Szia, gondolom mindenki egyetért azzal a tanáccsal, hogy... keress egy jó szerelőt, mert sajnos alkatrészcserélőhöz vitted :) talán itt a fórumon lesz pár okos ötlet!
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni. Mi lehet az oka, annak, hogy a kocsi motorja visszaváltáskor, megálláskor leáll, ilyenkor megjelenik a töltés lámpa. Eddig mindig sikerült újraindítani. A szerelő nem találja a hibát, szerinte jó. DE azért cserélt alapjárati motort, gyertyákat, injektort, akkumulátort, fojtóház kitisztítva.... (most már rángat is, szerintem egyre rosszabb az eredmény)
Sziasztok ! Segítséget kérek, van egy 1.1 C3 a családban. Megálláskor a hibajelző lámpa kivillant azóta is villog . Az autó legyengült, mintha nem menne valamelyik henger. Szerelőig mehetek vele vagy inkább tréler lesz ?
nekem akkor csinált ilyet az autóm (mondjuk az nem citroen volt) amikor a csomagtartó ajtóba vezető kábelköteg megtört vagy kidörzsölödtek benne a kábelek szigetelése. Véletlenül feszültséget kaphat. Próbát megér.
Sziasztok! Olvasgatom a topicot, úgy tűnik, itt nem szégyen kérdezni, ha gond van. Én is élnék a lehetőséggel, hátha van, aki tud tippet adni.
Kisautónk (2004-es C3) úgy viselkedik feleségem szerint, mint egy kiskutya: ha nyitja a kulcson levő gombbal a bezárt autót, akkor a hátsó ablaktörlő töröl 5-6-ot. (mintha a farkát csóválná... :)
Ha bezárom, és újra nyitom, akkor már nem csinálja. Csak ha egy kis idő eltelik a zárást követően. Mi lehet ez?
Van egy Citroen C3 1.6 HDI (2011. Aprilis) gepjarmuvem.
Kozelitek a 120 ezer kilometerhez. 105-ezernel volt egy nagy szerviz, semmi extra csak a szokasos dolgok csereje.
Nem talalom a szervizkonyvem, valaki le tudna irni mire szamithatok a 120-ezres szerviznel? Az autoval semmi problemam nincs. Leszamitva egy honappal ezelott elszakad az ekszij az egyik elgorbult gorgonek hala,de ezek ki lettek javitva.
100-ezer kilometerrel vettem pont egy nagyszerviz utan szoval szamomra az elso szerviz lesz.
Megbizhato szerviz tippeket is nagyon szivesen fogadok!
Ha valaki esetleg sajat maga szerzi be az alkatreszeket( mert ismeroson keresztul olcsobb) arra csunyan neznek a szervizben? Egyaltalan erdemes ezzel foglalkozni idot szanni?
Sziasztok, cserélt-e már valaki ajtótömítést a C3-ason (2005.-ös)? Úgy látom ragasztva van. Hogy jön le (esetleg hajszárítós melegítés?) ill. bontóból tudnék cserét szerezni, azt mivel, hogyan kell felragasztani? (A gyári öntapadós, vagy azt is valami "trutyival" ragasztják fel?) Köszi minden infót előre is.
Van a páromnak egy c3 1,4 HDI típusú kisautója és most a hidegekben pontosan -10 C alatt nem indul viszont mikor kb -6 C volt pöccre beindult. Már cseréltem aksit és fel SPURIZTAM de mégse indult el ma reggel -14 C. Sajnos nem prémium lett bele tankolva. Viszont mikor elindult egy kicsit füstölt de fehéren.
Lehet hozzá kapni (gyári) biztonsági rugótányért. (kb. 13e Ft/oldal) Ha az rajta van, megúszod az összes egyéb költséget, mert lábon hazamegy az autó.
Mondjuk a PSA bekaphatja, mert erre szerintem nyugodtan csinálhatott volna visszahívást (lásd a Suzukinál is volt nemrég), nem az első C3-nál jött ez elő.
Bal első rugótörés: Autómentő (3,5Km) 4000.- ; 2db első rugó (alkatreszek.hu) 15000.- ; jobb első stabilizátor kar 5800.- ; féltengely gumiharang 5500; szerelési díj (6ó) 31000.- ez így összesen elég húzós volt egy rugócseréért :(
Sziasztok! van eggy citroen c3 1.4 hdi-m szervízben azt mondták hogy a porlaszók rosszak és mondtak eggy összeget ami nagyon megütött és abban az árban tudtam venni eggy 80 000km es törött peugeot 206 hdi-t :) motor átlett raka de a magasnyomású szivattyú az nempasszolt így az maradt a gyári. de az ató még mindíg nem indul van valakinek tipp hogy mi a baj? esetleg magasnyomású szivatttyú? vagy computer? köszönöm a segítséget előrre!
Citroen c3 (2002) elromlott a gyári rádió, milyen rádiót vegyek bele? Usb-éset szeretnék, de nem tudom, hogy mire kell figyelni, hogy jó legyen az autóba :( Köszönöm szépen a segítséget! P.Anna
Ha jól rémlik, a bal és jobb tompított külön biztin van. Azokat nézted? Mert annál is van olyan, hogy jónak látszik, de mégsem... A lámpa hátuljánál van egy nagy csatlakozó, azt is csatold szét, nézd meg esetleg nem oxidos-e, ha van kontakt spréd, fújd be.