Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TCSA Creative Commons License 2001.01.23 0 0 9
visszatérve a rallyesporta: Ma van Rajmund névnap.... :o))
hanyadik helyen is állnak?
TCSA Creative Commons License 2001.01.22 0 0 8
mb001: egyébként szerintem a kérdést a legteljesebb nyugalommal feltehetted volna a "Skoda, orrmotor" topicban...
Löszy Creative Commons License 2001.01.21 0 0 7
Azért a teljességhez az is hozzátartozik, hogy a Fekete Ármin azt nyilatkozta a verseny végén, hogy a mostani jó eredményét főleg a havas gyorsoknak köszönheti. Szárazon már kijön a különbség a többi autó (kiv. talán a Hyundai) javára, hiszen a nap folyamán a McRae kiesésével felkerült harmadiknak, de aztán beelőzte a Delecour szárazon, így lett a verseny végére negyedik.

De persze egy WRC megy egy utcai Octavia technikáját nem lehet egy lapon említeni.

Előzmény: mccheese (6)
mccheese Creative Commons License 2001.01.21 0 0 6
Kerdezd Armin Schwarzot! Ha neki jo a Monte Carlo rallin.... Tegnap a 4. helyen allt!!!!!
Neztem az osszefoglalot az egyik leglatvanyosabb autozast produkalta. Hacsak fele olyan jol tudnam tolni a gepet....

Sajti

Előzmény: Törölt nick (2)
mccheese Creative Commons License 2001.01.21 0 0 5
Szinten Octavia es szinten GLXi. Es ami lenyegesebb szinten ingadozik az alapjarat, de nalam csak 12ekm utan kezdte, addig mintha odaragasztottak volna 800 tajekara. Ha elkezdi en egy pici gazfroccsel azonnal helyre tudom tenni.
A kocsival egyebkent en is messzemenokig elegedett vagyok. Ceges auto, es 2 es fel ev alatt O a 17. kocsim itt a cegnel, eddig ez legjobb (volt ket masik Octavia is elotte, de azok 75Le-s tipusok voltak es azert ez jobb).

Sajti

blueye Creative Commons License 2001.01.21 0 0 4
az alapjárat akkor (is) ingadozik, ha álló helyzetben tekered a szervókormányt, amúgy szerintem nem tragikus.
A csomagtartó a lényeg ez igaz: 4 felnőtt férfi 1 ekkora autóban el tud menni snowboardozni (ok. volt egy doboz a tetőn is...) az nem semmi.
Előzmény: TCSA (3)
TCSA Creative Commons License 2001.01.21 0 0 3
azért nem mindegy hogy "nyomulni" vagy "vonulni" akarsz egy géppel... :o))

az ingadozó alapjáratot a skodák a vw-től kapták... a régi karburátorosak sose csináltak ilyet :o(

Előzmény: Törölt nick (2)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.21 0 0 2
mb001!

Jézusisten, te egy Impreza után csillogó szemekkel beszélsz egy Octaviaról (meg Fabiaról)??? Tényleg a puttonyos Golf álmaid netovábbja?

Mi történt?

a) Nem is olyan jó autó az Impreza, mint én gondolom.
b) Megszületett a 3. gyerek, és kell a csomagtartó a járókának.
c) 35. születésnapodon arra ébredtél, hogy vége a vad fiatal éveknek, és veszel egy családi autót.
d) Megházasodtál (+b+c)

Akkor melyik pont az igaz?:-)))

Előzmény: mb001 (1)
mb001 Creative Commons License 2001.01.20 0 0 1
Sziasztok!
Az eddigi skodás témákat nézve Octaviákról nem sok szó esik. 1,6 Glxi-m van. 4 hónapja használtan vettem, egy 1,8-as Impreza utódja.
Ami zavaró egy boxer után, az időnként egyenetlen, ingadozó alapjárat. Érdekelne, hogy a többi is ilyen, ha nem mi lehet az oka (a szervíz szerint ez tökjó, vagy nem értenek hozzá). Amúgy ez egy olyan gép, minél többet megyek vele úgy hatalmasodik el az Octavia feeling, meg hogy ez a legjobb, stb. Azért elfogulatlanul nézve leginkább egy Golf4 meg egy csomagtartó keresztezése. Igaz pont méretete miatt döntötten e mellet és nem egy sportosabb 1,4 16V Fabia mellet, de szerencsére ezzel is lehet keményen menni. Érdekelnének külső, belső eredeti tuningalkatrész címek is főleg cseh meg szlovák, meg bármi erről a típusról.
Üdv minden Skodásnak.
gmarc Creative Commons License 2001.01.20 0 0 0
0 vagy 1
mb001 Creative Commons License 2001.01.20 0 0 topiknyitó

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!