Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
A cikk is írja, hogy biztonsági őrök vannak, no ezzel egyértelműen egyetértek, és díjazom. Azóta azok a bizonyos alakok eltűntek (nagyhjából), Bin Laden ugyan még mindig megtalálható. Érdekes megnézni, hogy a pékség felőli váróterem bejárat mellett van egy lap a földön, azon áll reggel, délben, este :)) Valamelyik nap direkt megálltam a közelében, mert valamit a kocsikiadásról dumált félrészegen magában.
Ha egészen jól értem a cikket, akkor a két dolog egymástól független. Az új buszállomást az önkormányzat szorgalmazza, a felújítást pedig a HV.
A multimodális központ építése nem kis falat lesz, főleg azért, mert már az engedélyeknél is vannak buktatók. Ilyen pl a MÁV, akinek másfél éve határoznia kellett volna valamilyen engedélyről, ezt azóta se tette meg.
Az biztos, hogy az új központ a kettes villamos után fogják csinálni, még erre is támogatást kell kérni.
Szvsz a mostani WC-k nem lehetnek túl jó állapotban, ha felújítják, már 3 évért is megérte.
De pl a kijelzőt meg csomgmegörzőt, ilyesmit... át lehet majd vinni ha lesz új... de az ujat is 2013-tól kezdenék... még az is 3 év... szóval...legalább ezt megcsinálják! Persze, sokkal jobb lenne a másik :((
Nem olyan egyszerű az élet, mint gondolod. Ilyen helyeken megvannak minden területen az emberek, akiknek van egy munkakörük. Egy szerelő speciel nem hiszem, hogy könnyen utána tud nézni... Mivel nem vagyok sem igazgató, sem titkárnő, sőt még DKV-s sem, ezért meg pláne nem tudom. Csak azért kételkedek, mert én speciel nem gépelnék be egy újabb "fórumos" verziót, hanem copy+paste-t alkalmaznék. De szerintem zárjuk le a témát, mert kezd a topic olyan irányba elmenni, mely nem az alap profilja...
Pereskedni vitatkozni sztem teljesen felesleges. A szolgáltató ellen esélytelen vagy, lásd BKV-s utasok hiába fogják perelni a sztrájk miatt BKV-t, így úgy, de kibújik majd a felelősség alól.
kitartok az igazam mellett, de nem kértem vásárlók könyvét , mert nem akartam még tovább feltartani a sort,én is siettem, meg különben is nem akartam vitatkozni a boszorkánnyal...meg ugye bíztam a DKVben,hogy utólag rendezzük a dolgot...
hidd el nem össze-vissza beszélek és nem játszom a hőst sem....
Én még mindig azt mondom, hogyha valaki tudja, hogy hogy mennek a dolgok, akkor igenis tartson ki az igaza mellett. Ha nem hajlandó rányomni a bélyegzőt úgy, ahogy akarod, akkor van olyan, hogy Vásárlók könyve, amikor azt mondod, hogy kéred, akkor úgyis besz*r a boszi, és kiadja a bérletet. Szóval szerintem van egy olyan a dologban, hogy inkább hülyének nézeted magad, mint kiállsz az igazad mellett.
Félreértés ne essék, én is elismerem a banya hibáját, ám kiálltam volna az igazam mellett.
Amúgy ezek szerint a topictárs nem is azt írja nekünk, mint amit a DKV-nak írt, vagy össze-vissza beszél. Szeretem az ilyen embereket. Ezek után kíváncsi lennék az elküldött levélre szó szerint, mivel kétlem, hogy mégegyszer begépel egy ilyen hosszú cuccot az ember, és inkább nem a Ctrl+C billenytűkombinációt használja. Szóval ez inkább BKV-figyelő színvonal, vagy még az sem. Abban sem vagyok biztos, hogy van mögötte újabb levél, csak játszuk a "hőst".
Ahhoz, hog komolyan vegyenek egy levelet - meg amúgy is egy "hivatalos" e-mailben" majdhogynem bunkóság több felkiáltó, valamint kérdő jelet írni. Amíg nem vagy tisztában a Netikettel, addig szerintem ne nagyon várj sokat...
Most írtam egy újabb levelet a semmitmondó válaszukra...
Engedelmetekkel itteni hsz-ből is idéztem...
Tisztelt DKV ! Köszönöm válaszukat. Azonban van néhány észrevételem . Először is szomorú,hogy nem írta alá senki a levelet,magyarul nem volt egy vezető sem aki felvállalta volna az ügyet. Másodszor , hogy lehet az,hogy a DKV-val szerződött, megbízott vállalkozó által üzemeltetett bérletpénztárért nem vállalnak felelősséget ???? Szerintem ha megveszem a bérletet akkor egyfajta szerződést kötök a DKV-val. Ha a bérletet rosszul adják ki, akkor minden felelősség a DKV-t terheli. Az utasnak tudnia sem, kell, hogy ki az üzemeltetője a pénztárnak, vagy éppen ki a felettese a pénztárosnak. A felelősség a a megbízóé,vagyis a DKV-é. Elvártam volna ha legalább beleírták volna a levélbe, hogy pl. "felvesszük a kapcsolatot az illetékesekkel és tájékoztatjuk őket, hogy ilyen még egyszer ne forduljon elő!" De ehelyett elhárítják a felelősséget,a DKV nem intézkedik ezügyben, hanem ezt továbbiakban is a saját ügyfelére bízza. Végül ami a legfontosabb : számlakibocsátó a DKV !!!!! Az eladó pedig súlyosan hibázott,ráadásul sok-sok utas kárára. Én a hibájára nyomatékosan felhívtam a figyelmét,de nem akartam feltartani a sort,illetve én sem akartam újra ,máshol sorbanállni,inkább megvettem a bérleteket. Meg különben is a biztonsági őr is odajött......legalább tanúja volt az esetnek... Úgyhogy mégegyszer kérem gondolják át a lehetőségeket a panaszom orvoslására.
Sajnos mindig is tudtuk, hogy a DKV egy ilyen cég. Nekem a mai napig nem válaszoltak. Ki fogom nyomatni a levelem és ajánlottan feladom.
Milyen hozzáállás, hogy az ő általuk megbízott vállalkozó által üzemeltetett bérletpénztárért nem vállalnak felelősséget. Ugyan már cukorfalat, mi van a bérletre írva: DKV, ki adja el? Mit érdekel. Bármilyen részről is csavarjuk a dolgot a végén a DKV lenne a hunyó.
Ki a DKV-nak a felügyeleti szerve? Fogyasztóvédelem?
Tisztelt DKV Zrt ! Az alábbi panasszal fordulok Önökhöz. 2010 január 2-án reggel bérletet vásároltam a Tescoban lévő árusító helyen.Kértem az eladót,hogy január 8-tól legyen érvényes a bérletszelvény,mivel a szabályzatban világosan le van írva,hogy az érvényesség kezdetét a vásárló is megjelölheti. Ő értetlenkedett, és azt mondta,hogy ez nem így van,biztosan rosszul értelmezem. Meg különben is ,nem gondolom tán,hogy majd minden vásárlónál állítgatni fogja a dátumozó pecsétet.Egyszóval flegmán ,lekezelően viselkedett. Sajnos nem volt semmilyen tájékoztató hírdetmény kifüggesztve,mint pl. a buszokon.Nem tudtam alátámasztani állításaimat. Látszott,hogy nem értjük egymást,ezért megvettem a bérleteket, 2 felnőttet és 2 tanulót, 18.420 ft értékben. Ez azt jelenti,hogy 6 nappal azaz 3684 ft-tal károsodtam az eladó hibájából. Ugyanis január 7-ig érvényes bérleteink vannak,ezért kértem 8-tól. Kérésem az,hogy minnél hamarabb tájékoztassák az eladót a helyes eljárásról, ha pedig szükséges akkor vonják felelősségre. Részemről az lenne elfogadható ,ha valamilyen módon megkapnám a " duplán számlázott " 6 napomat. Például bemutatom a 4 db decemberi bérletet,és az újonnan vásároltakat kicserélik olyanokra amelyek febr. 8-tól érvényesek. Mivel egyértelműen igazam van, gondolom vezetői elbírálás alapján méltányosságból megoldható a dolog. .......... Úgy tűnik a délutános eladó már tájékozottabb volt,mert mindenkitől megkérdezte,hogy van-e decemberi bérlete,mert akkor január 8-tól adja az újat. Dicséretes figyelmesség. Remélem lesz felelősségrevonás--nem csak én jártam pórul délelőtt--és bízok abban ,hogy méltányolják a kérésemet.
Ma voltam ott,semmi lényeges nincs kiírva,biztos azért mert zárva van.
Holnap megnézem a számlán,hogy ki van eladónak feltüntetve. Milyen cég?
Eddig ezzel nem foglalkoztam,biztos voltam abban ,hogy a dkv megérti és orvosolja a panaszomat.
Igazából csak a boszorkányra haragszom,de ezzel a levéllel kicsit felbosszantottak..
PL nincs rajta név,nem merte senki felvállalni...nem mondták meg melyik cég az üzemeltető...
Ja, kétszer írtam nekik,mire válaszoltak. A második levélben kicsit több a szöveg, javasoltam megoldást az ügyre,amit a dkv nagyvonalúan teljesíthetett volna,úgy hogy semmi kára nem keletkezik...na mindegy.. persze tisztelt ügyfelüknek szólítanak,ahhoz képes szégyenletes ez a hozzáállás...
Magyarul a DKV egy szó nélkül nézze, ahogy az ügyfeleit átverik?
Amikor megveszed a bérletet szerződést kötsz a DKV-val. Ha a bérletet ott rosszul adják ki, akkor minden felelősség a DKV-t terheli.
Az utasnak tudnia sem, kell, hogy ki az üzemeltetője a pénztárnak, vagy éppen ki a felettese a pénztárosnak. A főnök ebben az esetben a DKV és minden felelősség őt terhel. Pont.