Olyan helyet kellene találni ahol az autókat is összelehet állítani, és kajálni is lehet. Vagy esetleg egy szabadtéri ,grillezős bulit ahol van bőven hely.
Mikor és hol?
Nekem efektíve szinte soha nincs időm:-( így én nem is ajánlok időpontot ha van konkrét időpont akkor 95,265% hogy eltudok menni. Megoldom valahogy.:-) Amikor inkább ráérek az Vasárnap ,de ha szombat akkor szombat, hétköznap szinte a 0 egyenértékű hogy eltudjak szabadulni.:-(
Persze hiányzik a turbo lökése - főleg, hogy egy kicsit meg volt az Altea chipelve (csak gyári) - de most a csomagtér és egyebek előnyt élveztek. Na meg az asszony egy éven belül nem engedett mégegyszer nagyobb összeget autóra költeni:)))
Nemrég volt szerencsém egy 1.6 FSI (115LE) OII.-höz hosszabb távon és a benzinmotor kulturáltsága igencsak elgondolkodtatott. Álló helyzetben az utastérben 0 motorzaj és vibráció, menettulajdonságokban pedig nekem alig maradt el pl. az 1.9 TDi mögött. Fogyasztás is elég jó volt, 8 l körül.
Modern dizelek ide vagy oda, ha lenne DSG benzinesben, akkor azt választanám.
Najó, van azért 1 ilyen VAG: Golf 2.0 TFSI van DSG-ben.
Superb a hátsó lábtéren nyújt nagyon nagyot, csomagtartóban valóban nehezen lehet megverni az Octit, azért az talán inkább üzleti kategória, egy családban szerintem ritkán van szükség ilyenre, a gyerekeknek ritkán van hosszú lábuk. :)
Olyan helyet kellene találni ahol az autókat is összelehet állítani, és kajálni is lehet. Vagy esetleg egy szabadtéri ,grillezős bulit ahol van bőven hely.
Mikor és hol?
Nekem efektíve szinte soha nincs időm:-( így én nem is ajánlok időpontot ha van konkrét időpont akkor 95,265% hogy eltudok menni. Megoldom valahogy.:-) Amikor inkább ráérek az Vasárnap ,de ha szombat akkor szombat, hétköznap szinte a 0 egyenértékű hogy eltudjak szabadulni.:-(
Egy közeli ,hoppá most jut eszembe két ismerősőm is a napokban veszi át az Alteáját. Majd kiváncsi leszek a reagálásukra. Mondjuk nekem nagyon nem jött be a formája, de úgye kinek a Pap ........................ nekem a lánya.:-)
Csak egy nagyon elrugaszkodot ötlett, és pont tőlem aki ccsak azért nem döklöt meg eddig mert nincs ideje,:-( de esetleg össze hozhatnánk egy OII-es mini talit.:-) Valami kezdeményezés volt már ha jól emlékszem. Lassan leszünk annyian hogy nagyon de nagyon degiratíven nézzünk ki ha össze állunk.:-) Vélemény, önkéntvállalkozó a szervezésre? :-)
Aszem gyémántfény metál a hivatalos, magyarul ezüst-szürke:) Szalondarab volt, pont annyi volt benne ami nekem elég (mondjuk a tempomat meg a bőrkormány amit megszoktam az Alteában...): kombi, 1.6 mpi, ambinente + digitklima meg még néhány apróság. Kerek 5 millióra jött ki listaáron ebből még sikerült alkudozni kicsit. Most épp alufelniket nézek rá, mert azért ez a disztárcsás konstrukció...:)
Árban nagyon kicsivel többért lett volna egy Superb 1.9 TDI Classic, de amikor egymás mellett álltak egy Sedan (igyhivják? nemkombi magyarul:) Octaviaval és összenéztem a csomagtartót, akkor nyert az Octav.
Érdekes, nekem eszembe sem jutott más VW családtag. Én a megane limusinnal és a focussal szemezgettem. Első kilőve előítélet miatt :-), a második meg nem is tudom miért. Az Octávba beleszerettem. Ennyi. Talán az befolyásolt még, hogy német barátom, aki ráadásul ismeretség révén (Emden mellett lakik, van ott egy VW gyár) még dolgozói kedvezménnyel is vehetne VW-t, másadszor is Octáv mellett döntött.
Jó vezetni és nézegetni is. Igaz, hogy még csak óvatosan taposom a gázt így 900 km környékén, de nekem az 1,6 MPI is elégnek tűnik. A többi majd később kiderül. Jól elférünk benne és nekem kifejezeten kényelmes. A swift sedan okozta hátfájást egy hét alatt kigyógyította.
A vétel előtt nekem is ez a két gép maradt a listán. :)
Bár nagyon tetszett az Altea formája (na, az Octi sem csúnya) de végülis azért döntöttem a Skoda mellett, mert sokkal precizebben és igényesebben összerakott autó benyomását keltette nekem, a belső térben használt anyagok minősége és kidolgozása szerintem nagyon veri a Seat-ot. Végülis belül töltjük a legtöbb időt :)
És nagyon nem bántam meg!
Leszámitva a rádió sw problémáját nekem eddig semmi probléma nem jelentkezett. Ez nálad már nem fog előjönni, mert azóta módositották.
Kicsit nehéz összehasonlitani, mert az 1.9 TDI volt, ez meg 1.6 MPI. Ami viszont biztos, mindezektől függetlenül: a csomagtér - bár gondolom ezzel nem árulok el újdonságot - messze veri a Seatot, illetve a müszerfal müanyagai itt jobban "egyben vannak" az Alteában 1-2 ezer km után már jelentkeztek az első nyikorgások-nyiszorgások.
Az Altea topicbol költözök át, ugyanis egy hete tulajdonlok egy 1.6 MPI Ambinente Kombit. Még csak ismerkedek vele, illetve olvasgatom a hozzászólásokat. Majd lassan irok összehasonlitó elemzést is:)
Ha "csak" tényleg szoftver (nagyon is elképzelhető:-)) akkor elvileg addigra lesz a kapcsolatomnak programja ,és akkor már csak a frissitést kel megszerezni (talán ez sem lehetteltlen) és hajrá.
Igen, az mp3-ra. Lehet, hogy ebben is úttörő leszel :-)?
Abból indulok ki, hogy a számítógépeken is csak sw kell az mp3-hoz. Bármilyen régi gép és cd olvasó lejátssza, amelyik egyáltalán képes a megfelelő sebességen működni és az adott sw-t futtatni.
Szerintem valószínű, hogy elég egy sw frissítés, továbbá az is, hogy nem fogják megcsinálni olcsóért.
Jelentkezett az első hibácskám. Egyszer tolatás utáni indulásnál nem kapcsolt vissza rádióra a tolatóradarról, helyesebben visszahangosított és lehetett váltani a csatornákat stb., de az autó ábrája ott maradt. Egy ctrl-alt-del segített. Ha kiderül, hogy windóz van a kocsiban, pert indítok :-))
Majd megkérdem azt hiszem a szervízben, hogy ez mennyire normális jelenség, mielőtt szétrohadna az egész kasztni:)
Egy ilyen dizeles RS-re szívesen beneveznék (nem mintha a benzinesre nem:P). Mondjuk ahogy elnézem ez a benzines RS sem eszik sokkal többet mint az MPI 1.6. (na jó, de ki tudná visszatartani magát 200LE-vel?:D)
Nekem a MobilCard-os megoldást még véletlenül sem ajánlották, lehet, hogy akkor is nekik kellene csereautót adni, hiába mondtam, hogy munkaeszköz a kocsi, nem tudjuk nélkülözni.
Az ajtót én is néztem, elől valóban van ilyen lyuk, de én nem vettem olyat észre, hogy megállna a víz. Felénk tegnap is esett, de csak egy-két csepp volt az ajtó sarkában.
Nekem az aksit meritette le a Stream hibás sw-e, végülis nemrég kicserélték az egészet, most az új jól műxik (másolt CD-vel is), de MP3-at az sem tud...
Én ugyanezt tapasztaltam, eső után egy bizonyos lyukból távozik a víz az első ajtónyitáskor. Nem tudom hogy ez normális-e....
A másik, én sem mondanám hogy egy autórádió nem működése miatt kellene hívni:) csakhogy ha jól értettem nálam az eladót, akkor csak olyan esetben kaphatok csere autót, ha mobilcardos megoldást választom. Legalábbis nagyon ebbe az irányba terelte a dolgot :) lehet azért mert az ő kereskedesük nem akar csereautót adni vagy nem tudom....
Viszont az a víz tárolás és eső után első ajtónyitás során távozó víz kérdés érdekelne engem is...mert az enyémen is így van...
Az a helyzet, hogy nem használtam ezt a megoldást, mert nem is gondoltam rá, hogy a nem üzemképtelen autómhoz (CD rossz) MobilCard-os asszisztot hívjak.
Van valakinél most kéznél leírás? Vaj'h mit ír az ilyen esetekről?
Nekem a gyárit is "megette", nemrég írtam itt róla, hogy csere lett a vége.
Később írta valaki, hogy hogyan lehet, még rádisómagnót tenni ilyen árkategóriájú autóba: szerintem ez is konszern ukáz: nehogymá' jobb legyen a Skoda, minta VW!
Kedves kollégák, másnál is jelentkezett?: Eső, mosás után az első ajtónyitáskor sugárban csorog a víz az ajtó alján lévő lyukból (OII). A hátsó ajtóból is , de az elsőkből erőteljesen. Pár napig nem mentem a kocsival és a három nappal korábbi eső jött belőle. Normális jelenség, hogy a víz megáll az ajtóban és az első nyitáskor (akár napokkal, hetekkel? később) távozik?