Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

e_peter01 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 48270

Köszi! :)

Előzmény: Go-Q (48269)
Go-Q Creative Commons License 2016.09.29 0 0 48269

Előzmény: e_peter01 (48265)
bananatree Creative Commons License 2016.09.29 0 0 48268

hát...

kellene egy irányított mikrofon, és azzal megkeresni a forrást...

 

még egy ötlet, de igazából csak a tanácstalanság fedezésére:

a "külső" gumis és a csapágyas alkatrészek rendben vannak?

ékszíjtárcsa, klímakompresszor és generátor csapágya...

?

 

Előzmény: GERYOLDMAN (48266)
liili Creative Commons License 2016.09.29 0 0 48267

Szerintem egyszerűbb ha leveszed a burkolatot alul, és jobban be tudod tájolni a csöpögést.

Előzmény: e_peter01 (48261)
GERYOLDMAN Creative Commons License 2016.09.29 0 0 48266

Heló. Megjott az új gyújtótekercs, kicseréltem, de semmi változás. Kicseréltem a gyertyát is, ugyanúgy semmi változás -a hang maradt. Még lecserélem az olajat és olajszűrőt, hátha. De viszont azt megfigyeltem, hogy start után hidegen sokszor nem is hallani csak 1-2 perc után kezd el erősodni a hang, mikor lassan melegszik fel a motor...

Előzmény: bananatree (48244)
e_peter01 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 48265

Köszi! Hol találom ezt az alkatrészt? (mert egyelőre közelítőleg sem tudom, hogy honnan jön a gázolaj)

 

Előzmény: Go-Q (48264)
Go-Q Creative Commons License 2016.09.29 0 0 48264

Szia!

nekem a gázolaj előmelegítő villamos csatlakozóján folyt.. amikor a 2. is kiolvadt kapott egy esztergált saválló betétet a megeítő helyére..

Előzmény: e_peter01 (48261)
szipig1 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 48263

Egy ezresé tudok egy csavar garnitúrát lemezfelnihez.

Előzmény: IMITRIKES (48259)
laci_4 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 48262

Fel lehet tenni. Én 'igényesen' le szoktam szigetelőszalaggal ragasztani az alátéteket, hogy ne csörögjenek a lemezfelnin.

Előzmény: IMITRIKES (48259)
e_peter01 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 48261

Sziasztok!

 

A következő problémám akadt a kocsival (2.2 HDI, 2001-es évj.)

Egy pár napja már gázolajszagot éreztem a kocsiból, elölről a motortér felől de semmi folyást nem találtam. Ma reggelre viszont elég komoly tócsa gyűlt össze a motortér alatt. Ma is átvizsgáltam, már amennyire aláfekvés nélkül lehet, de most sem találtam semmi komolyat, viszont most már egyértelműen csöpög a gázolaj. Mivel az alsó motortér takaró lapok miatt középen csöpög, így azt sem tudom megállapítani, hogy melyik oldalon van a hiba.

Van valakinek ötlete, hogy mit és hol keressek, vagy valami típushiba amerre érdemes eindulni?

 

Köszi, E Péter  

GERYOLDMAN Creative Commons License 2016.09.29 0 0 48260

Köszönöm a tanácsot

Előzmény: FeZ_ (48258)
IMITRIKES Creative Commons License 2016.09.28 0 0 48259

Üdv!

Ilyen csavarok vannak az alufelnin. Szeretne acélfelnit téligumikhoz ismerősöm.

Ezekkel fel lehet tenni azokat? Elvégre a kúp meg van ezeken a csavarokon is.

FeZ_ Creative Commons License 2016.09.28 0 0 48258

Nincsen benne. (illetve egy műanyag kis izé van a tankban a búvárcsövön és kész)

Mi a tűzfalhoz szoktunk betenni utólag, ott van egy gyorscsatis csatlakozás, és oda közé.

 

Előzmény: GERYOLDMAN (48255)
GERYOLDMAN Creative Commons License 2016.09.28 0 0 48257

Ott már kerestem, nem volt, sem alulról a tartálynál, sem a motortérben...

Előzmény: Hobbi-Fotós (48256)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2016.09.28 0 0 48256

Tipp.
Hátsó ülés alatt az utastérből.

Előzmény: GERYOLDMAN (48255)
GERYOLDMAN Creative Commons License 2016.09.28 0 0 48255

Sziasztok. Tud valaki segíteni? Peugot 406 2.2 16V benzin, 116kw/158L, 2000 évjárat, lépcsőshátú, hol találom a benzinszűrőt??? Van benne végképp? A segítséget köszönöm előre is

ivanmim Creative Commons License 2016.09.27 0 0 48254

Ha jòl veszem ki se luk se sachsot nem érdemes venni ez csak a kettős tömegűvel szerelt szetre vonatkozik, vagy a sima rhy os szett is szar?

 

Még egy elméleti kérdés Az ecu szabályozza induláskor a kuplungra eső nyomatékot, ha igen egy rossz gázpoti vagy bármi rendszer elem hibája miatt túlterhelheti e azt, nyorsabb kopást eredményezve?

 

Firga85 Creative Commons License 2016.09.27 0 0 48253

Nekem is uhyan ez a helyzet először sachs-ot vettem most viszont luk van benne 6 hónapja a kettő között annyi volt a különbség , hogy ennek még van egy fura kattogó hangja ami mikor kivan nyomva a kuplung elmúlik én cseréltem bakokat és kuplung munkahengert és kinyimóvillát is.

sajnos két éve küzdök ezzel de még nem tudta egy szerelő sem megoldani az eredmény az , hogy gyorsan kopik az előző vagyis a gyárival elmentem 200000 -et ezekkel most nem megy csak 60000 körűl sem chip tuning nincs rajta sem egyéb módosítás 2.0 hdi az új dolog amit javasolt több szakember lehet hogy a váltóval van valami.

nagyon szeretem az autót de ez már kezd kicsit sok lenni a másik amit mondtak hogy vegyem meg a gyárit de erre még nem szántam el magam mert kicsit sokban van

Előzmény: Go-Q (48248)
FeZ_ Creative Commons License 2016.09.26 0 0 48252

Nálunk a Sachs se vált be, ráadásul vacak a garanciája is. :-(

 

Előzmény: Tibcsi37 (48251)
Tibcsi37 Creative Commons License 2016.09.26 0 0 48251

Nem akarlak elkeseríteni, de a luk szett mostanában szar. Arról nem is beszélve, hogy a gyártó előírja a kiemelő villa cseréjét is, mert elsősorban az okozza a remegést a félrekopása miatt.

Előzmény: Go-Q (48248)
FeZ_ Creative Commons License 2016.09.26 0 0 48250

Nekem még nem volt problémám az utángyártott csavarral.

Előzmény: Hobbi-Fotós (48247)
406TDI Creative Commons License 2016.09.26 0 0 48249

Délután ránézek. Több szem többet lát. 

Előzmény: Go-Q (48248)
Go-Q Creative Commons License 2016.09.26 0 0 48248

vagy a 300 feletti nm?! nem is tudom.. :)

 

De akkor a régivel miért volt jó induláskor?! és mi az a gyári program?! :)

 

én inkább arra gondolok,hogy most jó a kettőstömegű, és valami más elgyengült láncszem,pl a valami tartóbak  hibás.. gondolok itt az aránytalan motor mozgásokra.. lassan a kipufogó flexicső is széthullik.. :(

Előzmény: 406TDI (48237)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2016.09.26 0 0 48247

Az olajteknőm leeresztőcsavarja már elkopott.

Bontottat szerezzek be, újat, vagy jó az utángyártott? 

 

agzem Creative Commons License 2016.09.26 0 0 48246

Nem tudok segiteni, de leirom hogy jartam (2.0 16V), hatha hasznos. Volt nalam is csattogas, de egy banalis aprosag okozta: a nivopalca cso-huvelyet rogzito csavar kiesett es az csattogott menet kozben nagyobb fordulaton.

Ha megtalalod a hiba okat kerlek vesd be ide a forumba. koszi.

Előzmény: GERYOLDMAN (48243)
GERYOLDMAN Creative Commons License 2016.09.25 0 0 48245

A most következö héten kapok új gyújtótekercset próbára hátha elmúlik a hiba, mert ennél a típusnál sajna egyutt van az osszes gyertyához, és lecserélem a gyertyákat is hátha..., ha ez sem segít akkor nincs tovább ötletem...

Előzmény: bananatree (48244)
bananatree Creative Commons License 2016.09.25 0 0 48244

Sajnos manapság a 2 éves utángyártott alkatrész már matuzsálem 

A Febi is. Nálam más autóban motortartó bak ua. márka 1 évet sem bírt.

Én cserélném a gyertyát is, trafót is.

Ha a többin van még eredeti trafó, akkor megcserélnék kettőt. Ha vándorol a hiba, akkor tuti a Febi a hibás

Mondjuk gyertyát akkor is cserélnék

Előzmény: GERYOLDMAN (48243)
GERYOLDMAN Creative Commons License 2016.09.25 0 0 48243

Sziasztok. Peugeot 406-osom van, 2.2 16V benzin, 116kw/158L, 2000 évjárat, eredeti 170000km, mindig jol karban tartott, szervizelt jószág. Egy ideje fura, nem kopogó, inkább csatogó hangot ad ki a motor. Fordulatszámnovekedésre a hang is gyorsul. Hidrotöke kilöve, cseréje után is csattog. A motorban minden rendben volt, szép tiszta, bütyköstengely is sérulésmentes. Olajnyomás rendben - mért adat. Hengerkompresszió rendben, tehát elvileg a szelepek is rendben. Benzinbefecskendező cserélve. A fedélzeti számítógép magas áramfeszultséget jelez az 1.hengeren, viszont a gyújtótekercs is lényegében új - 2éves Febi márkájú. A hibakód szerinti hibás hengerben kicsit feketés a gyújtógyertya vége mintha nem égetne rendesen. Olajat a Total Quartz 5W30 után, harmadjára Liqui moly 5w40 synthoil high tech-re cseréltem, a gyártó 5W 30-at ír, de nem tartom valószínunek hogy ebben lenne a baj. Esetleg még olajszűrő is lehet, de hamarosan azt is lecserélem, hogy azt is kizárjam. Ha van valakinek valami tapasztalata vagy ötlete elore is köszönöm válaszotokat

bananatree Creative Commons License 2016.09.23 0 0 48242

ja, értem

ez még a jobbik baj :) (van aki pechesebb kuplungcsere után: http://www.frenchcarforum.co.uk/forum/viewtopic.php?t=28428

)

 

elvileg a kuplungpedál holtjátéka állítható kell legyen.

de én nem tudom megmondani, hogy ennél hogyan...

 

Előzmény: Hobbi-Fotós (48240)
matestudio Creative Commons License 2016.09.23 0 0 48241

Nem akarok beleszólni, lévén nem értek annyira hozzá. Nekünk nemrég, 18 év után cserélni kellett a kinyomó-hidraulikát. Mivel tárcsa csere után ugyanúgy rossz volt :) Csak egy ötlet.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!