Keresés

Részletes keresés

Csoki bácsi Creative Commons License 2009.06.15 0 0 7071
Arról sajnos nincs ajtósból képem :-(
Annak is ilyen ajtaja van?
Előzmény: BGab (7070)
BGab Creative Commons License 2009.06.15 0 0 7070
Nem tudom, csak tipp, de nem lehet, hogy inkább KAZ-143, ex.BOP-320?
Előzmény: Csoki bácsi (7069)
Csoki bácsi Creative Commons License 2009.06.15 0 0 7069
Véleményem szerint KAZ-159 ex BPF-008.
Előzmény: EKM-765 (7067)
KNL-241 Creative Commons License 2009.06.15 0 0 7068

Szia!

 

Értem én, hogy gyakorlatilag egy a kettő, de a haonos cikkben az a busz KNL-245 retusa, a kecskeméti vasútállomás előtt, amint suhan Helvéciára, vagy Ballószögre!? Ergo újságíró kollégának nem jött össze az "átverés"... :D

 

Izsáki út 4 sávosítása leghamarabb jövőre szeptemberre készülhet el, az önkormi választások előttre... :) Ha akkor nem, akkor újabb 4 év.

Északi elkerülőről ennyit találtam: http://www.nif.hu/fejlesztes/318  , http://www.nif.hu/fejlesztes/616 

 

Állítólag petőfivárosi nyugati elkerülőre is lesz pénz!?

 

 

Előzmény: suexID (7065)
EKM-765 Creative Commons License 2009.06.15 0 0 7067

Sziasztok!Ennek a kocsinak tudja valaki ex rendszámát?

Köszi.

bence56 Creative Commons License 2009.06.15 0 0 7066
Az északi elkerülő utat már kb 40! éve igérgetik, de most talán elindult valami.

A fejlesztésekről annyit, hogy nálunk (Mátyás ki. krt. 43) normálisan megcsinálják a buszmegállót.

A buszokon lévő monitorokon egyre gyakrabban látom én is a pontos időt. Így a már említett BPF 079 mellet a BPF 099 és a GVM 008-n láttam.
Előzmény: suexID (7065)
suexID Creative Commons License 2009.06.15 0 0 7065
A Cívis 18 gyakorlatilag Volvo 7700A, csak átnevezték.

A Széchenyi tér megszüntetése már évek óta téma, de szerintem nem fog megvalósulni. Erről a nagy közlekedési reformról is mindig csak a duma megy, mint az Izsáki út 4 sávosításáról, meg az Északi-elkerülő megépítéséről. Egyik sem fog megvalósulni a közeljövőben.
Előzmény: KNL-241 (7064)
KNL-241 Creative Commons License 2009.06.15 0 0 7064

Már nem azért, de a haon-os újságíró kolléga sem látott Cívis 18-at... A kecskeméti vasútállomás előtt nem is tudom mit keresett volna valaha is... :D

 

Suexid kollégának:

Ha jól tudom, 2014-ig van szerződés a Volánnal... Addig szerintem se lesz sok változás...csak ugye 2012-ben dupla akkora kórházunk lesz egy helyen, emellett lesz egy elég nagy autógyárunk is...Szóval el kellene gondolkodni kicsit a városvezetésnek,de a Volánnak is...Amit pletyka szinten hallottam,hogy Mercedes asszonynak bántja a szemét a Széchenyi tér, ezért megszüntetné... Ha ez megvalósul, akkor alapjaiban kell újragondolni a tömegközlekedést... Talán nem kellene erőltetni tovább a sugaras vonalvezetést!?

 

Üdv s béke

Előzmény: mintir (7058)
suexID Creative Commons License 2009.06.15 0 0 7063
Nem biztos, hogy ilyen téren követnünk kellene a debreceni mintát. Ott van troli, villamos, busz, szóval már az állítólag (!) nem kielégítő szolgáltatás is magasabb szinten volt, mint itt nálunk jelenleg. Kecskeméten is szükség lenne egy különálló, helyi közlekedésre szakosodó cégre, de én sokkal inkább a szegedi példát tudnám elképzelni ide.

Vagyis:

A jelenlegi, forgalmas közlekedési folyosókra (Irínyi út, Izsáki út, Akadémia körút) trolit és/vagy villamost kellene építeni, erre EU-s forrásokból lehetne támogatást szerezni, hiszen környezetbarát közlekedési forma. Ezeknek az üzemeltetésével egy teljesen új céget kellene megbízni. Ha ez megvan, akkor szépen, fokozatosan lehetne Volántól átvenni a helyi közlekedést, a fejesek nyilatkozataiból amúgy is az jött le idáig, hogy ez nekik csak egy felesleges teher, amolyan púp a bizonyos háton. Persze ez a hozzászólás megállná a helyét egy sci-fi topikban is, ugyanis én reális esélyt nem látok arra, hogy az elkövetkező 5-10 évben érdemi változás lenne Kecskemét helyi közlekedésében, hacsak a teljes leromlást és lassú megsemmisülést nem tekintjük érdemi változásnak.
Előzmény: Rbatka (7062)
Rbatka Creative Commons License 2009.06.15 0 0 7062
Totál önfinanszírozó lesz a buszvásárlás és az üzemeltetés?
Ha ez így van, nekem sürgősen oda kell mennem tanulmányozni a közlekedést.
Előzmény: LoLkA (7061)
LoLkA Creative Commons License 2009.06.15 0 0 7061
Szeretnék már én is egyszer hasonló írást olvasni a Petőfiben...

Ilyet ne akarj.

És akkor most Debiben mi lesz? Térdjére csapott a DKV és társa, hogy "veszek 140 Volvo-t és a többit sitty-sutty eladom" vagy mi?

Debrecenben eddig a Hajdú Volán szolgáltatta a helyijárati buszközlekedést. Az nkormányzat, iylen olyan okkal felmondta a szerződést és új pályázatot írt ki. Két cég jelentkezett. A HAjdú Volán és a Cívisbuz Konzorcium amely a DKV ZRT-ből (a város cége) és az Inter Tan-Kert Zrt-ből áll. Mily meglepő a városi érdekeltségű konzorcium nyerte a pályázatot. A konzorcium 100 darab nullszériás Alfa szólót és 40 darab Volvo 7700A-t hoz.

Sajnos uniós pénzből nem sokat látott Kecskemét tömegközlekedése. Lehet nekünk is térdünkre kell csapni, hogy legyen egy KKV és jön a pénz? :D:D

Ebben egy fillér uniós pénz nincs. Elvileg a véáros nem is fizet semmit a cégnek majd. Elvileg...
Előzmény: mintir (7058)
suexID Creative Commons License 2009.06.15 0 0 7060
Én meg nagyon nem szeretnék több Volvot Kecskemétre. Ezeket is el kellene adni valahová, például vigyék Pestre, aztán pótoljanak vele villamost.
Előzmény: mintir (7058)
Csoki bácsi Creative Commons License 2009.06.15 0 0 7059
Azt a 140 Volvot nem a DKV veszi, hanem a konzorcium másik tagja, akik majd alvállalkozóként adják a buszokat a buliba. Lehet, hogy Kecskeméten is ezt kéne...
Előzmény: mintir (7058)
mintir Creative Commons License 2009.06.15 0 0 7058
A cikk tartalma és képe miatt is ajánlom ezt a linket: :-)

http://www.haon.hu/hirek/Hajdu-Bihar/cikk/volvo-buszokon-utazunk-hamarosan/cn/haon-news-FCUWeb-20090603-0354270374

Szeretnék már én is egyszer hasonló írást olvasni a Petőfiben...

off:
És akkor most Debiben mi lesz? Térdjére csapott a DKV és társa, hogy "veszek 140 Volvo-t és a többit sitty-sutty eladom" vagy mi?
on

Sajnos uniós pénzből nem sokat látott Kecskemét tömegközlekedése. Lehet nekünk is térdünkre kell csapni, hogy legyen egy KKV és jön a pénz? :D:D
Csoki bácsi Creative Commons License 2009.06.14 0 0 7057
Akkor még kb. 2 éves lehetett, szóval kissé érdekes lenne, ha már akkor hozzá kellett volna nyúlni...
Ő ugye ex GDJ-212 és a 213 meg nemrég volt műhelyben, ezért kérdezem, hogy most dolgozik-e, vagy előreláthatólag megy-e műhelybe.
Előzmény: Rbatka (7056)
Rbatka Creative Commons License 2009.06.14 0 0 7056
Én kimentem a rutinból, már nem biztos, hogy tudnék válaszolni :)
A GPE759 ha jól emlékszem már egyszer kapott felújítást, ha jól tudom pont akkor amikor új rendszámot kapott.
Előzmény: Csoki bácsi (7055)
Csoki bácsi Creative Commons License 2009.06.14 0 0 7055
Halihó!

Jövök a szokásos kérdéseimmel :o)

-GPE-759 kapott már felújítást? Még nincs róla fotóm, ha jól tudom, akkor Gyöngyösre jár, júliusban átmennék érte...
-KAZ-141-nek van olyan napja, amikor esetleg beforogna Kecskemétre szerelni?
-KPY-628/629 merre dolgozik? Kecskemétiek, azt vágom, de a 609 is állandóan távol van a megyeszékhelytől (legutóbb egy nap alatt nem találkoztam vele egyszer sem), remélem ezek jobban befoghatók...
-EVV-459-et Félegyházán és környékén kell keresni?

És ha esetleg a kalocsai kolléga is olvassa ezt, annyit kérdeznék tőle, hogy ADV-660 él-e még? A kereső szerint már nem érvényes a zöldkártya, volt-e azóta frissítve, vagy sem...
bop 317 Creative Commons License 2009.06.12 0 0 7054
hello
hallottátok a bpf-047-be a rábás csengőt?
sztem nagyon fasza. picit illik az ikarushoz
torqmatic Creative Commons License 2009.06.12 0 0 7053

OFF:

 

amiben benne foglaltatott a honosítás, fényezés, vizsgáztatás,  és 3 év szervízelés is.

 

... mintegy csekély 30 millió Forintért. (Merthogy - a használt Volvókkal szinte teljesen megegyező paraméterekkel rendelkező - Van Hoolokért darabonként 20 milliót fizet a BKV...)

Előzmény: Törölt nick (7050)
bence56 Creative Commons License 2009.06.12 0 0 7052
Amúgy készítettem róla képet: (ha valaki nem tudná, hogy miről beszélünk) Rendszám: P-02010
bence56 Creative Commons License 2009.06.12 0 0 7051
Én nem akarom lenézni ezt a buszt, hanem egyszerűen nem ide való. Szerintem nem kéne még egy típus a volánnak.
Előzmény: AUTOSANdris (7047)
suexID Creative Commons License 2009.06.12 0 0 7049
Én ezzel tisztában vagyok, csak nem akartam így kiírni ide. :)
Előzmény: bence56 (7035)
Kugesz Creative Commons License 2009.06.12 0 0 7048
AUTOSANdris Creative Commons License 2009.06.12 0 0 7047

OFF Nem hiszem hogy le kellene nézni az Autosan buszokat, nem a külső dönti el hogy jó-e az a busz vagy sem. a Szabolcs Volánnál A1012-esek (nagy számban), a Hajdú Volánnál pedig A1012-essek és Trampok is közlekednek, megbízható és kényelmes buszok, műhelyben pedig nem sűrűn látni őket. ON

Előzmény: bence56 (7043)
LoLkA Creative Commons License 2009.06.12 0 0 7046
Autosan Tramp. És annyira nem rakás szar. Igaz nem szép, de ronda. :)
Előzmény: bretyo (7045)
bretyo Creative Commons License 2009.06.12 0 0 7045
Tom! igaza van Bencének, inkább arról ne is beszéljünk, egyébként egy vajszínű kis nyomorék busz. Az én szubjektív véleményem szerint egy nagy rakás sz..
Előzmény: DjTom 207 (7042)
bretyo Creative Commons License 2009.06.12 0 0 7044
"20 millióért szerintem nem drága egy Van Hool."

Még az a kategória ami belefér.

"Úgy gondolom, egy 5-6 éves csuklós buszért 80 millát elkérni pofátlanság."

Egyszerűen ez fizikai képtelenség, nem akarom elhinni, hogy ennyit kérnének egy 5-6 éves használt volvoért. Kérdem én, mit tud az a gép, hogy ennyibe kerül?! Egyébként megsúgom neked az új csuklós volvo kerül 80 millába.
Előzmény: Feri BPO-576 (7036)
bence56 Creative Commons License 2009.06.11 0 0 7043
Ilyen autóbuszokról inkább semmit sem akarunk tudni. :)
Előzmény: DjTom 207 (7042)
DjTom 207 Creative Commons License 2009.06.11 0 0 7042
Gyerekek, a távolsági flottába érkezett valami Autosan tesztbusz hetekkel ez előtt, erről senki nem tud semmit? :)
bence56 Creative Commons License 2009.06.11 0 0 7041
Jut eszembe: az összes felújított 415-l ezt kéne tenni (át rendszámozás), így az utasok látják, hogy volt "fejlesztés". :) :D
Előzmény: verval (7037)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!