miki! Adja az ég, hogy sikerüljön,én is próbáltam!Nekem nem sikerült!!Anyagi okai vannak.AZ a pár milla!AZ tuti,hogy az Unióban nem ismerik a motorutánfutót! A "sikeres" műszaki után, irány az okmányiroda, azt hittem, hogy kész minden"2 év munkája", de nem, mert ilyen nincs az unióban. Hiába mondtam,hogy több ilyet is forgalomba helyeztek. Itt az újra forgalomba helyezett kulira gondoltam, de nem ment , mert az régi ez pedig úJ! Hangzott a válasz!! Uniós kód kell neki!!!!!!!!!!! TEENDŐ???????Kód kérése a közlekedés felügyelettől,bm től,uniótól,Melyet végül megkaptam,,de nem mint motor utánfutó mert ilyen még mindig nincs az únióban! Ezek után azt kérdezném, hogy ők, hogy helyezik forgalomba?????????
Unser Trailer verfügt über eine Betriebserlaubnis, die eine problemlose Eintragung in die KFZ Papiere des jeweiligen Motorrades ermöglicht. Der Trailer wird bei der Zulassung mit einem Folgekennzeichen ausgestattet. Somit entfallen zusätzliche TÜV-Gebühren. Außerdem ist er steuer- und versicherungsfrei!
Vagyis (hevenyészett fordításban):
Trélerjeink rendelkeznek üzemeltetési bizonyítvánnyal, így gond nélkül bejegyezhető a motorkerékpár forgalmijába. A forgalombahelyezés után a tréler a vontató motorkerékpár rendszámát kapja. Így megtakarítható a műszaki vizsga díja. Ezenkívül adómentes és biztosítást sem kell fizetni.
Én úgy látom allúl van egy jó vastag gumikarika, ami rugózást ad. De nem is ez az amit néztem benne. Ami szembetűnő, az az, hogy olyan a vonorúd csatlakozása a motorhoz, mint a kulinak. Vagy legalábbis nagyon hasonlít.
Veled ismét vitába kell szállnom. Mi ugyan csináltunk utánfutót, de a Szkif speciel a szovjet ipar terméke. Nézd meg rajt az UAZ-on is használatos hátsólámpákat.
motorkami én is ezt hittem,de nem így van!a taliga két nyelét képzeletben kösd össze egy pontban és úgy emeld meg,vagy ha csak egy nyele van. Akét nyél egy pontban sokkal stabilabb!Függetlenül attol,hogy két ponton támaszkodi fel, a vonórésznél és a guminál.
A CSEH IPAR remek termékeiről jut eszem,88 ban őriztük a határt Sopronnál. A HATÁR ÁTKELŐ a domb tetején, látjuk ám, hogy egy skoda mb 1000-es kapaszkodik fel a domra,mely szegény skodának majdnem leküzdhetetlen akadályt jelentett. Ami tudott az füstölt és forrt szegényen.Sorompó fel, skoda be a placra és akkor látjuk ám, hogy szegény egy futót huz. a forgalom megállt. még a sokatlátott Nszk,Osztrák és minden náció polgára oda sereglett! Ijet még a világ nem látott! CSeh lakókocsi. Egy utánfutora tettek tetőt,Bejutás hátul,mint egy rendes utánfuton,mikor lenyitod max 40cm magas hátfalat és bekúszol.Két skoda szellőző volt kétoldalt és kész. Azok a BARMOK nagyon büszkék voltak magukra ,ha már ennyi emer idesereglett ezt a cseh ipar remekét megnézni. Arra nem jöttek rá,hogy mindenki szörnyülködik. Főleg az akkor még nyugatiak. mutogatással megkérdeztük,hogy ezt a fáin terméket ki csinálta?Ezek büszkén mutatták a skoda logot az oldalán Úgy hogy 88-ban volt szerencsém egy eredeti skoda lakóutánfutóhoz.megjegyzem mi akkor már javában csináltuk a Skif sátras utánfutót! Pecsét az utlevélbe skoda indul füst és átpöfögtek az Osztrákokhoz