Hali,
SJ:
Szerinted íveltetni és cserélni kéne a lapokat, vagy érdemesebb lenne mgvenni tőled a tieidet?
Ha utóbbi, akkor mit kérszérte.
"Nem akarom elkiabálni, de erre a rugótörés-visszaereszkedés témára van megoldás, ha minden igaz, kb a gyári használt áráért !" Ez alatt mit értesz?
Köszi
Joe
"Nem suzival kellene behozni legalább a határon?"
Igen,az lenne a legegyszerűbb,csakhogy több gátló tényező is van:1.messze van innen Dortmund,legalábbis a Suzival 2. még nincs rendszám az autón,tehát ki nem lehet vele menni az országból.A német meg hivogat,hogy mikor visszük már el...
A foglalózás annyi volt,hogy átutaltunk 100 eurót a számlájára.
Volna ember,aki megy ki,csak személyautóval.Abba meg nem fér bele...Egyik srác jár ki gumikért egy Ducatóval v. Boxerrel.Na,abba talán jó is lenne.Csak nem sikerül elérnem a gyereket. :-(
Még tavaly voltam kint egyik ismerőssel,akkor hoztunk egy garnitúra könnyűfémfelnit gumival együtt utánfutón.Szerencsénk volt,mert a vámos pont a másik sorban nézgelődött,így nagygázzal át a határon. :-)
www.mobile.de -t szoktad nézegetni? Onnan van minden cuccos.
MEB:
Nem suzival kellene behozni legalább a határon? Mert ha nem, lehet, hogy még vámot is fizethetsz! A foglalózás hogy történt? Én is kimentem a neten meglátot és telefonon lebeszélt autóért, a buzi német meg eladta, amit a megbeszélt időpont és hely előtt egy órával a német határon tudtam meg! Még szerencse, hogy másnap ráakadtam a helyi off road klubra, ahol főleg suzikkal foglalkoztak.Ott tudtam venni egyet, közel sem olyan állapotút mint a másik, mert máshol méregdrágák voltak a samuraik! Szóval sok szerencsét!
Hali Mud Rider,
a lényeg,hogy ne fújja át a szél.És már elégedett is vagyok!
A kinti tető 400 euró.
Nem kerestem,mert az az igazság,hogy le is foglalóztam,csak kell valaki,hogy elmenjen érte...Egyébként fehér színű,és fűthető a hátsó üveg.
Megpróbálok egy képet is berakni róla.
Ma láttam egy Sj-t a parkolóban,aminek hardtopja volt.Valami magyar gyártmány lehetett,az üvegjei hazai gyártásúak.Jött a tulaj,kérdeztem,de már ő is így vette kompletten az autóval.Állítása szerint nálunk is -Békéscsaba- csinál valaki.
Kint sima,új ponyváért 250eurót kérnek.
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
MEB,
fullra nem szigetel a tető, de nem ázik be, nem húz a szél, ki lehet rajta látni, nem csattog. Egy minimális szellő van a hátsó ajtónál.
Azt is meg lehetne oldani, ha lenne 2 órám, hogy befarigcsáljak valami armaflexet oda...
A dortmundi tető mennyi lesz? Nem kerested a tiszaújvárosi pasit?
A képeket megnéztem.Felénk inkább havaseső jellegű hó esett egész nap,ami csak arra jó,hogy gumicsizmában lehet közlekedni.Meg arra,hogy lehet eltakarítani az udvarból.Csak már azt nem tudom,hogy hova...
Hát,igen!Jó lenne az a keménytető,mert ugyan nem esik be a hó,de azért mégsem az igazi ilyen időben.
Egy ilyen tető fullosan szigetel?Mert a ponyva széle alól látom az utat... :-) Habár egy-két patent le is van szakadva.Meg átfújja a szél,éppen emiatt,hogy nem zár 100%-osan.
Mud Rider:
Traktort nem, de egy merci kisteherautót (nem is olyan kicsit) húztam vagy 5 km-en keresztül. Megsajnáltam, amikor mondta, hogy 10 óta ott áll. Ez 3-kor volt...
Hólánc:
Ha van lendület sok helyen elmegy a gumival. Nagy emelkedőn, nagyon nagy hóban folyamatosan a lánc nagyon jó( pl ilyen emelkedőn! Akár csak egy hátsó is sokat jelent(90%-os)! Ma isten volt, remélem nem kell újra négy évet várni ilyen alkalomra, de azért indulok, megyek még egy kört, hazaviszem a szakácsokat, közben megnézem mit változott a helyzet. A videót nézted (csak hanggal az igazi!)?
MEB,
régebben keménytetőt hirdetett egy gyártó valahol Tiszaújvárosból a 16 magazinban (4x4).
Én onnan vettem még '97ben, 70e Ft-ért.
Valóban tisztább szárazabb érzés.
Talán nézz át régi számokat, hátha alkot még a mester!
mud
nem Te húztad a traktort?
Tegnap kicsit ökörködtünk a Hősök Theren, ki kellett húznom pár hátsókerekes kocsit :-)
Kell a hólánc erre a gumira?
Nekem jól muzsikál, igaz én nem térdeltem a kocsi mellé a fotó kedvéért :-))))
Hali!
Üdvözletem borsodból, ma egész délután kocsikáztunk az utakon, nem semmi ez az itéletidő! Csináltam pár képet és videót, bár nem tudom mennyire adja ez vissza az élményt! (bár az off road forumon lehet, hogy láttátok már)
Hófuvás képek Video 2.8MB Sj
Tudok egyet,ami eladó.Fekete,vászontetős,a motorja talán 1,3i-s.Forgalmi,műszaki nincs rajta,nemsokára megy vámra.
Most van karosszériásnál,láttam a múlt héten.
Ha érdekel,keress meg.
Rákérdezek az árra és a paramétereire és tudok róla szerintem pár képet is csinálni!
atompyka:
Ne haragudj, de nem szedem szét a féltengelyvég kedvéért, inkább megyek csuszkálni!
Csere ha jól emlékszem nem tűl bonyolulut, ha minden igaz csak kicseréled! De a havarommal szereltük, ő igazi szerelő és elég sokat eltökölt a hézagolással, mert azt mondta, ha túl szoros attól könnyen kimegy, ha lóg, akkor meg minek cserélted!
atompyka:
Mielőtt elbeszélnénk egymás mellet, csináltam neked egy képet (rajzolni annyira nem tudok, a Photoshopban viszont ott vagyok)! De mégis mi a bajod? Lóg vagy hangja van?
kép
Sj:
Köszi, valahogy így képzelem. Van egy halovány rajzom, de csak annyit tudtam kivenni, hogy van ott csapágy, és nem golyós. A szöveg szerint ezek a királycsap nevű valamin vannak. Az egyik kérdésem, hogy ha leveszed a szabadonfutót, a tengelyvég fixen áll-e a helyén, vagy van kottyanása.
"(a diffin alul-felül négyzet alaku valami, négy csavar, kb 2*4cm) "
Ha jól sejtem, nem a diffire gondolsz, hanem az "ökölfej"-re, igaz?
atompyka.
én még csak kézzel kapcsolhatót vettem le, alatta van az agy két állítható kúpgörgős csapággyal (ami tul a féltengelyt támassza). A samin (lehet, hogy nálad is) föggőcsapszeg helyett két kúpgőrgős csapágy van, amit max alátétezéssel lehet állítani (a diffin alul-felül négyzet alaku valami, négy csavar, kb 2*4cm)
"kézi kapcsolható vagy automata agyra gondolsz"
Mindegy. Az érdekelne, ami a levétele után ott marad. Azaz a tengelyvég. Hogy van csapágyazva, kotyog-e, meg egyáltalán. Meg, hogy az "ökölfejes" izé ugyanolyan-e, mint az enyémen. A függőcsapszeg, vagy királycsap, vagy mi a manó csapágyait lehet-e állítani, ilyenek.