Irigykedve olvasom az új autóról szóló hsz-t. Valószínűleg én is hasonlót szeretnék megszerezni magamnak. Ha a pezsgő hatása elszáll, írhatnál pár tapasztalatot.
Szerintem jól választottál.:-) Apróbb dolgok minden autónál előfordulnak, legalább is nekem még nem sikerült megtalálnom a tökéletest, na de így vagyunk a nőkkel is, nem? :-)
Most már másodjára írok ebbe a fórumba /hú ez már jubileum/, de bejelenthetem 1 napja boldog tulaja vagyok 1.6 MPI OII.-nek. Az autó király, azt hogy gyönyörű és eddig körülöttem mindenki csak gratulál, azt most nem mondom, mert ez szerelem volt első látásra.
Szerencsére az idő előrehaladtával a skodások is módosítgatnak, így nekem már az új Stream CD-s rádió jutott(meg még más egyéb), aminek nagyon örülök. MP3, 8 hangszóró, a hangja kíváló. Most az előző autóm HiFi rendszere az OII-be feleslegessé vált, pedig mennyit törtem a fejem, hogyan fogom beszerelni. :)
A tapasztalatokról majd folyamatosan beszámolok. Bár már egy-két dolog bosszantó, de az autóval szerzett eddigi élményeim feledtetik az észrevételemet. /a legzavaróbb, hogy a hátsó ülés előrehajtásához ki kell venni a fejtámlákat, csak 44 Ah-s az aksi/
Most rövid voltam, de pezsgőt nyitottunk a párommal a kocsi ünneplésére (+ gyerkőcök), így most nem érek rá.
Ma voltam Baján a szervízben. A zörgés tényleg az üléstámlarögzítőből jött (múlt idő :-)). Befújták valamilyen zsírozó spray-el és tényleg megszűnt. Ezért ne menj szervízbe. A hűtőfolyadék nekem is minimumon állt. Ha kitekerte a fedőt beállt középszintre. Töltött egy picit utána. Mivel nyaralás előtt állunk kb. 5-6000 km tervezett úttal azt mondta, hogy tényleges csökkenés esetén töltsek rá nyugodtan egy deci csapvizet.
Az egész fél órát tartott beszélgetéssel és nézelődéssel, mert engedik a kibicelést.
úgy vettem észre, hogy lassan, de nekem is fogyogat a hűtőfolyadék.
Átadás előtt max-ra töltötték (ezt mondjuk nem értem, miért).
Azóta már fogyott, de idén az Olaszországi út után vettem észre csökkenést, addig sokáig egy helyben volt, és azóta sem csökkent, pedig mentem már hosszabb autópályás szakaszokat, de csak itthon.
Az enyém már több, mint 1 éves és 16000 van benne.
Mikor megérkeztünk Olaszba, leparkoltam a földalatti garázsban. Másnap kinyitottam az autót és fagyálló szagot éreztem. Az alsó motortakaró lemezen pedig apró cseppecskék voltak, melyek az üdülőfaluban megtett 2-3 km után eltűntek.
Lehet, hogy a hosszabb, autópályás úton a tartály kupakjának szelepén keresztül távozott a felesleg és lecsapódott a motorvédőre? Aztán elpárolgott a motor hőjétől a rövid út során?
Márkaszervizes ember szerint normális, hogy fogy, tapasztalat szerint nektek is fogy, a régi autómban is fogyott, pedig nem volt vele gond. Csak a kézikönyv szerint nem fogyhat...
Mikor Pesten éltem én is elfogadhatónak tartottam ezt a záródást. De mióta a nyugalmasabb és - szerencsére - jobb közbiztonságú vidékre költöztem, egész jól elvagyok nélküle.
Biztos, hogy a hátső üléstámla-rögzítő, mert ma úgy mentem vele, hogy egy kicsit megpattintottam, tehát nem volt rendesen rögzítve az üléstámla és így síri csend uralkodott bent. Már csak a buher-próba van hátra, mert a szervíztől én is írtózóm.
Én kimondottan kértem, hogy tegyék bele a bezáródást. Láttam már olyat, amikor egy pillanat alatt kinyitották a csomagtartót a pirosnál és a laptop táskával eltűntek (3 mp-ig nem tartott)... Meg így ki sem tudnak venni a kocsiból.
"Más: 14e km körül van az autóban, november végén vettük és úgy látom. hogy a kiegyenlítő tartályban éppen a minimumon van a vízszint. Mitől lehet? Másnak tapasztalat?"
Hy.
Augisztusi, és kb. ennyi van ez én verdámban is ,és pont a multkor tüntfel hogy nekem is minimón van.:-)