másfél hét kihagyás után felvetődött bennem, hogy nem kéne-e súlytárcsákat venni (még diák vagyok, úgyhogy igy a kassza se feneketlen sajnos) jelenleg van 4 *2,5kg megy 4 *1,25 kg, ezzel még boldogulok egy ideig? mondjuk az ismétlések v. a sorozatok számát megemelném? (nem tudom melyiket érdemes) vagy tudtok olyan helyet ahol nem 8e ft-ba kerül egy 10 kilós tárcsa?
másik téma: egy haveromnak segítettem tömegnövelőt választani, és érdekes (???, inkább kínos) dologra jöttünk rá.
magyaráztam a srácnak, hogy mi a fontos (magas fehérjetartalom, glutamin, BCAA)
Volumass 35 öt ajánlottam neki, mert annak egy adagjában 35g protein van, amiből több mint 8g glutamin, és 10g a BCAA-k aránya. ez elég ütős mennyiség. illetve az lenne, ha nem akartam volna frenkizni a srácnak, és elmagyaráztam neki, hogy az aminosavak összegének egyenlönek kellene lennie az egy adagban található protein mennyiségével. be is copiztuk a táblázatot, összeadtuk, es a várt eredmény (kb 35g) helyett 47 grammot kaptunk! ergo a feltöntetett aminosav profil nem 100 g termékre vonatkozik hanem kb135 grammra.
Kínos, hogy pont ők (scitec) írják le az ujságjukban, hogy a többi gyártó hogyan trükközik ezzel, erre náluk is ez van.
NEM KELL CUKROT ENNI. Mert szar. Egyetlenegy időpontot kivéve - rögtön egy RENDES súlyzós edzés után, de akkor is dextróz/maltodextrin.
Diétában akkor sem. Ilyen egyszerű. Nem tudom hogy a f*szba nem lehet egy ilyen egyszerű dolgot felfogni. Ha meg puhapöcs egy fogyasztáshoz akkor ne csinálja. Pont. Ha célok vannak akkor annak bezony sokmindent alá kell rendelni.
”olvasd el bátran a cikkeket, sehol egy szóval nem említették a cukor kedvező hatását. valszeg azér, mert tudták, hogy hülyeség (nem úgy mint te), és nem égették magukat, hogy publikálják.”