Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lowspeed Creative Commons License 2017.07.20 0 0 30782

Szia!

 

Köszönöm a választ.

 

Sajna én nem értek hozzá. Tudsz esetleg segíteni? Pest közelében lakom.

Előzmény: MBman (30773)
AAAAAAAAAAAAAAA
MBman Creative Commons License 2017.07.20 0 0 30781

Bonyos hőmérséklet felett a DTH motor nem izzít.

Előzmény: Dani7917 (30778)
MBman Creative Commons License 2017.07.20 0 0 30780

A 0787-es képen látszik, hogy a keresztartó kivétele nélkül nem érdemes a klímabox cserében gondolkodni.

Előzmény: __Seth__ (30777)
Berg650 Creative Commons License 2017.07.19 0 0 30779

Udv

 

Nincs valakinek elado x20xev motorja Tatabanya környékén?

 

Dani7917 Creative Commons License 2017.07.19 0 0 30778

Sziasztok!

 

Én is szórakoztam kicsit a kocsimmal, főleg a műszerfal esetén.

Úgyis kiderült hogy az visszajelző égők fele kiégett.. Fel se tűnt nekem, hogy ezek hiányozhatnak... egy másik akksin teszteltem le az égőket, főleg hogy nem látni az izzószál-szakadást... Attól még nagyobbrészük nem égtek.

 

Rendeltem hozzá ledes égőket is... és rádöbbenek hogy felesleges volt.

Úgyis a ledes égők lereagálják a maradványfeszültséget is, tört ezred részét is... amit egy sima égő nem érzékel.

Az index bekapcsolása esetén a háttérmegvilágító ledek is alig érzékelhetően villogtak..

Az akksitöltő jelző lámpa esetén, nem alszik ki indítás után, csak akkor ha gázt adsz..

 

Vajon az utastérbe levő megvilágító ledek normálisan fognak működni?



A másik ami feltűnő, az izzitás visszejelző égő sehogyan nem ég indításkor, még ha berakom a normális izzószálasat is, akkor se... vajon hol lehet a gond?

Találkoztatok ilyen problémával? Megnéztem a kábeleket is, nincs szakadás, etc..

 

 

 

 

 

 

__Seth__ Creative Commons License 2017.07.19 0 0 30777

Erre is gondoltam, de alapvetően nincs még vele komolyabb baj, van egy kis holtjátéka a kormánynak, de mikor megvettem az autót 2008-ban akkor is ugyanilyen volt...

 

Tegnap kicseréltem a műszerfalat, közben megnéztem, hogy hogyan is lehet kivenni a boxot, a kiszedése még lehet, hogy annyira nem is vészes, de a kábelezése változatlanul kínai még nekem...

------

 

Felkerültek a zender cuccok is az orrára: https://drive.google.com/open?id=0B5guba62pVUFbnhQMGJXQVZuNkk

 

+ Ha érdekel valakit, hogy mennyit melózik a vectra hátsó futóműve, ráadásul ott ahol még az út is egész jó az itt megnézheti: https://www.youtube.com/watch?v=nFLPNoad2vw&t=6s

 

 

 

Előzmény: Ascer (30776)
Ascer Creative Commons License 2017.07.19 0 0 30776

Szerintem ez pont olyan pontja a szerviznek amikor érdemes már egy kormánymű felújítás is így egyben cserélhető azzal.

Előzmény: __Seth__ (30775)
__Seth__ Creative Commons License 2017.07.18 0 0 30775

Nem tudom mi okozhatja, esetleg egy opelszerviz rá tud nézni tech2-vel.

 

Ascer: akkor bele sem fogok... köszi az infót :)

 

Lowspeed: nekem is ilyen mindkét oldalon, de elvben ezt nem olyan nehéz javítani.

Előzmény: MBman (30770)
indexvisitor Creative Commons License 2017.07.18 0 0 30774

Hali. Nekem kettő is van, mindkettő pont így néz ki. Az egyik ezen kívül nekem is teljesen oké, motorikusan meg mindenhogy. Én is kasztnishoz készülök vele.

Előzmény: Lowspeed (30772)
MBman Creative Commons License 2017.07.18 0 0 30773

A gazdaságosan javíthatóság kérdése sokmindentől függ, pl mennyiért tudod javítani, illetve neked mennyit ér a kocsi. Ki kell vágni a rozsdásrészt, és cserélni a hossztartókat. Ez akár még otthon is javíthat, ha van CO hegesztőd. Az autó alját sokkal egyszerbb olcsóbb javítani, mint a fényezett elemeket.

Előzmény: Lowspeed (30772)
Lowspeed Creative Commons License 2017.07.17 0 0 30772

Sziasztok!

 

Van egy Vectra B-m, mely alján található egy elég aggasztó rozsdásodás mind a két oldalon, az első ajtók vonalában.. Szerintetek javítható még gazdaságosan, vagy nincs már értelme?

A kocsin több elem is javítandó(küszöbök, ajtók, rendszámtartó stb..), ellenben motorikusan tökéletes. Novemberig van rajta műszaki.

 

Ezek a képek:

 

A válaszokat előre is köszönöm.

Üdv,

Gergő

AAAAAAAAAAAAAAA
Ascer Creative Commons License 2017.07.17 0 0 30771

Szia, Én már cseréltem, de nagy szopó, semmilyen értelmes kulcs nem fér oda így csak milliméterenként lehet ráhúzni, és a ráfeszítés sem épp lett megoldás. Nekem egy ilyen csere után úgy elkezdett kopogni a kormánymű hogy iszonyat...

Előzmény: __Seth__ (30767)
MBman Creative Commons License 2017.07.16 0 0 30770

OP Commal nem tudtam rácsatlakozni a központizár vezérlőjére. Arra gyanakszom, hogy valami gáz lehet vele, ezért nem is működik a távirányítóval a centrálzár. Mármint a vezérlőben maga a programozható rész nem működik, ami a távirányítókat kezeli, illetve amit állítgatni lehet op commal. A teljesítmény része (relék), amik a motorokat mozgatják, az működik.

Előzmény: __Seth__ (30762)
Tepi90 Creative Commons License 2017.07.16 0 0 30769

Már hívtam, sajnos most neki sincs. Csak javításban tud segíteni, de nem akarom, hogy napokig szétszedve legyen az autó. Napi használatban van. 😣

Előzmény: indexvisitor (30758)
Sankaka Creative Commons License 2017.07.16 0 0 30768

Nagyon szépen köszönöm, igényt tartanék rá! :)  Holnap reggel írok mail-t, jelenleg nem vagyok sajna gépközelbe.

 

 

Előzmény: indexvisitor (30764)
__Seth__ Creative Commons License 2017.07.16 0 0 30767

'96 X20XEV-en kormány axiál csuklót cserélt már valaki otthoni körülmények között? Megoldható? Vagy a szűk hely miatt csak a bölcső megbontásával lehet hozzáférni?

__Seth__ Creative Commons License 2017.07.16 0 0 30766

Amikor nekem vacakolt a kpzár akkor a vezérlőre is gyanakodtam és ki is cseréltem, maga a kpzár ugyanúgy működött tovább minden tanítás nélkül. A távirányító persze nem.

Előzmény: Dani7917 (30765)
Dani7917 Creative Commons License 2017.07.16 0 0 30765

Ha nincs távok hozzá, akkor programozhatom? Riasztó ellenére?

 

Előzmény: __Seth__ (30762)
indexvisitor Creative Commons License 2017.07.16 0 0 30764

Nézd van nekem, írj egy címet, elküldöm ha kell

 

 

 

Előzmény: Sankaka (30756)
__Seth__ Creative Commons License 2017.07.16 0 0 30763

Persze ha nincs távirányítód akkor elég csak átrakni az új vezérlőt és működni fog.

Előzmény: Dani7917 (30761)
__Seth__ Creative Commons License 2017.07.16 0 0 30762

Akkor lenne plug & play, hogy ha a távirányítót is együtt cseréled a vezérlővel, abban az esetben nincs szükség újraprogramozásra.

Előzmény: Dani7917 (30761)
AAAAAAAAAAAAAAA
Dani7917 Creative Commons License 2017.07.16 0 0 30761

Sziasztok tagtársak!

 

Felmerült bennem 3-4 kérdés:

 

1. Riasztós központi zárvezérlőnek van saját beégetett kódja? (gondolom nem tüntetik fel a matricáján?)

2. Ha berakok egy másik egységet a kocsimba, ugyanúgy mehet tovább (plug and play)?

Vagy hagyjam fenébe az egészet?

 

MBman társunk OPCommal nem tudott belépni a központi zárvezérlőbe, attól még reteszel, zár nyit (tanksapká zárja néha nem)

 

__Seth__ Creative Commons License 2017.07.14 0 0 30760

Huh, ez egész jól sikerült préselés lett :) Ezek nekem jól sikerültek, minden szilent a helyére került, a stabpálca szilentjeit már én cseréltem. Mindenesetre köszi a tippet! Erre sem gondoltam volna pl, hogy cserekor ilyen is felmerülhet. Nekem mondjuk az alsó lengőkarokat sikerült fejjel lefelé visszatennie a szerelőnek, passzolt végülis és csak azért derült ki mert a xenon szintezőt csak a helyes állásban lehet rögzíteni.

 

Megtaláltam végül a bűnöst: a fékbetét rögzítő kereszt alakú rugó adta fel a harcot és az egyik fékbetét tudott mocorogni... persze mire kiderült ki lett cserélve a híd tartó 4 szilenten kívül szó szerint az összes a fenekében :D De jobb is lett sokkal egyébként.

 

A xenon szintezőt is sikerült beüzemelnem, az is szépen teszi a dolgát, beraktam egy akkuburkolatot is, így egész pöpec lett a motortér :)

Előzmény: dieselzoli (30759)
dieselzoli Creative Commons License 2017.07.14 0 0 30759

Szia Seth!

 

Én is kicseréltettem hátul a futóműben tavaly minden szilentet és egyszer csak azt vettem észre hogy nyüszög. Akkor is ha be és kiszálltam az autóba és akkor is ha hullámos úton mentem. Akkor láttam hogy a bal hátsó kerék nem jól áll. Nos a bal hátsó alsó lengőkar belső szilentjéről lecsúszott a lengőkar! Szarul préselték bele az új szilentet.

Előzmény: __Seth__ (30749)
indexvisitor Creative Commons License 2017.07.14 0 0 30758

Hali. Debrecenben tudok valakit, 7000 a TID kijelző, gondolom javított, de beszámolja a hibásat akkor olcsóbb. Én is veszek tőle, az egyik vectrámban semmi nem látszik szinte belőle, a másikban még tűrhető.

Előzmény: Tepi90 (30751)
indexvisitor Creative Commons License 2017.07.14 0 0 30757

Megnézem, nekem azt hiszem van, vasárnap jelzek ezzel kapcsolatban. Ha megvan és nem törött egy borítékban feladom a címedre ingyen is.

Előzmény: Sankaka (30752)
Sankaka Creative Commons License 2017.07.14 0 0 30756

Közben a régin megtaláltam a gyári számot :)

 

Viszont sehol nem találok eladót... Vezetősín lehet a neve. A gyári száma: 90 464 526

 

Itt is egy kép róla:

 

http://www.autozuz.com/wp-content/uploads/Suport-bara-fata-OPEL-VECTRA-B-90464526.jpg

 

Na ilyet nem fogok sehol kapni... :(

Előzmény: MBman (30755)
MBman Creative Commons License 2017.07.14 0 0 30755

Szerintem nem fog menni, nem áll meg. Gyárilag kiálló stiftek vannak, amik melegen el vannak nyomva. Ha a stiftek nincsenek meg, akkor nem lehet szerintem felerositeni. Lényegében ez tartja a lokost. Esetleg átmenő süllyesztett fejű csavarral. Kívülről pedig glettelni, fényezni.

Előzmény: Sankaka (30754)
Sankaka Creative Commons License 2017.07.14 0 0 30754

Ragasztással vagy műanyag hegesztéssel gondoltam (karosszériásom). Találtam neten videót, de úgy láttam, hogy ez a pici rész belecsúszik a nagyobba, ami a lökös belső oldalára van fogatva. Nekem ilyen alapból nincs (gondolom trehányul rakták össze korábban), csak a kerékjárat felőli csavarral van megfogatva...

Előzmény: MBman (30753)
MBman Creative Commons License 2017.07.14 0 0 30753

Tudom, mire gondolsz. De ha lenne ilyen felfogató elem, azt hogy fogatnád fel a lökösre? Átmenő csavarral tudod max, de az meg hogy néz ki?

Előzmény: Sankaka (30752)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!