Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Én csak eggyet nem értek. Eddig mindenki azt hangoztatta, hogy milyen jó lenne a 30 napos bérlet bevezetése, mint pesten, mert hogy az milyen jó,stb.-stb. Most meg azzal jön sok ember, hogy milyen nagy átb...szás az egész, mert év végére minuszba lessz 5 nappal.Itt tegyen igazságot az ember. Erre mondják, hogy sok embernek a sz.r is keserű. Itt egy a lényeg, hogy legyen miért szidni valakit. Ha sapka van a fején, azért, ha nincs, azért. Azért abban igazat adok, hogy azt a dátumot kellett volna rá pecsételni, amit a vevő mond. Mert például elutazik valaki, és majd csak 15.--én lessz megint szüksége a bérletre, hagy legyen már akkor jó, amikor leszáll a vonatról, ne akkor kelljen megvennie, ha megtudja egyáltalán.Ne kelljen neki jegyet venni, mert csak másnap lesz nyitva bérletpénztár. De szerintem ez így lett kiadva az eladóknak is. Itt csak tulkapásról lehet szó. Azt nem írtad, hogy a postán, vagy a DKV-s pénztárban történt az eset.
Amikor én ma délelőtt jártam a Tescóban a bérletpénztárnál legalább 40 ember állt sorba,a Postán ügyanennyi. Meggyőződésem, hogy csak itt több száz ember lett átvágva.
Már ne haragudj, de nehogy már az utasnak kelljen végigsakkozni, hogy milyen hibákat követhet el esetlegesen a szolgáltató képviselője! Ha 12:30-kor indul egy buszjárat, akkor kimegyek a végállomásra 11:45-kor, hátha a gkv-t nem értesítették az új menetrendről? Ráadásul ez az elem a 30 napos bérletrendszerekben az egyik legalapvetőbb.
Igazad van. Ám a Postán, vagy a Hajdú Volán árusító helyén vetted a bérletet? Nem tudom, hogy ilyenkor kit kell hibáztatni - az alkalmazotton kívül -, de akárhogy nézzük nem a DKV saját pénztára. Persze el kéne igazítani mind a HV, mind a postai, mind az egyéb helyeken dolgozókat. Elhiszem, hogy felb*szták az agyadat, ilyenkor amikor tudod, hogy igazad van, akkor kéne ott hagyni a p*csába, ha már rányomta a dátumot a bérletre, akkor meg az ő baja, hogy megeszi, vagy kifizeti.
Már ne hargudj, de ebből neked károd nem igazán származott. Miért nem mentél 7. én bérletet váltani. Így jövő hónapban már megint meg kell venned a bérletet 2.-án. Úgyhogy mint említettem károd nincs, csak hamarabb kell venni ezentul a bérletet.
Bérlet vásárlásnál ne hagyjátok hogy az eladó tudatlanságból,vagy lustaságból megvezessen benneteket,velem ma reggel történt az eset,amit névvel,telefonnal megírtam 2 dkv-s címre,és beteszem ide is.Remélem érthető.
"Az alábbi panasszal fordulok Önhöz,Önökhöz. 2010 január 2-án reggel bérletet vásároltam a Tescoban lévő árusító helyen.Kértem az eladót,hogy január 8-tól legyen érvényes a bérletszelvény,mivel a szabályzatban világosan le van írva,hogy az érvényesség kedetét a vásárló is megjelölheti. Ő értetlenkedett, és azt mondta,hogy ez nem így van,biztosan rosszul értelmezem. Meg különben is ,nem gondolom tán,hogy majd minden vásárlónál állítgatni fogja a dátumozó pecsétet. Látszott,hogy nem értjük egymást,ezért megvettem a bérleteket, 2 felnőttet és 2 tanulót, 18.420 ft értékben. Ez azt jelenti,hogy 6 nappal azaz 3684 ft-tal károsodtam az eladó hibájából. Ugyanis január 7-ig érvényes bérleteink vannak,ezért kértem 8-tól. Kérésem az,hogy minnél hamarabb tájékoztassák az eladót a helyes eljárásról, ha pedig szükséges akkor vonják felelősségre. Részemről az lenne elfogadható ,ha valamilyen módon megkapnám a " duplán számlázott " 6 napomat. Mivel egyértelműen igazam van, gondolom vezetői elbírálás alapján méltányosságból megoldható a dolog."
Csak a számokkal kifjezhető tények esetében lehet százalékos eltérést megadni.
Meg lehet adni, hogy az utasférőhely/óra mennyivel változott. Meg lehet adni, mennyivel több járat, vagy kevesebb járat marad ki. Meg leheta dni mennyivel magasabbak a szolgáltatás áraistb. De például százalékosan elég nehét kifejezni, hogy az utastájékoztatás hány százalékkal tér el.
A számszerű összehasonlításokat is az előző évhez érdemes viszonyítani. Azt senki sem tagadja, hogy ha a HV lett volna a győztes, vagy éppen minden maradt volna a régiben, akkor is lettek volna járatritkítások és áremelés is (igaz a HV-nál egy hangyányival kisebb áremelkedésre lehetett volna számítani).
Ami tény. Kevesebb és összességében kisebb kapacitásúak a buszok. Az utasszám július egy óta arányaiban is drasztikusan csökkent. Július egytől az árak bizonyos esetekben drasztikusan nőttek. Az utastájékoztatás akadozik. Semmiféle rendszert nem lehet benne felfedezni.