1250 K9 es Banditra vennék sportdobot. Nézegettem egy két márkát a drágábbakból (YOSHIMURA, AKRAPOVIC) az olcsóbbakból (FINSTER, BODIS), kinek mivel milyen tapasztalata van, érdemes-e 100 e Ft környékén kiadni egy dobra aminél a hangerő emelése lenne a lényeg (persze hogy néz ki az sem mind1 és mennyire strapabíró) :)).
Érdemes FINSTER - BODIS kategóriában gondolkodni vagy felejtős, fontos hogy legal legyen vagy nem (rendőrökkel itthon és külföldön mennyire kell számolni)?
Ez a gumi esőben is kiválóan teljesít a lágyabb keverék miatt, viszont érdekes, hogy szárazon-hidegen meg csúszik...
A Suzukik vázgeometriájához kiválóan illik egy Metzeler, Pirelli sport-túra gumi. Gyári méretű Metz M3, vagy M5-ös gumit keress. De esőben gyengébben teljesítenek egy picit...
Egy kis segítséget szeretnék tőletek kérni! Van egy Suzuki Bandít 600ccm gépem,2004 kiadás N változatban. Kérdésem a következő volna:Hátsó kerékre szerintetek jó ötlet a 150/60 R17 méretű gumit felrakni? Mivel a 160/60 a gyári méret.Csak mert nekem most a 150 van fent Bridgestone Battlax BT090R és az a problémám,hogy még csak 5000km van benne és csak magam járok szinte nem viszek senkit,de már most a közepén annyira elkezdett kopni,hogy középen elérte már a kopás jelző szintet.A gumi nyomás 2,5 bar gyakran szoktam ezt is ellenőrizni. Ráadásul olyan helyeken járok mostanában ahol sok a kanyar és lehet döntögetni rendesen és ennek ellenére is már nagyon kopik.Nem szoktam rugatni semmi ilyet nem teszek vele és még is.Ráadásul októberben műszakira kell vinnem. Ha van valakinek ötlete vagy esetleg bevált gumi típus az kérem írja meg,mert úgy tudom egy ilyen gépen kb 10-11ezer km ki kellene bírnia. Valamint érdekelne,hogy kb a gyári lánc mennyi km bír ha rendesen ápolva van. Mert azt hallottam róla,hogy kb 30 ezer km ki kell bírnia ha szépen használják a motort. Erről is érdekelne az infó,hogy csere esetén ki milyen láncot javasolna. Fontos volna a válaszok számomra!
Segítségeteket nagyon köszönöm előre is! Széles utat mindenkinek!
Az sztem még elfogadható. Gixereken 18e km után már levesszük, amikor el kezd nyúlni. Onnantól kezdve nagy a szakadás veszélye, és már láttunk motort a finanszírozó bankra hagyni emiatt!
Múltkori eladó cuccok még egyszer bővítve, képpel. Sőt azóta mindent meg is találtam. :))
LSL bukógomba szett GSF 1200-re, vázra szerelhető, esésmentes, egyik vázrögzítő alu bütyök kissé viseltes, mert megszorult leszerelésnél... irányár: 20.000 Ft (új ára 30-35e, ahogy néztem)
LSL lábtartó magasító GSF 1200-ra, pár centivel hátrébb-feljebb lesz a lábtartó, sportosabb lesz az üléspozíció. Van hozzá hosszabbítás a váltórudazathoz. Ár: 5.000 Ft, új árát nem tudom.
Fabbri double bubble plexi GSF 1200-ra, füstszínű. Ár: 10.000 Ft (új ára 25e Ft körül).
Akit érdekel valami, keressen mailben bizalommal. :))
jogos. Ha jol latom, akkor a kodja imetben S0BN60ST. Kep itt van rola, ez minden ami a kepen van (a parketta nem jar hozza, viszont csavarok sem, hacsak nem talalok csavar valamelyik borondom aljan). az arat nem kell nezni.
Shad 42-es dobozhoz van egy topcase doboztartom elorenyulo vassal. Bandit 00-04-re, de sajnos a csavarok mar nincsenek meg ra. Kell valakinek? Az aron raerunk alkudozni, csak a szandekot jelezzetek ha erdekel,mert ha nem kell senkinek, mashol is meghirdetem
Azért én ezt nem értem teljesen. A láncspray úgy tudtam azért kell, hogy a láncszemek közötti tengelyecskék kenőanyagát benntartó o vagy x gyűrűk ne száradjanak ki, vagyis a kenőanyag benn maradjon. Ha én ezt nem kenem, akkor egy idő után az UV sugárzástól és szárazságtól összezsugorodik, vagy szétmállik ez a kis gyűrű, a kenőanyag elfolyik, kiszárad és a lánc lazul és zajosodik. De mitől nyúlik? A láncspraytől nem lesz keményebb a fém szerintem....
" Kíváncsi leszek a végeredményre. Mondjuk a Safety Hungarin 50 fölé nem nagyon mennek. És kíváncsi lennék monjuk 150-nél egy kenetlen lánc milyen hőt termel."
Nyilván több hőt termel, mint kenve, de inkább a kenés hiányából adódó kopás, ami tönkreteszi a láncot. Ha a hő nagy szerepet játszana, akkor a O-gyűrűt nagyon hamar hazavágná szerintem.
Ha minden igaz, ilyen Banditom volt, ami a gyorsan múló sportmotor-őrületem áldozatává vált jópár éve: http://totalbike.hu/tesztek/bandit/ Ilyen fejidom, 1200 ccm, karbis.
Na ehhez találtam egy ún. double-bubble plexit a kanapé alatt a minap. Sőt, gyanús, hogy egy LSL bukógomba szett is lapul még valahol konzolostul.
Ha valakit érdekelnek jutányos áron, dobjon egy mailt a gerzson156@freemail.hu címre.
Nekem a DID most jár 18kilónál eddig egyszer kellett állítani. Sztem ehhez hozzájárult a mekkoji is. Ja és az óvatos jobb csuklóm :) A gyári pont 18 kilónál lett ives javításra érett.
Hja, a gyári láncot 30e-nél cseréltem, gondoltam RK, gyárit veszek így RK GXW-t raktam fel.
Még talán elmegy, max. 20-23e körül, a szerelő szerint, szóval nem örülök neki, nekem egy lánc menjen már 30 ezret...:-) Karesztól már megvan a DID, most erre leszek majd kíváncsi, ha 22-23e többet megy akkor ok.