Azért a teljességhez az is hozzátartozik, hogy a Fekete Ármin azt nyilatkozta a verseny végén, hogy a mostani jó eredményét főleg a havas gyorsoknak köszönheti. Szárazon már kijön a különbség a többi autó (kiv. talán a Hyundai) javára, hiszen a nap folyamán a McRae kiesésével felkerült harmadiknak, de aztán beelőzte a Delecour szárazon, így lett a verseny végére negyedik.
De persze egy WRC megy egy utcai Octavia technikáját nem lehet egy lapon említeni.
Kerdezd Armin Schwarzot! Ha neki jo a Monte Carlo rallin.... Tegnap a 4. helyen allt!!!!!
Neztem az osszefoglalot az egyik leglatvanyosabb autozast produkalta. Hacsak fele olyan jol tudnam tolni a gepet....
Szinten Octavia es szinten GLXi. Es ami lenyegesebb szinten ingadozik az alapjarat, de nalam csak 12ekm utan kezdte, addig mintha odaragasztottak volna 800 tajekara. Ha elkezdi en egy pici gazfroccsel azonnal helyre tudom tenni.
A kocsival egyebkent en is messzemenokig elegedett vagyok. Ceges auto, es 2 es fel ev alatt O a 17. kocsim itt a cegnel, eddig ez legjobb (volt ket masik Octavia is elotte, de azok 75Le-s tipusok voltak es azert ez jobb).
az alapjárat akkor (is) ingadozik, ha álló helyzetben tekered a szervókormányt, amúgy szerintem nem tragikus.
A csomagtartó a lényeg ez igaz: 4 felnőtt férfi 1 ekkora autóban el tud menni snowboardozni (ok. volt egy doboz a tetőn is...) az nem semmi.
Jézusisten, te egy Impreza után csillogó szemekkel beszélsz egy Octaviaról (meg Fabiaról)??? Tényleg a puttonyos Golf álmaid netovábbja?
Mi történt?
a) Nem is olyan jó autó az Impreza, mint én gondolom.
b) Megszületett a 3. gyerek, és kell a csomagtartó a járókának.
c) 35. születésnapodon arra ébredtél, hogy vége a vad fiatal éveknek, és veszel egy családi autót.
d) Megházasodtál (+b+c)
Sziasztok!
Az eddigi skodás témákat nézve Octaviákról nem sok szó esik. 1,6 Glxi-m van. 4 hónapja használtan vettem, egy 1,8-as Impreza utódja.
Ami zavaró egy boxer után, az időnként egyenetlen, ingadozó alapjárat. Érdekelne, hogy a többi is ilyen, ha nem mi lehet az oka (a szervíz szerint ez tökjó, vagy nem értenek hozzá). Amúgy ez egy olyan gép, minél többet megyek vele úgy hatalmasodik el az Octavia feeling, meg hogy ez a legjobb, stb. Azért elfogulatlanul nézve leginkább egy Golf4 meg egy csomagtartó keresztezése. Igaz pont méretete miatt döntötten e mellet és nem egy sportosabb 1,4 16V Fabia mellet, de szerencsére ezzel is lehet keményen menni. Érdekelnének külső, belső eredeti tuningalkatrész címek is főleg cseh meg szlovák, meg bármi erről a típusról.
Üdv minden Skodásnak.