Ne adj ötleteket, a táblák, a csövek el fognak tünni.
A segédcsapatok már alig várják!
Na félre a viccel!
Ha virágzó városunkban rájönnek arra mennyi lóvét lehet leakasztani egytábla be nem tartását követően...ki lesz vezényve a közeg begyüjteni. Kell a lóvé! (11 milliárd felett állunk)
Oszt...lehetne mondani és az okozott kár, a bosszúság meg ilyesmi?
Ugyan kérem, érdiek vagyunk!
Jut eszembe egytételbe olcsóbb mordályt venni, önerőből megvédeni amink még van.
Hál Istennek a keményöklü kormányunk ezt is megoldatja velünk...
Köszönd annak a közel 30 ezer lakótársadnak akik b..tak 210 őszén elmenni szavazni és annak a 9 ezernek akik meghatalomra jutatták a mostani kegyurakat.
Szóval azok akik nem tettek semmit annyit tettek, mintha igent mondtak volna rájuk a lustatságukkal..
Kiborító amikor azt látja az ember, hogy a szellőzőcsövek ferdén vannak betéve, ennélfogva a tetejére kerülő fekete műanyag sose lesz az út szintjével párhuzamos. Nálunk a Mecseki utcában három is van ami kiáll a szintből különböző magasságokba, és persze a tető darabokra tört már egy el is tünt. Az utca meg mint egy aknamező. Nem látjuk még a szándékot sem, hogy rendbe legyen téve.
Közben mindenfelé elhelyezett út(el)irányító táblákkal találkozik az ember amiket csak úgy otthagytak bár már nincs építkezés ami lezárná az utcát.
Nagy kedvencem az M7 lejárónál gonosz szándékból egyirányúsított menekülő útvonal aminek semmi értelmét nem lehet kitalálni. Lényeg az hogy nem lehet a Bem téri lámpát elkerülni és jó nagy dugókat okoz a lehajtásnál mikor munkából hazatárve a leállósávon araszol az érdiek tömege. Köszönjük ezt a gondoskodást amivel vezetőink biztosítanak nekünk egy negyedórás pihentető araszolást az egész napos rohanás után.
Esetleg még lehetne fokozni azzal, hogy a felső parkváros felé sem szabadna a lejövő forgalmat engedni, kizárólag a jobbra való útirányt lehetne engedélyezni a Bem tér felé, és a Sóskúti úton, majd jobbra a Fuvaros felé a pálya alatt szabadna a felső parkváros felé elmenni. Ezzel lehetne akár félórás pihentetőt is garantálni a leállósávon. Rajta remélem jó ötletet adtam....
ha jól emlékezem az ilyen bosszankodásokra írta annak idején a kormosbence,vagy hogy is hívták, hogy 2010 őszén tetszettek volna gondolkodni.
Az eső után esőkabát metódus, na az most igen.
Hát most teljesen egyet tudok ilyenkor érteni a fentebb emlegetett -és a most bosszankodó,(de 2010-ben fotelforradalmárkodó) által a fórumról kitiltott- személlyel.
Most Én is előveszem a tükröt és tartom. Nos gondolkodtunk, nem?, na akkor igyuk a levét. 2014-ben gondolkodunk igen? na akkor majd éppen ideje lesz.
A számonkérés majd csak akkor jöhet el, ha a fentebb említett cselekmény 2014-ben megtörténik, sajna addig szívacs.
Megjegyzem a balatoni úton az Aranyos utcánál is ténykednek valamit. Tartok tőlle, hogy ott is lesz egy szükitett gyalogátkelőhely. Gondolom ez is származhat olyan fejekből,akik nem hazai földből eredtek, vagy csak a nép pénzén lettek doktorok.
Az autós, motoros csak egy kiszorítandó problémahalmaz. Nem az a célja neki, hogy gyorsan és a lehető legkevesebb kellemetlenséget okozza magának és a környezetének közlekedjen, hanem kizárólag a bosszantása a helyi potentátoknak. Ezért ahol lehet, be kell neki tartani. Leszűkíteni, korlátozni, megsarcolni. Most a casco-ra tesznek 15% különadót. A kötelező 30%-os megzsarolása után. Annak is, aki B10-ben soha nem okozott személyi sérüléses még koccanást sem. Majd kevesebb jut a casco-ra.
Évek óta mondom, hogy ki kell tenni a város határát jelző táblák mellé egy 30 vagy 15 km/ó-s korlátozást. Kivéve a gyevi bírót.
Majd megtanulja az a büdös ....s autós, kiért van a virágzókert város. El lehet menni, ha nem tetszik a rendszer.
Hasonló bölcs előrelátással alakították ki a Lőcseyn is a buszmegálló/terelősziget komplexumot. A buszmegálló közvetlenül a sziget után van, tehát ha megáll a busz, nincs mód a kikerülésére. A bátrabbak a terelősziget bal oldalán, a szembejövő sávon kerülnek. Nem vagyok biztos benne, hogy szabálytalanul, hiszen nem előzésről hanem kikerülésről van szó.
Én nem tudom kik, és miért dolgoznak azért, hogy a városbéli közlekedésünk egyre nehezebb legyen, de abbahagyhatnák!
Az ok, amiért ezt leírom, hogy a Balatoni úton elkezdtek terelőszigeteket építeni. Például a Sárd utcai kereszteződésnél, a Mentők előtt. 35 éve élek ezen a környéken, de két balesetnél többre nem emlékszem.
A terelőszigettel leszűkítik a kereszteződést, ahonnét eddig is nehezen lehetett kikanyarodni.
Aki a Balatoni útról akart balra nagyívben fordulni, középre húzodott, és mellette elfért az egyenes forgalom.
A sziget miatt most meg kell állnia annak, aki tovább haladna, mert annyira leszűkült a hely.
Kinek jó ez? Csak költsünk erre is, ha nem is hasznos? Hol van a közlekedési tanácsosunk, képviselőnk?
Tegnap délután, Martonvásár felől jöttem be a Tesco felé. Valamilyen kerékpáros verseny lehetett, mert az elkerülőn 10-15 kerékpárost kerültem el, mindegyik viselt volt rajtszámot.
Rendesen tekertek a fiúk, annyira, hogy három kerékpárral behajtani tilos tábla mellet mentek el, figyelembe sem véve, azokat.
Kérdezem, hogy minek a tábla, ha a verseny szervezői, és a résztvevői sem ismerik?
No! Csak felébresztem ezt a topikot a klinikai halálból.
Ki tudja megmondani, mi épül az Ercsi út végénél, a körforgónál? Teljesen kész egy új kihajtó. Betonplacc is került oda. Benzinkút? Nem látok nagy tartályokat leásni a földbe. Autópálya rendőrörs? Tecsónak kicsi, újságosnak nagy terület.
Addig nem lesz Érden rend amíg a polgárőrség vezetője MÉH-telepet működtet Csepelen. Szabad a vásár azoknak akik begyűjtik a begyűjteni valót, az éj leple alatt, suttyomban.
A beruházó NIF Zrt. és a kivitelező DSE Konzorcium egy közös lakossági fórumot tart Érden április 3-án 18.00 órától a Finta rendezvényteremben (Velencei út 29.), a Tárnok-Kelenföld közötti vasútfejlesztési projekt általános és Érdet érintő részeinek bemutatása érdekében.
Falfirkák, nem működő liftek: vandálok pusztítják az elővárosi vasúti megállókat. A milliárdos EU-s fejlesztésből nem jutott térfigyelő kamera, talán majd most. Tovább »
"Ezek a járatok a lezárás idején az M0-M6 csomópontján hajthatnak le az autóútról és haladhatnak az M6 autópálya – a lezárás idejére díjmentessé kijelölt szakaszán – Érd felé – közölte a NIF."
"az M6 autópálya M0 autóút és Érd-Észak csomópont közötti szakasza, amelyet a lezárás idejére a tehergépkocsik számára is díjmentesítenek."
Igen. Mondjuk úgy, hogy az épített környezet alakítása a hivatásom. És amit mondasz, az alapvetően igaz. Amit én mondok, az pedig egy tervezési alapelv: egy mérnök vagy egy politikus ne akarja meghágni az emberi természetet. Nem fog menni. Sokat lehet alakítani az emberek viselkedésén és sokat lehet alakítani a kultúrán is. De nem olyan módszerekkel, mint amiket városunkban gyakorolnak. Voltak korok és még lesznek is olyanok, amikor a mérnök társadalom elhiszi magáról, hogy képes meghatározni az emberei természetet, s lesznek korok, amikor erre megbízást is fog kapni. Élhetetlen lakótelepek, lakhatatlan városrászek, szlömösödő közterületek, bűnözés és mocsok a válasz rá. Törvényszerű. A világ minden táján.
A közlekedésben, amíg ilyen állapotok vannak a közterületeken, addig csak a megértés és a tolerancia segít túlélni. (Ezek egyébként sem ártanak nekünk.) Feltételezni kell, hogy azt a kis gires-gödrös, jó esetben burkolt sávot az autós, a kerékpáros és a gyalogos is azért használja, mert nem talált jobbat. Közlekedjünk úgy, hogy bármikor felbukkanhat bárki az úton.
És jelezzük a térképen a veszélyes helyeket. Hogy fel tudjuk mutatni: mi szóltunk!
(1) Kisajátítás, a kerékpár az épületet Váci út szélén megy. Ezt biztosan megpróbálták, s minden bizonnyal akadályba ütköztek.
(2) Vagy a járdát, vagy a kerékpárutat az innenső oldalon hagytam volna. Ennek egy szépséghibája van, az épület megközelítése deréktájon van. Megvizsgáltam volna, hogy lehet-e csak déli irányból odavezetni a járdát vagy a kertkapuját áthelyezni déli oldalra (a közterületi kapcsolatot biztosítani, de áttetetni, ha már nem engedte a kisajátítást.
(3) Ha az előző kettő nem megy, akkor a kerékpárutat elvenni onnan. A remiz másik oldalán van a metróállomás, ott is meg egy kerékpárút, az is áthalad a vasúti töltés alatt, s a töltés túloldalán csináltam volna egy elágazást (Újpest központ és Váci út irányába).
De persze könnyű nekem, kívülről mindig könnyű bekiabálni. Egy biztos. Ami megvalósult és amit most használni lehet, az nonszensz. A gyalogosokat egy bokorsorba vezetik :O