Igen, ez így van, nem ő a viszonyítási alap, ha az 1.8 benzines fogyasztási adataira vagy kiváncsi. Ő inkább az elérhető legjobb fogyasztási adatokat tudja.
A benzines az inkább városi autó, de én járok vele síelni (kb. 2000 km oda-vissza) és három felnőtt 10 napos sízés cuccaival, kajával azért felmegy 2300-ra. 1 tank (65 liter) benzinnel kb. 10 óra alatt kimegyek Livignóba, ez háztól-házig 986 km és nem lesz csont száraz a tank! Pesti forgalomban én 7,3-7,5 körül járok vele.
Benzines érdekelne igazán felszereltségbe nekem sem fontos a navi bar jó ha van !!Erős alatt azt értem hogy kicsit nagynak találom a kasznit egy 140 -160 le höz de majd kiprobálok egy párat nem várom el mint egy x3 4x4 től 267 le de azért ha 5 fő turazni megyek és felfelé szerpentin vagy hegy ne keljen kitaposnom a belét hogy felérjek
Nagy és erős? Nos, a nagy az még csak megvan, de erős? Mit jelent ez nálad? Mire akarod használni? Ez egy családi autó, vagyis gyorsulási versenyre nem igazán alkalmas. Normális ritmusú forgalomban nem vall szégyent, olyan mint az autók legtöbbje. Alkatrész árakat nézzél a különböző webáruházakban, de alkatrészt akarsz venni, vagy egy megbízható autót? Az évjárat lényegében indifferens, mert apróbb változtatásokon kívül nincsen lényegi különbség. Felszerelési szintek vannak, ezek a változások. Én biztosan nem vennék ill. fizetnék külön arra plusz pénzt, hogy gyári navi legyen az autóba, mert egyszerűen nem éri meg. Ugyan ez a véleményem a tempomatról, de van aki esküszik rá. Milyen motor érdekel? Diesel, benzines?
Ami a "hibákat" jelentik. Van közöttünk olyan aki már 150 ezer km-n is túl van és semmi gondja nem volt. Természetesen a szokásos éves szervizelést illik megejteni.
Van aki egy "leharcolt" példányba nyúlt bele (márkakereskedésben etették be!), de, ha igaz a hír, valamennyire megoldódott a gondja. Volt akinek viszonylag kevés km futás után a kéttömegű megadta magát, de szerintem az vagy egy hibás alkatrész, vagy egy rossz vezetéstechnika oka lehetett. Garanciában kijavították.
Apróbb hibák biztosan vannak, de lényegében ez egy megbízható konstrukció, főleg a benzines, ahol kevés a hibaforrás, de a diesel sem egy problémahalom. A mai autók özött kifejezetten megbízható és jól/ésszerű összegből fenntartható gép.
Sziasztok szeretnèk Orlando tulajdonos lenni de kicsit tartok tőle volt egy x3 om es hatalmas csalódás volt szeretnek nagy erős kinèzetű autot venni ezért néutem ki tetszenek ezek az amerikai vonalak segitséget kérnèk milyet érdemes venni 2010-11-12 évj nézegetek alkatrész milyen aron zsebbenyulos e konnyen kapható hozzá bármi és fentartási koltseg erdekel
Szigorúan dízel. Sokat megyünk, nagy távolságokra. A színe valóban izgalmas, metál festés, elvileg feketének van jegyezve, de első látásra én is valamilyen sötétkék változatra tippeltem. Attól függ milyen szögben nézem az autót :)
10 évig egy Toyota Avensis Liftback gazdája voltam, amikor egy hónappal ezelőtt eldöntöttem, hogy váltok. A szempontok alapvetően azok voltak mint a Toyota esetében, hogy az autó legyen kényelmes, megbízható, jól pakolható. Sokat vaciláltam, mikor is az egyik bevásárló központ parkolójában megláttam egy Orlandót. Abban a pillanatban ért a felismerés, hogy két jó ismerősömnek is ilyen verdája van, csak nekem estek ki a látókörzetemből. Elkezdődött a "vadászat", és szerencsém volt! Külföldi ismeretségből értesültünk, hogy Hollandiában van egy eladó autó, a család ezt az autóját a hosszabb nyári utazásaiknál használta. Beindult a gépezet és a bürokráciák leküzdésével három hét alatt meglett az autó. Rögtön ki is próbáltuk egy "rövid" észak-német, Berlini kirándulás (2600 km) erejéig és a gép átment a teszteken. Akinek az ismeretségi körömben ez van csak jókat mondott az autóról, majd meglátjuk, legyen igazuk. Hosszú utakra vettük, nem városi közlekedésre. A pótkerék kérdést olvastam, én egyből vettem rendes pótkereket. Német pályán egy lerobbanás miatti leszállítás költségét és egyéb macera megelőzését megérte.
Ennyi km-re (ha csak nem a 80 %-át országúton hajtod) nem biztos, hogy megéri (ez az én véleményem). Nem annyira olcsó manapság dieselt tartani, de Te tudod.
Egyébként a városi fogyasztása kb. azonos a benzinesével.
Régen jártam erre, "eltűntem mint szürke szamár a ködben" :-)
Látom, hogy van néhány új "Orlandós" közöttünk. Üdv nektek! És sok szerencsét kívánok az autóitokhoz!
Én a jövő héten fogok 60.000 km-es szervizre időpontot kérni, noha mi csak 3,5 éve vagyunk együtt. :-D
De még a mai napig úgy érzem, hogy tökéletes választás volt. Hiába, választani tudni kell! :-D
Egyébként egyre több Orlandóval találkozom mostanság. Legutóbb Budapesten a mellettem lévő sávban, sajna későn láttam meg, így nem tudom közületek volt-e valaki...