Én se szeretem, csak bemelegítésnél nyomok így az üres rúddal. Az egykezesekkel viszont imádom a nyakbólnyomást. az nem nyírja ki a válladat, és le is lehet engedni rendesen.
Azért ez nevetséges, még hogy 30g... Én is kezdő vagyok, de edzés után iszok kb ennyit vagy egy kicsivel többet... Amúgy itt mindenki debreceni? :) Abból a cikkből amit athos belinkelt azért látszik hogy van megoldás és vannak segítőkész orvosok is. És az is látszik belőle hogy valóban más inzulin adagolást kell majd megvalósítanod.
Óriásit vállaztam ma, nyakmögül nyomás után állig húzás, majd oldalemelés 13 kg-os egykezesekkel, amikor pedig már nem bírtam át azonnal a 10 kg-ra, majd a 6-ra, a végén kábeles felhúzás! Iszonyat jól esett!
Ha csak abba belegondolsz, hogy 0,7g/tskg fehérje kell az izomzat fenntartásához, akkor a 30gr az még fenntartani sem elég a meglévő izomzatodat, nemhogy növelni tudnád belőle. Szóval hallgass a többiekre, 2gr/tskg fehérje bizonyosan kell ha izomtömeget akarsz növelni. Szerintem...
Elég régen írtam ide, de annyit, hogy amikor utoljára itt jártam kb 120 volt fekve a maxom, múlt héten már a 140 is kiment (1x) Én is edzek, kajálok stb. rendesen, csak nincs nagyon mit írnom.
Sajnos az orvosok hozzáállása túlságosan óvatos és túl tudományos... Azonban nem teljesen figyelmen kívül hagyható!!! Sajnos a Te helyzeted kissé speciális a többi testépítőével szemben azonban nem egyedülálló. Praktikus ötlet lehet körbenézni az edzőtermekben, más fórumokon és tanácsot kérni ott is. Főleg a hasonló nehézségekkel küzdők tanácsaira figyelj, hiszen mi csak próbálunk okosak lenni, felelősséggel nem jelenthetünk ki semmit. Azért az orvosokra is figyelj, nem biztos hogy alapból hülyeséget mondanak....