Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.07.13 0 0 2174

Csak hogy értsük.

A tarifaközösség, szolgáltatói összehangolás nagyon jó és fontos ügy, tudjuk jól, hogy itthon is jelkép, a modernség záloga, aki ezekről beszél az jól érezhetően pozicionálja magát a meglévő vagy vélt "barnaköpenyesekhez" képest.

 

De.

 

Egy ilyen spéci eszköz esetében, ami nem lát el érdemi hivatásforgalmat (a hegyre fölmenő és ott piálgató meg állatnézegető imperial guten morgen turista és lokále utasokat ne tekintsük annak- ez nem negatív, félre ne essék az értés, nekem is tetszik ez az életforma) és egy valag pénzért újították föl, nos nem kifejezetten indokolt az, hogy a normál viteldíjért szállítson utast. Külön szolgáltatás (extra) tessék hát a viteldíjjal is szelektálni. Kicsit gondba vagyunk a mi fogas projekttervünkkel is, ha beleteszünk több mint 20 milliárdot (nyugalom, higgadtság, bőven lesz ennyi tokkal-vonóval) akkor nem biztos hogy jeden euróért kell majd az utasokat szállítgatni. Persze itt a részleges hivatásforgalom, meg a 21-esről tervezett (amúgy korlátozottan megvalósuló) eláramlás árnyalja a képet, ezt elismerem. Magam sem tudom a jó megoldást jelen szent helyzetben, igaz bárcsak itt tartanánk. Félek a projekt semmi olyan támogatást nem élvez most, amivel érdemben beindulhatna. Persze tudom, előkészíteni kell, és én ehhez a legjobb tudásommal hozzájárulok.

 

SzL

Előzmény: Törölt nick (2171)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.13 0 0 2173

Nekem ahány alkalommal volt szerencsém arra járni, akár 1-es villamos, akár Pöstlingerpótló, akár troli, nos rendes volt. Ettől még neketek is lehet igazatok.

 

SzL

Előzmény: Intersziti (2172)
Intersziti Creative Commons License 2009.07.12 0 0 2172
"A menetrendtől eltérésről kicsit bővebben kellene tudni, ez nem jellemző linz közlekedésére."

Pedig nekem is voltak negatív tapasztalataim, az 1-es vonal, amikor ott voltam, papíron negyedórázott, mégis össze-vissza haladtak a meghírdetetthez képest, 4-5 perc eltéréssel is akár, az egyik sietett, a másik késett. Egyedül a megállókban várakozókat nyugtathatta a dinamikus kijelző, ami mutatta a következő érkezést, csak én akkor épp nyílt pályán vártam a fotótémát.
Előzmény: Törölt nick (2171)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.12 0 0 2171

A leírásért köszönet.

A negatív észrevételeid nem értem.

A külön tarifát megértem, indokoltnak tartom.

A menetrendtől eltérésről kicsit bővebben kellene tudni, ez nem jellemző linz közlekedésére.

A főpályaudvarig hosszabbítást nem érzem indokoltnak első ütemben.

Pozitív az hogy  aérgi kocsik is tunak járni.

 

Üdv:
SzL

Előzmény: HáBé (2170)
HáBé Creative Commons License 2009.07.12 0 0 2170
Pálinkásat!

Außer Pöstlingbergbahn - azaz egy dicséretes beruházás és visszásságai
http://balint.cyberhungary.net/hirek/hir09013.htm
HB
FVV-1100 Creative Commons License 2009.07.07 0 0 2169
Hátöööööööööööööööööööööööö...!


Kettőnk közül nem én,az biztos! -)))
Előzmény: _nyunyuka (2168)
_nyunyuka Creative Commons License 2009.07.07 0 0 2168
Ezek után ki is az extraperverz? :-)
Előzmény: FVV-1100 (2159)
FVV-1100 Creative Commons License 2009.07.06 0 0 2167
A nyugalomsziget...! -)))
Előzmény: FKU-911 (2166)
FKU-911 Creative Commons License 2009.07.06 0 0 2166

Vasárnapi képek:

 

FVV-1100 Creative Commons License 2009.07.01 0 0 2165
Naszóval:

Tegnap ismét rögtönzött ellenőrzés alá sikerült vonnom a hegylakókat,eleinte az 54-64,később az 55-65 psz. kocsikkal!

Annyira telt az idő (hál' isten,jó társaságot kaptam!),hogy észrevétlenül köszöntött ránk a fél 24-es végzés...! -)))


Lehet,hogy pénteken ismét nekifutok a témának!
FKU-911 Creative Commons License 2009.06.27 0 0 2164

4 mai képecske:

 

FVV-1100 Creative Commons License 2009.06.27 0 0 2163
Ajánlanám figyelmedbe az erre irányuló szakmai oldalak tanulmányozásának szükségességét!

A többit onnan már megtudod...! -)))
Előzmény: **BPO-700** (2162)
**BPO-700** Creative Commons License 2009.06.27 0 0 2162

Zöld, sárga, piros - korszak

 

A sárga üzemképes? Mi volt az oka, hogy nem volt nosztalgiamenetben?

FVV-1100 Creative Commons License 2009.06.27 0 0 2161
Sebaj,nem adom fel...! -)))

Megyek máskor is,amikor éppen nem történik semmi a világban,na AKKOR jöhetnek a médiaguruk!!! -)))
Előzmény: HáBé (2160)
HáBé Creative Commons License 2009.06.27 0 0 2160
Úgyse' ment vóna ki Hozzád a híradó, bármit is garázdálkodsz, mert a nap „nagy-nagy-nagy” eseményei mindent vittek.

- Jackó minden mennyiségben, mert az „nagyon fontos” nekünk,
- Árvíz, no, ez már tényleg húsbavágó,
- a 'lacházi gyilkos elkapása, illetve annak szánalmas PC-kommentárjai.

Így, ebben a sorrendben. Így nemnagyon ütötte meg a főszerkesztők ingerküszöbét az esztendő legnagyobb, leendő országos közlekedési „durranásának” sajtótájékoztatója sem...
:-(
Előzmény: FVV-1100 (2159)
FVV-1100 Creative Commons License 2009.06.27 0 0 2159
Megvolt az első gyakorlás a hegyivasúton!
MINDENKI ÉLETBEN MARADT és a műtárgyak is a helyükön maradtak -> nem történt semmi komoly! -)))
HáBé Creative Commons License 2009.06.26 0 0 2158
Pálinkásat!

Volt egy nap, amikor a BKV két szakaszjegyet hirdetett a honlapján. Sajna azt a képet nem mentettem le, de ha bekopogsz az aktuális irodába, egész biztos, hogy készséggel elmondják az egynapos dezinformáció okát.

Más:
Tegnap(előtt) meglátogattam a felújított Pöstlingbergbahn-t.
A Fogasprojektben érdekeltek és a műkedvelők kedvéért összerittyentek majd belőle egy kis irományt is, miért tekintendő ez a rekonstrukció negatív példának.

HB
Előzmény: Törölt nick (2156)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2009.06.25 0 0 2157
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.24 0 0 2156

Tudtommal nem változtattunk a viteldíjon, két vonaljegy az ára. Korlátozottan, a rendelkezésre álló kapacítás erejéig kaphatóak jegyek a helyszínen is.

 

Igen, azt gondolom a környezet rendbetétele mindenképp pozitívum, még ha az évforduló miatt is jött létre.

 

Így lesz mellékhelység az alsó végállomáson, és tábla is emlékezik a 135 éves történelemre.

 

Üdv:
SzL

FKU-911 Creative Commons License 2009.06.24 0 0 2155

CSak telefonnan tudtam fotózni: Az 51-es kocsival volt.

Hungaroplan Creative Commons License 2009.06.23 0 0 2154
Szépen helyrepofozták a széchenyi-hegyi végállomást. Lefestették az állomásépületet, új padokat tettek ki, virágokat ültettek, új lámpát szereltek fel, Svábhegyen felújították a biztonsági sávot pár nap alatt. Csak nem a nosztalgiamenet miatt ez a nagy sietség? :) Kíváncsi vagyok meddig marad a végállomás ilyen szép állapotú... A Széchenyi-hegyre kitehetnének egy "Kamerával megfigyelt terület" táblát, hátha az visszaszorítaná valamennyire a rongálásokat, és végülis nem alaptalanul lenne kint az a tábla...
HáBé Creative Commons License 2009.06.19 0 0 2153

Pálinkásat!

 

A 24., és 25-i menetek főszereplőjét épp ma 135 éve, hogy sikerrel levizsgáztatták:

http://balint.cyberhungary.net/vtkall/szulinap.htm

(ez a hivatkozás csak 2009.06.19-én 9:00-tól 2006.06.20-án 8:59-ig nyújtja a kívánt hatást)

HB

Peti817172M Creative Commons License 2009.06.19 0 0 2152
Érdekes. Tavaly a helyszínen váltották be a vonaljegyeket. Bár gondolom el akarták kerülni a tavalyi népharagot. Mondjuk így is eggyel kevesebb kör lesz, mint tavaly az eredeti terv szerint, és kettővel kevesebb, mint tavaly valójában. Lesz itt még plusz kör úgy érzem.
Előzmény: HáBé (2150)
**BPO-700** Creative Commons License 2009.06.18 0 0 2151
Így van! Én annyiért vettem.
Előzmény: HáBé (2144)
HáBé Creative Commons License 2009.06.18 0 0 2150
!!! FONTOS !!!

A 24-én és 25-én közlekedő nosztalgiavonatok viteldíját a BKV az elmúlt napokban (ismeretlen okokból) többször is megváltoztatta.
Jegyváltás előtt ezért javaslom mindenképp tájékozódj a hivatalos csatornáikon, hogy épp' menyiért mérik a tarifát.

HB
FVV-1100 Creative Commons License 2009.06.18 0 0 2149
Szép anyag,gratula!
Azt a képet,ahol jól látszik a váltókörzet a vonat előtt -visszaútban- megkaphatnám nagyobb méretűben?
Előzmény: Tastam (2148)
Tastam Creative Commons License 2009.06.18 0 0 2148
 Élménybeszámoló  a schneebergi fogaskerekű vasútról  itt.
FVV-1100 Creative Commons License 2009.06.18 0 0 2147
EMBER!
Kedden vizsgáztunk,a jogsival még a 12 napot le kell tekerni módszerátadó mellett!Így kissé hihetetlen,hogy már hétfőtől egyedül nyomom a köröket...!
Ráadásul nem valószínű,hogy egyedül,önállóan fogok adni szolgálatot! (tudod,a mentőzés,a főállás,a kisvasút kissé szűkre szabja a maradék szabadidőmet,amit illene a családommal is tölteni,ráadásul némi -önmagát szaxervezetnek valló alakulat- éppen nemrég tett alá a munkáltatói jogkörgyakorlónknak eléggé szemét módon,úgyhogy egyenlőre csak a hobbyvezetés marad,a többi megh majd alakul!)
Előzmény: HáBé (2146)
HáBé Creative Commons License 2009.06.18 0 0 2146
Elengedték már a mancsod? Tán hétvégén már élesben fogod fordulóidőd 54%-át a vonalon és a végállomásokon vesztegelni?
:-)
Előzmény: FVV-1100 (2145)
FVV-1100 Creative Commons License 2009.06.18 0 0 2145
Na,majd holnap elszaladok a jogsikért,a többi meg majd kiderül...! -)))
Előzmény: HáBé (2143)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!