Nem lehet, hogy már volt javítva az a csatlakozó? Mármint esetleg a csatlakozó ki lett váltva forrasztással, azért nem találta? És mosta forrasztás adta meg magát.
A hasznos információk után rögtön szóltam a szerelőnek és még időben vissza tudta mondani a kapcsoló rendelését ,amúgy 13 eFt-ért volt.Az elosztót az istenért nem találta ,pedig lebontotta a baloldalt teljesen. A probléma megoldódott egy kerülővezeték beépítésével.
A gépen most már két kerülő vezeték van beépítve!
Érdekesség képpen az előremenő világítás vezeték és a kapcsolótól induló vezeték az "A" oszlopon lévő elosztóig. Ezek szerint az első világítás vezetékrendszere egy kalap szart nem ér!!!!!!!!!!!
Az 1.8-ast nem ismerem, de a bekapcsolod a klimát, akkor a jelenség csökken ? Ugyanis ha jól tudom, az el kellene inditsa a ventillátort alsó fogozatban
Hibajelenség: Felfő a víz, a túlnyomástartályból gőz tör ki.
Oka: Nem kapcsol be hosszas állás, vagy városban tötymörgés közben sem a 2 első ventillátor.
Észrevétel: A vízhőmérséklet jelző nagyjából félúton megáll, onnan tovább nem megy, hiába nagyobb a hőmérséklet nem a valós adatot jelzi egy idő után / vagy nem tudja a valós adatot jelezni.
Ami kizárva: Ventillátormotor hiba, kapcsoló lett ideiglenesen rákötve itthon, amíg nem jövünk rá, a ventillátorok tökéletesen működnek. Víz nem szivárog, keringés van rendesen, "hőcsap" nyit.
Kérdés: Mi lehet a hiba? Valami érzékelő ment tönkre? Esetleg valaki azt megtudná mondani, hogy hol találom az autóban a vízhőmérséklet mérő szenzort? Lehet hogy azzal akadt gond.
Azért itt kérdezem, mert a környéken egy normális szerelő sincs, ezek pedig akik erre vannak, semmit sem kezdenek vele, csak húzzák az óradíjat.