adni szolgálatot! (tudod,a mentőzés,a főállás,a kisvasút kissé szűkre szabja a maradék szabadidőmet,amit illene a családommal is tölteni,ráadásul némi -önmagát szaxervezetnek valló alakulat- éppen nemrég tett alá a munkáltatói jogkörgyakorlónknak eléggé szemét módon,úgyhogy egyenlőre csak a hobbyvezetés marad,a többi megh majd alakul!)