igen ,és az a legszőrnyűbb,hogy ilyen hülyén csinálja (nem kereskedő magánszemély árulja) gondolom szerzett hozzá szervízkönyvet !!
sajnos míg nem teremtenek ebben az országban rendet (jogszabályal lehetne valamit tenni de fülük botyát sem mozdítják) addíg megtehetit kérdezem én kint miért nem tekergetik???? mert ráhúzzák a vizes lepedőt !!!!! nálunk miért nem llehet ezt megcsinálni????? mert egyből rend lenne???
Hát ezért kerülöm el a használtkocsi kereskedőket. Szerencsére megtehettem. Sajnos már minden terület és szakma le van járatva "ügyes" emberek által. :-(
egyszer 3 milláért 130.000km -el utána 2.5 -ért 260.000km el
felhívtam az ürgét egyből azzal kezdte melyik kocsi után érdeklődöm mire megkérdeztem miért hány db van (nem nagyon akarta kinyögni ) hosszas beszélgetés után kinyögte csak 1 autója van !!??? persze amiben 130.000km van mire megkérdeztem miért amiben 260.000 van azzal mi van erre azt válaszoplta azt eladtam de kicsit sem győzött meg !!!!!!! szóval simán elkerülendő a kocsi!!
MobilCard-os megoldással vitted be az autódat vagy nem? Mert nekem azt mondták, ha őket hívom fel, akkor kapok csak csereautót (persze tuti egy lerobbant verdát, de legalább menni fog). Másrészről TUZI, én is irigyellek egy kicsit a motorodért, ha váltódért annyira nem is :) Eredetileg én is TDI-t akartam, csak nem volt 700e plusszom rá:(
Viszont örülök neki hogy ezexerint valamennyit visszaesik a fogyasztása ennek az MPI motornak is. Nálam még csak 6e van benne, bár most a hétvégén belemegy legalább 1e.
RS TDI-st akarok:) (majd ha kijön és megnyertem a lottó 5öst)
Előtte nekem is OFF Xsara ON volt. Az is jó autó volt, de nem egy kategória a Skodával.
Nekem is ezzel a motorral van az autó, most már lassan 11e km lesz benne. A fogyasztás kezd beállni, egész télen 8 alatt volt, most kezd 7 felé tendálni (sok autópályával, ill. kisvárosi rövid utakkal).
Nekem most kezd előjönni a tipikus Oct. II. betegség: susog a jobb hátsó ablak.
Nem tudom, hogy mikor tudom megmutatni "doktornak": ez nekem (vagy a nejemnek 1 nap szabi).
Sima 1,6-os MPI. Még nem próbáltam mit tud (első 1500-2000 km-t biztosan nyugdíjas tempóban teszem meg), de elégedett vagyok vele egyelőre. A kényelem tetszik, nagyon. Azt mondják a francia autókra, hogy nagyon kényelmesek, de ez jobbnak tűnik mint pl. a Xsara, amit elég sokat hajtottam. A váltója is szépen teszi a dolgát, de a Xenon, az valami csúcs. Ha valami megérte az árát, akkor ez az.
Az ragadott meg benne, hogy ugyanaz az illata, mint a német barátunk Octaviajának '97-ben és '02-ben, amikor sokat utaztunk benne.
Így utólag a multikormány hiánya már feledésbe merül. Kárpótolt az autó szépsége (meg a kereskedő).
"valaki tudna nekem abban segíteni hogy a motorházban hol találom. sjnos nem tudtam kilogikázni a dolgot. ha meg rossz helyre rakom és legközelebb megyek szervízbe jól kiröhögnek főleg ha még azt is mondom hogy csökkent tőle a fogyasztás. azt írja a beszerelési útmutató hogy az eszközt az üzemanyagbefecskendezőhöz legközelebb kell felerősíteni a benzincső külső felületére (1. db-ot)."
Nekem ugyan csak normál a lámpám, de előző autóhoz képest ez is csoda :) Ennek a normálja világít annyira mint annak a refije :D Na most a xenon még egy lépés:))
Nem akarlak elkeseriteni, de ez a csoda kütyü szerintem lópikulátsem ér. Persze ha Te hiszelbenne akkor lehet hogy használ. Én ilyenkor arra gondolok ,hogy ha a fogyaztást ilyen egyszerű ezközzel lejjebb lehetne nyomni akkor szerinted a gyárnak nem érné meg többezres mennyiségben vásárolni és beszerelni alapból?
"üzemanyag befecskendező részhez"
Na itt már kicsit érthetetlen, mihez kerüljön közel? Ha szó szerint veszem akkor a befecskendezőhöz ,na de akkor 4db kel. Mondjuk nem rossz politika rögtön eladnak 4-et. Ha viszont a bejövő csőre teszem már is lehet mondani ,hogy így kérem nem hatásos. Azért ha neked használ akkor majd én is elgondolkozom a használatán, de még várok jó sok időt.
helló!
elöre is köszi a segítséget. csatolom a képet a motortérről és a petrol boosterről meg a leíratot:
1. a Petrol Boostert minél közelebb szerelje fel a karburátorhoz vagy az üzemanyag befecskendező részhez
2. a készülék minél távolabb kerüljön az elektromos berendezésektől.
3. győződjön meg arról, hogy a készülék nem érintkezik mozgó alkatrészekkel.
Én még nem láttam benzines koda motort! :-( Szvsz. valahol csak megtudnám találni, esetleg Gyurcsik modon táv segítséggel. Küld el a leírást a csoda kütyüről, egy fotót a motor térről, aztán megprobálhatok segíteni. De ha Albertirsán vagy a környékén laksz akkor át is ugorhatok, mert most oda kel mennem. :-(
sajnos egy teljesen laikus skoda tulajdonos vagy, de vettem egy petrol boostert és a benzincsőre kellene felszerelni. valaki tudna nekem abban segíteni hogy a motorházban hol találom. sjnos nem tudtam kilogikázni a dolgot. ha meg rossz helyre rakom és legközelebb megyek szervízbe jól kiröhögnek főleg ha még azt is mondom hogy csökkent tőle a fogyasztás.
azt írja a beszerelési útmutató hogy az eszközt az üzemanyagbefecskendezőhöz legközelebb kell felerősíteni a benzincső külső felületére (1. db-ot).
a skoda típusa: 2003-as skoda octavaia 1,4 benzines.