Én is hadd legyek rajta a térképen lécci lécci. BP 11. ker Köszi!
Mikorra tervezitek a találkozót?
FBiker
Szerintem nyugodtan vegyél egy DL650et vagy valami hasonlót elsőre. Én eddig még csak egy szezont motoroztam végig egy GS500zal, de a végén már nagyon idegesítő volt hogy kicsi, nem férünk el rajta rendesen ketten, és egy óra után begörcsöl a lábam. Úgyhogy vettem egy DL650et a télen, ami most már remélem minden igényemet ki fogja elégíteni. Nem sajnálom hogy "szenvedtem" egy évet, de így visszatekintve ha újracsinálhatnám lehet hogy egyből a DLen kezdenék, mert hát minek is egy évre motort venni. Az hogy mennyire vigyáz az ember vagy hogy mennyire buta, az meg úgyis saját magán múlik. Na ennyit az okoskodásomból.
Kovee tegnap adott postára nekem 5 darabot, a Luisban vette 1Euróért darabját! Úgy, hogy ha gondolod, ejtheted a témát! De ha mégis arra járnál, kíváncsi lennék rá, hogy tényleg van-e vagy csak mondták, és mennyiért! De mint mondtam, ez már csak kíváncsiság, ha nincs arra dolgod, nem fontos!! Minden esetreköcce az eddigieket is!!
Anno mielőtt megvettem, én is úgy gondoltam, hogy magas lesz nekem a vas, ugyanis csak 171 "magas", vagy inkább úgy mondom, alacsony vagyok!!:-(( És akkor én is ezt kérdeztem, és Biker azt javasolta, hogy cseréljem rövidebbre a kutyacsontot (amit te is küldtéla a képen), de megoszlanak a vélemények a menettulajdonságokról, úttartásról, útfekvésről! Én mint laikus úgy gondolom, hogy az nem véletlenül olyan hosszú, mint amilyen! Én inkább azt javasolnám, amit nekem is mondtak második megoldásként! Mégpedig azt, hogy az ülés szivacsából kell leszedni 2 centit!!! Szerintem!!
Halihó!
Én sem szeretnék lemaradni a térképről.
Székesfehérvár!
Köszönöm!
Daty, nem felejtettem el az izzóidat, de a bolt költözik, jövő hétfőn nyitnak csak. Akkor azonnal intézem az ügyet.
Üdv!
A visszajelzések szerint a cuccal elért súlypontcsökkenés kedvezően hat a menettulajdonságokra, másrészt nekem nem ártana ha a gép alacsonyabb lenne 2 cm-rel.
O.K. Erősödik bennem is, hogy egyből felülök egy normális motorra (pl.DL). Úgy érzem, hogy elég megfontolt típus vagyok, úgyhogy hagyok időt magamnak kitapasztalni a gépet. Hosszútávon anyagilag is ez tűnik a jobb megoldásnak.
"menj több géppel mielőtt döntenél" Szerintem is így van kivéve a csajokkal! Egy motor nem hat olyan veszélyesen vissza rád mint egy csaj! Pl. tekersz egy kövér nővel és jó vele akkor nem biztos, hogy kövér nőkkel jó tekerni, de ha egy kéthengeres egyenletes, nyugodt nyomaték-leadása nem unalmas számodra hanem megtetszik akkor keresd tovább a kéthengeresek között a tutit. !!!
Kösz! Valóban fel kellene ülnöm egy-két motorra tesztelgetni, mert ez a monitor előtti ábrándozás nem visz előbbre. (Hátha megjön végre a jó idő!)
Bács-Kiskun-ból írok, esetleg van valakinek jó tapasztalata kereskedőről ezen a részen? Készségesség, korrekt üzembehelyezés, normális szervizelés, stb.
(Suzuki esetében szóba jöhet Szekszárdon a Full-Gas)
Ezt már valahol kiveséztük anno, én dobtam fel a témát! Szal a végsebesség mindenképpen nőne, és jelentősen nem csökkenne a nyomaték sem, ez lett a konzekvencia!
Üdvözöllek köreinkben!! Én úgy gondolom, hogy 33 évesen vagy már olyan megfontolt, hogy ki tudod használni egy 650-es gép előnyeit, és nem fogod belőle kikényszeríteni az ördögöt, ami leginkább a fiatalság nem hagy szunnyadni! Ha ezt a két dolgot be tudod tartani, én, a 42 évemmel, és 32 éves motoros múltammal azt tudom tanácsolni: DL-re fel!!!!
Tetszik a Pegaso is, amúgy is csípem az olasz designt (igazolja ezt a garázsban álló Alfa 156), de inkább új motorban gondolkodtam. Amúgy sem valószínű, hogy meg tudnánk egyezni: "feltételezve hogy a Pegaso-t majd jó drágán megveszik" :)