- En is hasonlo modon amortizaltam le az elozo Classic tehenkemnek a bal sarhanyojat (kerek felett nagy horpadas fuggoleges-hosszanti iranyban, egeszen a femlemezig felpattant a festek stb. csuunya volt), a hely Foti Cora parkolo ahol combig ero fem oszlopok altak ki a gyalogos kozlekedest
- Nos en ugy alltam hozza, hogy nekem ne kalapaljak hanem uj-at tegyenek a helyere. Beekesi-nel csinaltattam meg, szerencsere nem kelett mast cserelni mint a bal sarhanyot + a rajta levo index lampa foglalat+bura, festes + (metal)fenyezes, mindez kijott 60eFt-bol. :-( no Casco, es szepen megcsinaltak - pikk-pakk. Gondolom a Clionak sem lehet nagyobb a sarhanyoja.
- Amit mondtak a szervizben: az elso fenyszoro mosos verziokban a bal sarhanyoban van a taraly - igy szerencsere ezt megusztam, nem novelte az arat.
Ez a fényezőn múlik. A színkód alapján egy jó fényező tökéletesre megcsinálja bármelyiket. A probléma ott kezdődik, hogy mennyire fakult már meg a festés. És ebben egyértelműen jobb a metálfény. Ergo több esélyed van az eredetivel megegyező színt kapni, mint a normál festéknél.
Nálam egy percig nem volt kérdés, hogy metálfényűt veszek. És már csak ezek közül a színek közül válogattam.
Nem is! Én is gázolajra számoltam:-)
Jóvanna!:-) Szerintem a szín amúgy egy teljesen szubjektív dolog, nem hinném, hogy van gyakorlati jelentősége. Sőt, ha mondjuk egy piros oldalát megkarcolják, az valószínűleg jobban fog hasonlítani az eredeti árnyalatara, mint ha mondjuk a kékbe fényeznek bele.
Te azt írtad: Neked a kék jön be, de a piros olcsóbb 65 ezerrel.
Én csak azt jegyeztem meg, hogy nem azért drágább, mert a kék autó alalpvetően drágább, hanem mert drágább festékkel festik.
Az, hogy a metál fény és normálfesték színválasztéka nem azonos, ez már más kérdés.
Ezenkívül még azt is szerettem volna jelezni, hogy ez a 65 ezer Ft nem számítható igazán át benzinre, mert 4 év múlva vsz. ez még mindig ilyen kék lesz, míg a piros lehet, hogy megfakul, tehát csökkenti az autó értékét.
:-) Még nem döntöttem! Az eladástól függ.
2 bizonytalan dolog van a Clioban, az ajtók száma és a szín. A színben az alábbi kéket nekem találták ki, de 65,000 ft-ból megyek 6,000 km-et. Láttam egy pirosat a szalonban és nagyon ütős volt. Kicsit túl is az én koromban.:-) Azon nem volna felár. De valszega kék lenne.
Ajtók:
A 3 ajtós vagányabb, hosszra asszem tök 1forma. Beülni hátra szerintem egyikbe sem lehet, igaz az 5 ajtósba könnyebb hátra benézni:-))
Az igazság az, hogy egy ilyen kis ékszert kár lenne eladni és lehet, hogy ez lenne majd az egykori Zasszony autója. Akkor pedig a gyerkőc ki-be pakolására lehet, hogy jobb lenne az 5 ajtós, de az sem biztos...
Tehát eddig a nyerő a kék, 3ajtós 1,5 dci Extreme+felni+digit klíma.
Nyugodtan viheted Te a lökhárítót, csak a számlára rá fogják írni, hogy hozott alkatrészt szereltek fel. A garancia természetesen nem lesz a lökhárítóra, de a felszerelésre igazak a vállalási feltételekben szereplő garanciális dolgok.
Amikor én vittem a javított fényszórót beszerelni, ugyanígy történt. Szó nélkül betették, csak ráírták a számlára ezt az ominózus mondatot.
Drága vagy, de sajnos nincs igazad....én voltam a béna :((( vagy kenjük rá a fránya garázsajtóra... elkezdett összemenni...? :))))
Csak a legutolsó fogyasztást néztem, 6.4 volt. De hozzá kell tenni, hogy 2000 km van még csak benne, és 90%-ban városban használom, na meg a mínusz 10 fokokban... lesz ez még jobb is.
Örülök, hogy döntöttél :))
És hogyhogy Clio lesz a Stilo-Thalia-Clio hármas mezőnyből? :))))