...s még valami! Eladó octáviára hátsó szárny-spoiler. Német, teljesen új, festetlen, 3 pontos felfogatás, csavarokkal, ragasztóval. Irányár 23.000 Ft. Alkuképes.
sziasztok! érdekelne van-e a fórumozók között olyan akinek az octija túl van már a vezérműszíj cserén. Egy 2003-as 1,9 tdi- vel (90Le) járok. Érdekelne, hogy hány km környékén esedékes a csere és hogy mennyiből oldható meg. Eger környékieket kérdezném a Gál-féle szakszervízről mi a vélemény?
Ez mind igaz ,de ezt a funkciót ,vagyis az idő állítást csak a Te "Edition"-odban láttam.:-) Nekem csak be.kapcs-vagy ki.kapcs lehetőségem van. Pedig tudod Elegance felszereltség.
Más.
Golyó, már kérdeztem a másik fórumon is 25.-e jösz?
Pld. ha vav olyan funkció a világításnál, -hogy "hazakísérő fény "
(angolul most nem ugrik ba a jobban érthetőség miatt, a könyv is ezt használja és az most a kocsiban van...)
azt pld. be tudod állítani másodpercre, hogy ha megállsz, akkor még 5-10-20-30-stb 80mp.-ig aut. világít a tompított világítás, valamint a tükörben lévő izzó, hogy ne hogy kutya gumiba lépj.
ugyanígy világít ha messziről a távirányítóval rápittyegsz, s akkor bekapcsol a helyzetjelző, hogy lásd az utat a kocsiig.
Amit Te is tudsz állitani az szerepel a kezelésiben (nálam legalább is) amit csak a szervíz az nem. Nekem viszonylag fullos a gépem de nekem csak az autómata ajtó zárást lehetet beállitani. Ha egyszer lesz időm belenézek én abba a comp.-ba (a lehetőségem adot) főleg hogy 1-2 ezer Ft-be került a zárás bekapcsolása is. Ló fütyit a szerviznek ha tudom hogy ezért pénzt mernek kérni akkor megoldom magam. Mondjuk nem is valoszínű hogy mégegyszer beteszem a lábam hozzájuk.
Csak hablatyolok itt ,de igazából nem tudom milyen extra szolgáltatások lehetnek. Ha neked sikerül kideriteni valamit ,légyszí ted közkincsé.:-)
A kérdésem az lenne, hogy mi mindent (extra funkciókat) lehet beállítani a computerrel a szervizben?
Visszaolvastam, mielőtt kérdezek, és ott már szerepelt egy válasz... hogy a felszereltségtől függ.
Mi van, ha fullos? :) Van valakinek esetleg listája vagy azóta bővebb tapasztalata? Esetleg ez valahol a kezelésikben ott van felsorolva? Vagy ez Titkos Tudás? :)
"az volna a kérdésem, h márkaszervízben computerről leellenőrizhető, h nagyságrendileg mennyi km van benne? gondolok itt az utolsó szervízre, v garanciális visszahívásra....."
ezek szerint, ha elviszem az octit egy állapotfelmérésre skoda márkaszervízbe, akkor hozzávetőlegesen megtudom, h az utolsó hivatalos szervíz idején (volt az bárhol is eu-ban) mennyi km volt benne.
kb így lehet a legközelebb kisakkozni a valós futásteljesítményt....
Pontossan nem tudom ,de amit én tudok az az hogy a régebbi computereket lehetet macerálni (km átírás) viszont már jó pár éve nem írható ,vagyis elvileg pontosan megvan a futot Km-er és ez csak cserével modositható.
Szerviz ,visszahivás ezt nem az autó com. tudja hanem elvileg bármelyik szervíz megtudja nézni az előéletét a kocsinak.
használt octaviát ajánlottak, előző model utolsó széria.
az volna a kérdésem, h márkaszervízben computerről leellenőrizhető, h nagyságrendileg mennyi km van benne? gondolok itt az utolsó szervízre, v garanciális visszahívásra.....
Na ugyi mondom én hogy lesz különbség. 75 ajjaj én "picivel" több.:-)
Vajszín? Ez nem elefántcsont (prospektus szerint idézve) hanem Onyx Eminent ez a pontos megnevezése. Igazából nagyon szép a világos belső ,csak kényes ,és a fehérhez nem is illik. Igaz hogy eljátszottam a gondolattal ,de aztán győzöt az ész.:-)
1.9 PD TDi DSG ,Eegance, fehér szinű, Eminent belső. Az eddigi átlag fogyimat nem tudom, nem nagyon figyelem.:-( Mivel nagyon ,de tényleg, olyan 500-2000m-es távok főleg amire többségben használjuk, igy csak azt szoktam nézni hogy 8 alatt legyen. Ha kimozdulunk valamerre álltalában rögtön 5,5-7 közé esik vissza.:-) Ja és én is 8 ezernél tartok.
Igazából az összehasonlitásnak egy síma váltossal lenne értelme, szvsz. Legalább is engem ez érdekelne inkább.:-)
A talira nagyon el akarok menni ,de még nem 100% hogy összejön.:-(
"Mivel aznap ugyanazt a távot, ugyanazon körülmények között tennénk meg, kiváncsi lennék rá, hogy két azonos paraméterű autó milyen eltérést mutat majd a fogyiban."
Mért Te is Dabason laksz?:-)
Csak vicceltem.:-) Természetesen (gondolom Pesttől gondoltad) próbálkozhatunk majd itatunk együtt aztán ha visszaértünk akkor ismét.
TUZI, Összenézhetnénk a gépeink fogyasztását, ha jössz a talira.
Mivel aznap ugyanazt a távot, ugyanazon körülmények között tennénk meg, kiváncsi lennék rá, hogy két azonos paraméterű autó milyen eltérést mutat majd a fogyiban.
Bocsika nem oktatni akartam:-) Alapjárat ingadozás ,sajnos tuti. Nem dicsekedni akarok ,de közvetlenül is és közvetve is nagyon sok Megánost ismerek, (Megán klub 600 egynéhány tag ,én mint alapitó) eddig mindenkinél igy volt.
Ismerem a "válasz" gombot, és ha visszanézel akkor láthatod, hogy használtam már;) Csak azért nem volt válasz, mivel többen is reagáltak erre a "remegésre". Akkor kinek írjak vissza?:) No de mindegy. Bátyám Megane-jában nem tapasztaltam ezt az alapjárat ingadozást, bár hozzáteszem, olyan sokat nem vezettem. Majd rákérdezek.
Azért ha alul a "válasz" gombra kattintasz, akkor rögtön tudja az ember, hogy kinek (mire) is válaszolsz.:-)
Nekem most is van Megánom, igaz nem remeg, viszont ingadozik az alapjárat. Nem egyedileg az összesnél. Állítólag a magyarázat hogy az elektronika elveszi az üzemanyagot, majd amikor érzi, hogy nagyon leeset a fordulat, akkor visszapakol egy kicsit. Aztán ismét indul a folyamat.
kodánál még nem tapasztaltam hasonlott, igaz hogy az dízel.
Bátyámnak Renault Megane-ja van, ott nem érezni ezt. Ő szólt emiatt, mikor egyszer kölcsönadtam neki. Igaz, én is éreztem, de nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget (hozzáteszem hogy a chevy lacettiben sem érezni), ő mondta hogy vigyem be szervízbe. Nem tudom mi tévő legyek...Viszont, ahogy elnézem akkor nem egyedi eset, bár ennek nem tudom, örüljek vagy ne :) Azt hiszem gumicsere (téli->nyári)környékén beviszem azért a szervízbe is, azt hátha tudnak valami okosat mondani...
Fogyasztás 3800km-errel a háta mögött:
90-en mellett 5,5
innét kb. fél literrel ugrik meg 10km/h-ás pluszért
Városban, folyamatos vezetés mellett, főleg, ha nincs 300m-erenként kereszteződés, akkor úgy 8,5 körül. Ha soxor van lassítás, gyorsítás, akkor úgy 10 körül, dugóban 11-12 között. Ezek mind januári, illetve februári mérések. Jó időben még nem tudom hogy fog fogyasztani, de úgy vettem észre azon az 1-1 napon mikor jobb idő volt, mintha azért kb. egy fél literrel mintha visszaesett volna fogyasztás.
1.6 MPI Octavia II szeptemberi gyártás, és a remegés, rezonancia alapjáraton megvan nekem is. Először megrémültem, hogy elfogyott az olaj a motorból, de a szintje tökéletes, viszont a remegés magvan. Sokkal kisebb, mint a Fabia 1.4 MPI rángatása volt alapjáraton, de érezhető. Ez van, lehet, hogy egy jobb motortartó felfüggesztés segítene a konstrukción...