Elmesélem nektek a ma délelőtti eseményeket OII autómmal: Előzmény: közel egy hétig nem mentem vele. Délelőtt beülök, áram alig, nem indul be. Gondoltam majd este kiveszem az akkut és feltöltöm, viszont nem tudtam bezárni az ajtókat. A bal első kulccsal bezár, de a központizár áram nem lévén nem zárja be az ajtókat. Mivel az utcán nem akartam nyitva hagyva parkolni, kihívtam az assistance-t, kíváncsi voltam hiszen még sosem vettem igénybe a szolgáltatást. kb 50 perc múlva jött egy igen készséges fiatalember. megmérte az akkut: 6.8V Bebikázás után indul, első út a szervízbe, ahol megmérték, az alap áramfelvétel majd 200mA. Nem csoda, hogy lemerült a 61 Ah-ás akku. Számomra meglepő volt, hogy a dízel kocsiba csak ekkora akkut tesznek gyárilag?! Tulajdonképpen, ha összeadom a fogyasztók áramfelvételét még össze is jön ez az érték, csak az a kérdés, hogy mit lehet ilyenkor tenni (immó, riasztó, kihangosító, DMP3 Icelink), mivel nincs lehetőségem rátölteni minden héten. Nagyobb akkut venni? Ahogy láttam elég szűk a hely, lehet, nem is fér el.
A szervíz külön kérésemre frissítette a rádiót sw-t, de az áramfelvétel nem változott és az alvázszám sem abba a bizonyos tartományba esik, amelyikre jellemző a rádiós áramleszívás.
Sajnos már vettem más téligumit. Sokáig nem válaszoltál, így azt hittem már nem él a hirdetésed. E-mail címet pedig nem adtál meg ahol elérhettelek volna, így sajnos részemről már nem aktuális.
Zotyik!(M.Zoli) Ha még érdekel a kerékszett... akkor légyszi küld el nekem a telefonszámodat mail-be ( knollj@ikr.hu)Telefonon a részleteket megbeszéljük!Köszi!
Nem, az enyém lenne bőr nélküli full ezzel a fél-bőr kárpittal. :o) Nem, nem vettem. Tudom, most jön A hang, hogy legalább 1 k...a szelvényt vegyek már. :o)
"De persze így is (bőr nélküli) full lenne. :o)" Sajnos nem az :( Egesz szep kis listat lehetne osszeallitani azokrol a gyari extrakrol amik nincsenek benne...
Nekem nem tetszik a bőr, másrészt egy-két ismerősöm, akinek volt már bőrös gépe, nem volt odáig érte. Tán az izzadtságot nem szívja úgy, mint a kárpit, vagy valami hasonló problémájuk volt.
Írtam, hogy ha igaz. :o) Nyilván csak akkor mernék belevágni, ha alaposan le tudnám informálni a kocsi előéletét*. Nekem ennél pl. az gyanús, hogy épp' most járt le a garancia. Elképzelhető, hogy valami gáz van, ami már a gar-ba nem fért bele időben és ezért szabadulnának tőle. Egyébként a kevés km lehet igaz is. Ha megnyerném a lottó 5-öst, vennék az asszonynak egy O II Elegance, (bőrön kívül) full, 2.0 PDTDI DSG gépet. Abban se lenne 4 év alatt 40e km-nél több. Tök gazdaságtalan lenne, de hát akkor mit számítana. :o)
*Bő egy éve gondoltam, le kellene cserélni az Octi-t egy 1.8T kombi automatára, amit a Palotánál árultak. Stevie írta, hogy már nagyon rég ott van, már sokat engedtek az árból. Nosza, telefon rokonnak, hogy ismerőse alaposan informálja már le a gépet. Kb. második napra ment volna - aznap reggel valaki bement és megvette...
Apropó, kiválasztottam a téligumit: Michelin Alpin A2, beszámítják az előző OFF autóm gumijait, így darabja újonnan kijön 12-ből. Van valakinek ezzel a gumival tapasztalata?
"Tudom, hogy már tárgytalan, de ilyen árak mellett én megnézném pl. ezt."
Szep, de ilyen futasteljesitmeny mellett miert nincs szervizkonyv? Legalabb az elso szervizrol. Persze ettol meg lehet jo vetel, de ha lenne biztosan odairnak...
Egyebkent meg igazad van, tok felesleges ujat venni, keveset futott darabokat is lehet talalni jo aron.
Itt ugye az 1.4-es Octirol volt szo, ilyenbol klimasat siman lehet venni mondjuk 2004-est 60ekm alatt, 2.3-2.5Mft kozott. Vagy 2003-ast, 2-2.3 kozott, nagyjabol az emlitett vagy kicsit tobb kilometerrel...
Tudom, hogy már tárgytalan, de ilyen árak mellett én megnézném pl. ezt. Ha igaz, amit írnak, nem tűnik rossz boltnak. Mármint az újhoz képest, ami rögtön veszít az árából egy csomót, ahogy kigurul a szalonból.