Nem is igaz, előbb kissebb kell pl. egy 125-ös. "Tudok is pont egy eladót..." Csak vicc! Majd a nagyok megmondják, hogy szamárlétra vagy mehet a frankó.
Sziasztok! Ma találtam rá erre a fórumra, és igazán hasznos volt! Nem bánnám, ha ellátnátok néhány jótanáccsal! A helyzet a következő: sok év halogatás után elhatároztam, hogy idén végre újra lesz motorom. Leszámítva a kezdeti "szárnypróbálgatásokat" egy viseletes Verhovinán, igazából 16 éves koromtól kb. 3-4 évig motoroztam egy ETZ125 boldog tulajdonosaként. Most betöltöttem a 33-at; feleség, lakás OK, és néhány napon belül jön a gyerkőc is, úgyhogy már csak a két kerék hiányzik. A hosszú kihagyás miatt, és azért, mert idén a baba miatt valszeg csak rövidebb túrákat tervezhetek be, arra gondoltam, hogy először veszek valami szintre hozó gépet, és aztán 1-2 év múlva továbblépek. Igazából mindíg az endúró építésű motorok tetszettek, ezért - ár/érték arány megfontolásból - a kawa KLE-500-at nézegettem. (1,3m körül van, nem akartam sokat költeni egy "átmeneti" motorra). Aztán tegnap a kezembe akadt az a bizonyos cikk a V-Stromról, az "Alpok királyáról, ma meg ez a fórum, úgyhogy végképp elbizonytalanodtam. Szóval a lényeg: érdemes végigmennem a "szamárlétrán", vagy üljek fel bátran egy DL 650-re?
Én is megfogom!:) Kíváncsi vagyok, képeken tetszik, bár nekem az új Fazer vagy R1 vagy mi jobban bejön, bocs hogy most nem vagyok pontos! Ja és persze egyiket sem venném meg, inkább 1 DL, mint egy ilyesmi moci!:) Ice
Felhoztam a "hiteles" papírt, kértem egy ajánlatot, mi van ha ebből az árból (feltételezve hogy a Pegaso-t majd jó drágán megveszik) ki tudok fizetni 1.348.000 Ft-ot és csak a maradék 1 M-ra veszek fel egy évre hitelt. Nos, az van, hogy a thm 33,55%. Ez szerintük azt jelenti, hogy az egy millánál 157.352 Ft-tal fizetek vissza többet, szerintem meg azt, hogy 335.500 Ft-tal kerül többe a buli nekem. Havonta fizetek 96 446Ft-ot...+ a mindenféle kezelési, elbírálási, fellebbezési és egyéb díjak... Amúgy láttam egy GSR600-ast, piszok jól néz ki, komoly streetfighter - 1.898.000 Ft, ez szerintem nem drága.
"de ha már 6 évig fizetem a részleteket, akkor olyan gép legyen a garázsban, amit szívesen nézeget az ember és nem utolsó sorban bárhol tud használni." Na ez az !!! Ezért nem kapkodom el !!!
Ha feltűnik az igazi? Az bizony olyan mint a villámcsapás! Négyszemközt offolok egy kicsit, bocs a többiektől, részemről nem fogom folytatni!!! Én is így voltam! Bár én másik irányba jártam. Aprilia Caponord, BMW 1150 GS, KTM 950 Adventure, Ducati Multistrada, Triumph Tiger voltak az irányadók. Aztán ezek közül az egyik lett a nyerő. Az Aprilia még mindig nagyon tetszik, különösen a Rally Raid. A Bömös meg inkább státusz szinbólum,meg nehézkes egykicsit. A KTM-et mintha baltával faragták volna. A Ducati összhang kiváló de horribilis fenttartási költséggel, ráadásul a motorblokk körül tekergő csövek vezetékek zavarnak egy kicsit. A Tiger meg igazi nehéz vas, ha megbillensz vele tuti a fekvés. Mindegyik más design és más árkategória. Gusztus dolga, de ha már 6 évig fizetem a részleteket, akkor olyan gép legyen a garázsban, amit szívesen nézeget az ember és nem utolsó sorban bárhol tud használni. Ha már túraenduróról van szó ugye. Mégegyszer bocs az off-ért!!