Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
Üdvözlet Márkatársak! Vásároltam egy ültetett Fjr-t. A kutyacsontot szeretném kicserélni az eredeti méretűre. Ebben kérném a segítségeteket, hogy esetleg van-e valakinek eladó, illetve csere érdekel-e valakit? Motoros Baráti Üdvözlettel: Janez Gomez
Még ezek megvannak!! Súgjatok a "jézuskátoknak"-bőven oda ér bárhová!!ha érdekel v.kit hívjatok bátran!!! T:20 9 246 716 Attila képek a jófogáson hamarosan itt is!! Nem tudtam ide tenni: Bagster tankbőr+tanktáska hozzá, ill. csomagtartó Givi-platnival,átalakítás nélkül-a gyári helyre SW-motech-!
Sziasztok! Csak tályèkoztatás jelleggel kèrdeznèm, hogy akinek ciripelt" alapjárat környèkèn a moci, mit cserèltetett benne? Vezèrműlancot, vagy feszitőt?
Jó néhány hónapja olvasom a hozzászólásokat, rengeteg információt és tapasztalatot lehet gyüjteni eme remek fórumból!
Hálás köszönet ezért mindenkinek!
Jelenleg csak egyetlen kérdésem lenne, hátsó ülés alatti szekcióban van két egymástól független és külömböző típusú elektromos csatlakozó. Milyen céllal vannak ezek itt? Miért vannak ezek üresen?
2004es RP11 tipusom van. Előre is hálás köszönet...
nos megnéztem, van minden, de nem világos hogy jól értem e.
nem csak a fékpedálról és a lábtartóról beszélünk hanem az ezeket tartó konzolra is gondolsz?
a másik a generátorfedél tömítése, ez nekem is csak használt van amit nyugodtan visszatehetsz ha nem volt már "kenőcsözve" és fent marad a helyén. vagy újat kell venni esetleg készíteni.
Kedves fórumozók! Szeretném segítségeteket kérni.Sajnos egy rendellenes kanyarvétel következtében szükségem lenne néhány Fjr alkatrészre 2004-es RP11.Jobboldali vezető lábtartó+konzol+fékpedál , váltókar, valamint generátor dekli+tömítés .Hátha Quatroman polcain akad valami , vagy valakinek van jó ötlete.Előre is köszönöm.
Igen, utoljára ő csinálta pár éve nekem, de utána már annyi minden összejött nála, hogy további dolgokra már nem tudott fogadni, így most már meg sem mertem kérdezni :(
elméletileg 700ml megy bele száranként, gyakorlatilag ha csak ki van öntve a régi és nincs darabokra szedve a teló akkor ennyi már sok bele, erőteljes berugózáskor át tudja lökni a szimering mellett ezért a gyár is fokozatosan visszavett a mennyiségből.
becsúsztatott szárnál lehet mérni a szintet feltöltés közben.
Bj2001 700 ml pro Holm Ölstand 79 mm Bj2002 670 ml pro Holm Ölstand 100 mm Bj2003 665 ml pro Holm Ölstand 104 mm (allerdings 1300 A)
Első teló olajatMotult tennék és 15W. Kérdésem, hogy mennyit vegyek-vigyek szerelőhöz, mennyi kell majd? 7dcl rémlik, vagy 700cm3 (?) valmi ilyen "hetes" rémlik... :))))
Tudna valaki tanácsot adni, mennyi a garantáltan biztos módszer cserét illetően a hogyan cseréld, mit tarts be és pontosan mennyi menjen bele, hogy tökéletes legyen?