PoHu-s, de nem Škodás. Stevie írt róla némi infót, miszerint ez a PoHu magánakciója és mintha a gyárnak nem is tetszene a dolog. (Olyan, mintha mondjuk a PlayStation-t a Sony-Hungária csipelné és vállalna rá garanciát. Neked, mint vásárlónak mindegy ki állja a gar-t, de a Sony, mint gyár azért még erőteljesen összehúzná a szemöldökét. Persze annyiban sántít a dolog, hogy a Sony rögtön perelne és letiltaná a céget, a Škoda meg eddig nem megy el. Nehéz is lenne egy új importőr céget összeszedni.)
Sajnos nekem nincs gyári riasztom, én még nem hallottam ezt a kattogást ,de majd meghalgatom,legközelebb. Nemtudom ,hogy esetleg ezzel lehet e összefüggésben ,de nekem már kétszer kellet bikázni. Lemerült az aksi. pedig napi használatban van a gép ,viszont csak rövid távokon. Már írtam ,hogy az aksi lemerülésének egy nagyon jó előjele he sötétben ,nyitáskor a vissza pillantóban levő világitás nem kapcsol fel, majd a motor inditása után röktön.:-)
Lenne egy kérdésem, mielőtt szakmai ártalom gyanánt szétszedném apró darabokra…..
Ma vettem észre, azt, hogy ha a gyári távirányítóval bezárom az autót, akkor bent, egy (talán) relé 1sec. időnként kattog. Ha belső, zárógombbal zárom, akkor nem. Ha a kattogások közt fogyasztót kapcsolok, a kattogás annak ütemében sűrűsödik, majd visszatér az alap 1 sec-hez.
Ezt bent ülve, és magamra zárva vettem észre...véletlenül. A jármű gyári riasztóval, ultrahangos beltérvédelemmel és emelésérzékelővel van ellátva. Ha van valamelyiktöknek hasonló tapasztalata, kérlek benneteket osszátok meg velem.
4 darab Barum Polaris 2, 195/65 R15, mindössze egy hónapot használt, gyakorlatilag új, acélfelnivel együtt (5x112 osztókör). Jó ÚJ OCTAVIÁRA, SUPERB-re, Passatra, Golf V-re, Golf Plusra, stb.
köszi a választ. Egyáltalán nem versenyautót akarok, pontosan amit írtál: idönként kicsit érezzem az eröt + biztonság az elözésnél. Az 1.9TDI-t magában kicsit kevésnem érzem, viszont a 2 literesre sajnos nincs pénzem. Megnyugtató, hogy 2000 fölött érezhetö a különbség.
Hello, persze a tuningolt javára. Én 2000-es fordulatig nem érzek igazán különbséget, viszont 2000 fölött nagy a különbség, sokkal dinamikusabb, élvezetesebb a tuningolt. Szerintem általános használatot feltételezve jobban megéri, mint a kétliteres PDTDI 600ezres felára. Persze nyilván ezzel sokan nem értenek egyet. Viszont az is igaz, hogy a kétezrest 170-190LE-ig is felhúzzák biztonsággal.
Hello, kérdés, hogy mire kell neked a tuning. Ha "versenyautót" akarsz, azaz erősen kihúzatva, magas fordulaton széthajtod, akkor ne csináld. viszont ha csak néha, egy-egy dinamikus előzéshez, gyorsításhoz kell, vigyázol rá, akkor szerintem nyugodtan mehet. Vannak korrekt cégek, a 105-ösből 135-140 lesz. Akár garanciával. Az önjelölt csippeseket kerüld el. Viszont a gari ugorhat..... Ugyanakkor a Pbox-ot (ha ott veszed) elfogadja az importőr. Érdekes. A közelemben két 1.9 PDTDI OII van, az egyik gyári, a másik ATC tuninggal. 2000 fordulat felett ég és föld a különbség... 2000-ig egyforma.
Egy konkrét kérdés a chiptuninghoz (chip/P-Box) kapcsolódva. Van itt valaki, akinek a 105 lovas 1.9TDI motor van tuningolva? Érdekelnének a konkrét tapasztalatok.
Szia! Köszi a választ, lehet, hogy hamarosan cégautót kell választanom (remélem), és ár-érték-minőség arányban ez a legjobb. szerintem.....
Bár nekem egy OFFos V40-em van, sajátban, de az új V50 szerintem nem versenyképes az Octavia-val.
Octavia Combi 140LE dizli, elegance, ülésfűtéssel, tempomattal, xenonnal... 7 milla, ugyanez V50-ben 8 milla és abban csak 135 LE a moci... ráadásul kisebb a belső tér.
Szeretnék egy kis segítséget kérni, tetszik az Octavia Combi Elegance a 140 lovas dízel mocival. Milyen ez a DSG váltó megbízhatóság szempontjából? Ha esetleg lenne valakinek tapasztalata általában az autóról (problémák, tipikus hibák stb.) örömmel vennék infot.
Hali! Én szereltem kettőt is. Típus: NOKIA CK-1W. Fabia-ban egyszerűen (saját hangszóró,null némítás) a nagyban pedig egy kicsit megcifráztam mert minden létező vezetéket bekötöttem és a navigáció hang bemenetét is felhasználtam.(így pl. a kikapcsolt készüléket híváskor bekapcsolja stb.) Az autóba semmilyen gusztustalan tartót nem kell építeni! Ha a telefont autómata hívásfogadásra állítod még a felvevőgombot is el lehet dugnii így csak a mikrofon marad szemelött. Teljesen jól működik.