Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Én nekem is az a véleményem, hogy nem lehet így pontozni, százalékolni, csak hogyha van egy skála, egy útmutató, egy értékelési rendszer, ami alapján elvégezzük az értékelést.
Hát épp ezaz, ezen agyalok... :) Hogy ha már be akarjuk bizonyítani, hogy x%-ban romlott a színvonal, akkor nekünk kell értelmes észérvekkel megtámasztani az állítást.
Mivel Te sem vagy közlekedésmérnök, Te sem tudhatod biztosan, hogy nem -e. :)
Egyébként nem vagyok benne biztos, hogy ez százalékban megadható... Ha mégis, akkor első lépésként jó volna tudni, hogy milyen jellegű elmaradásért, hiányosságért, vagy hibáért, miként és hány százalékot kell levonni. A mikéntet azért írtam, mert ha mondjuk egy hiba 0,6%-ot "ér", de tartósan fenn áll, akkor nem lenne reális érte ugyanúgy csak 0,6%-ot vonni. Vagy mittudomén... Csak filozofálok...
De a lényeget nagy vonalakban ugyanannak tartom, aminek az előbb is írtam az egyik hsz. alján. Szűkebb vonalak húzására nem vagyok alkalmas.
Jó-jó ezt értem :) De azért szerintem annyira nagyon nem rossz az a tömegközelekedés a mi kis városunkban hogy előzőhöz képest a fele a szolgáltatás.. :D
Nem tudom. Nem vagyok én közlekedésmérnök (egyelőre), illetve hasnló végzettségű ember, így nem nekem a dolgom százalékosan, szakszerűen kiértékelni. Hasamra ütöttem.
A zsúfoltság rendszeres. A nyakam tenném rá, hogy az utaslemaradások is. (Sőt, saját tapasztalat alapján a fennmaradások is... :) :/ )
A késések, vagy a korábban indulás nem írható egyértelműen az új szolgáltató számlájára, de akadnak egyes tényezők, amik pl. elősegíthetik. Már önmagában az is, hogy a zsúfoltság miatt az utascsere is lassabban történik, vagy pl. az első ajtóztatás is ezt vonhatja magával.
Az új buszok sem annyira megnyugtatóan újak, mint ahogy azt előttem is vázolták. A szólók belső berendezései külön életet élnek, csörögnek-csattognak, néha hullanak, az összeszerelés minősége, a hátsó hidak cseréje mind a 100 szóló alatt (igaz ezt a ZF garanciában csinálja), a kezdetekkor előjött tankszivárgás mind-mind keseríti az összképet...
Ha engem kérdezel, nem javult egyértelműen a színvonal, inkább csak másabb lett.
Százalékban nehezen lehet megmondani, mivel mindenkinek van egy magánvéleménye. De akik objektíven látják a dolgot, azok szerintem olyan 30-50% között mondanák.
Hát ezek a KV-k már csak ilyenek :) Tehát akkor összességében elmondható, hogy aHV-s időkhöz képest esett a színvonal. MEnnyire? Meg tudja adni ezt valaki mondjuk %-ban? :)
Mellesleg HLF' topictárstól hallottam egy olyat, hogy nem végeztek idővel az alfa gyárban, ezért a végén a takarító nőtől kezdve a portásig mindenki a buszokat szerelte. Hallott más is erről?
MErt most nem csak az új ALfa-Volvok vannak? Egyébként azt hallottam, xarabb lett a dolog: kevesebb busz, kevesebb járat(vagy vonal?), áremelés, utasszám csökkenés..
Max. a csuklósok pozitívumok. No meg a rizsa az Euro5-ről, 0 átlagéletkorról, stb. Lényegében nem változtat azon semmit, hogy 100 szólóból kb 10 jó, 60-70 elmegy, 30-ra meg vázcserés felújítás :)