Ha Te voltál akkor 15 óra 15perc körül jöttél befelé a Gyömröi úton ( a köbánya-kispest magasságában ) én egy kék fábia combival akartam ki kanyarodni, de láttam hogy jön egy igazi nagy gyönyörű sárga gép, persze Te rámhúztál 2 gázfröccsöt, hogy jössz, nehogy kiszemtelenkedjek eléd, én ettől - a dübörgő hangtól - még azt is elfelejtettem, hogy már eldöntöttem, hogy ezres ktm-et veszek, így aztán vissza-estem a DL1000-be, nagyon állat a gép, ha Te voltál vedd gratulációmat: szép a gép és a hangja!!! Szóval Te voltál!
Én meg tegnap pereceltem majdnem, a 31-es úton komoly vizátfolyások voltak, az egyik meg vastag sár, amit csak közelről ismertem fel. Nálam is a szerencse nagy részt vállalt, hogy állva maradtam.
A nyakam meg úgy fáj, vagy megfázott, vagy a 3 óra sisaktartástól elszoktam.
Javasolhatom az ápr. 8-9 vagy 22-23-i hétvégén legyen a tali? Közte tavaszi szünet, szintén foglalt.
srácok, köszi az infokat az oldaldoboztartó keretről, sokat segítettek a képek is!
Az a Castrol láncspray tényleg jó cucc, én is azt használom.
A találkozót én is inkább áprilisra javasolnám, a dunántúli banda talizhatna pl tatabányán, aztán Bp határán a fővárosi különítmény, majd gödöllőn lesz teljes a csapat. :)
Daty: En meg nem tettem fel az oilert tul hideg volt. :) Az oiler oldalan azt irtak, hogy ok a sthill lancfureszbe valo olajat hasznaljak mert az olcso. Viszont csak valami 10 liter volt a leg kissebb mennyiseg ;) az a motor teljes elettartamara eleg kb :)))
kovee: te is csinalhatnal fotokat meg mereteket levehetned a csomagtartorol.
Asszem meg nem irtam :) de vasarnap majdnem pereceltunk egyet a mecsekbe. 80-90 korul mentunk helyenkent vizatfolyas de azok elott lassitottam, egyszer csak gyanus utfelulet, olyan mint amikor a kocsik igy durvan felhordjak a sarat es ilyen bordak lesznek, le is lassitottam 50-re, de nem sar volt hanem hosszanti jegbordak amire sarat vertek az autok, hat volt kormany rangatas motor csuszkalas jobbra ballra. De allva atartunk az egeszen, sztem 80% gondviseles 10% az en tudasom 10%, hogy tura enduro. :)
És ennyiért hol sikerült beszerezni, ha nem titkos a forrás ? :-)
Én is ilyet használtam, de áttértem Valvolinera, mert pontosan ugyan olyan, de szinte fele annyiba kerül. Legutóbb már 3100-ért tudtam venni Castrolt Gödöllőn, Valvolinet meg 1700-ért.
Az ápr-máj szerintünk is ideálisabb A találkozó kötve hiszem, hogy csak egy nap lezajlik.(Főleg ha borkósti is lesz!) Ahhoz, hogy mindenki (a messzebbről jövők is) biztonsággal, kipihenten hazaérjen, kell a két nap.Ezért lenne jobb a szombat-vasárnap. A Dunántúliak valahol Pest előtt szintén találkozhatnának, és onnan együtt mehetnénk Gödöllőre, onnan pedig a többiekkel együtt irány Eger! A szállást meg majdcsak megoldjuk valahogy! Bocsi, ez jó hosszúra sikeredett, persze ha van jobb ötlet, akkor dobjátok be a közösbe!
Lánckenésre ajánlom a következő cuccot, nekem ez vált be, olajból is csak Castrol!
Ez az anyag olyan miután kifújod a láncra és kicsit megszárad, mintha egy ragadós gyantás genya lenne,de 4-500 km-enként elég használni, tartós,bemászik a gyűrük közé és ott is marad, szerintem ok.
A DL meeting szerintem a nemisolyan távoli jövőben megvalósulhat, az időpontot hétvégére tehetjük, a szombat azért lenne ideálisabb, mert ha kicsit elhajlik a csapat a bor-tesztben,másnap mehetünk haza.
De ha csak egy szezonnyitó gurulás adódik, egy napban, azzal sincs semmi gond, a lényeg minél többen menjünk.
Azért nemsemmi látvány lesz 10-15 Dl együtt!!!
Ha márciusban az időjárás olyan,már mehetünk is nem érdemes várni sokáig!
Örülök, hogy Eger mindenkinek bejön, nekem nagyon kedvezőek voltak a tapasztalataim,van jópár étterem a Szépasszonyvölgyben, nagy parkolóval kerthelységes történettel és pincék elé is be lehet parkolni.
Ezenkívül egy nagy füves-pados terület is található a pincék közt,szóval cool a helyszín.
Aki Pest megyéből vagy Pestről jön, nálunk Gödöllőn összeállhatunk és innen együtt tovább.
olajügyben írnék néhány keresetlen szót. én anno a loobman olajozójával kezdtem, aminek a manja azt írta (ha jól emlékszem), hogy teljesen mindegy, milyen olajat használ az ember, a lényeg, hogy ne legyen se túl híg, se túl sűrű, hogy megfelelően terüljön, de ne is jöjjön le túl hamar a láncról. ennek megfelelően én annak az olajnak a maradékát használom, amit a 100 km-es magán olajcsere alkalmával beletöltöttem a gépbe. (eddig elfogyott belőle kb. 5ml, úgyhogy elég költséghatékony a dolog) nekem semmi problémám nincs vele (persze egy szezon után miért is lenne), úgy gondolom, hogy annál mindenképpen klasszisokkal jobb ez a megoldás, mintha egyáltalán nem ápolnék láncot, ahhoz pedig, hogy pár ezer km-enként lefújjam valami spray-vel nincs kedvem, úgyhogy amíg kitart az olaj (márpedig az eddigi fogyást figyelembevéve ez előreláthatóan úgy 2300 környékéig kitart) addig én ezt használom. nem hinném egyébként, hogy bármi különbség lenne egy sima motorolaj és egy láncolajozóhoz való olaj közt (nem tekintve az árat persze).
Nekem is 2002-es van és valóban csattog 1-2-be. Az elején minden váltásnál most 10-ből 3x csattan ahogy észreveszem minnél jobban pörgetve van az 1 akkor sűrűbben csattan ha mint a dizelautót váltasz (éppen csak megmozdítod) akkor ált. nem csattan.
De nem okozott eddig még semmi hibát. 2002-es modelleknél tényleg gyakori jelenség